Kfl Bilcenter AB

2.8

5 omdömen om Kfl Bilcenter AB

Wilma B
Skrev om Kfl Bilcenter AB

Riktigt dåligt företag. Får bilder på bilen och skador som finns på bilen och enligt säljaren finns det bara två skador på bilen varav två rätt stora repor på dörrarna, vi kommer överens om att dom lackar de två dörrarna där det är skador. I och med detta tänkte vi att säljaren var ärlig och visade alla skador, var även duktig på skicka bilder efter lack osv. Men när vi väl kommer fram, så har inte alls säljaren visat alla skador. En riktigt stor ful skada på sparklådan nere vid bakdörren där skadan är inbucklad och lacken...

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

George C
Skrev om Kfl Bilcenter AB

Riktigt dåligt affär, de lät oss vänta i en vecka för att få bilen, vi har förlorat massiv med pengar under veckan för att vi fick hålla butiken stängd pågrund av vi skulle köpa bilen, men som tyvärr lät oss vänta en vecka👎

Torbjörn H
Skrev om Kfl Bilcenter AB

Sålde idag 2 bilar och fick bra betalt för båda.Trevlig försäljare och snabb affär.Kan varmt rekomendera kfl bilcenter i Eskilstuna.Mvh Torbjörn

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Tobias M
Skrev om Kfl Bilcenter AB

Ger en korrigerande 3:a från en 1:a observera gott folk att "reservation från felskrivningar" inte är någon juridisk friskrivning se exempelvis: https://www.mrf.se/blog/2013/10/29/arenden-fran-arn/

mona A
Skrev om Kfl Bilcenter AB

Köpte en V40-2015 års modell Säljaren var otroligt proffsig och fick mig att känna mig unik och speciell. Han fick mig att på ett tryggt sätt själv ta beslutet om jag skulle göra affär eller ej. Tycker att säljaren överträffade förväntningarna gällande bilaffären från hälsning till avtackning, snyggt snabbt, proffsigt, Rekommenderar varmt denna säljare Henric till alla som skall köpa en bil för han vet verkligen vad sälj och service är. mvh muna

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen