Kenol Restaurang AB

2.0

4 omdömen om Kenol Restaurang AB

Doktor J
Skrev om Kenol Restaurang AB

Det var vid niotiden en kväll i början av april som min fru och jag klev in på O'learys på Östra hamngatan i Göteborg. Vi hade ordnat barnvakt och åkt till Göteborg på minisemester . Om vi hade anat vad som komma skulle, hade vi aldrig gått in. Vi borde kanske ha lyssnat på varningssignalerna; avsaknaden av övriga besökare, den kladdiga vaxduken, en ofräsch disktrasa som snabbt sveptes över vårt bord och den allmänt sunkiga atmosfären, men vi var hungriga och tyckte att menyn såg tilltalande ut, så vi beställde varsin burgare....

Damien J
Skrev om Kenol Restaurang AB

Mycket trevlig sportsbar med mycket gott amerikanst käk testa ex de starka buffalovingarna trevlig personal & service som snabbt ordnar till saker & ting om det inte är till belåtenhet vilket kan hända vid fullspikat ,Goda drinkar , Mycket nöjd gäst & familj sedan många år tillbaka.

Jonas M
Skrev om Kenol Restaurang AB

Bra leverans av sport men dålig service och extremt långsamt kök. Det finns inga omständigheter som gör det rimligt att man skall få vänta över en timme på maten.

Johan E
Skrev om Kenol Restaurang AB

Bra första intryck. Tyvärr så var köttet dåigt. När detta påpekades så kompenserades det med en drink (utan sprit)... Fick betala fullt för mat som inte gick att äta. Dåligt!