Alla kategorier Restaurang Skåne Lund Klostergatans Vin & Delikatess

Klostergatan 3, 222 22 Lund — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Klostergatans Vin & Delikatess

• Peder J
    Peder J skrev om Klostergatans Vin & Delikatess
    Alltid väldigt bra mat o grym atmosfär!
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Klostergatans Vin & Delikatess
    Underbar personal med hög kunnighet om vad de serverade. Skön atmosfär, verkligen en blandning mellan deli och restaurang. Kommer absolut att återvända!
    Qpaqex gillar detta
  • Ola G L
    Ola G L skrev om Klostergatans Vin & Delikatess
    Fantastiskt trevlig restaurang med fransk bistrokänsla, skön personal som är korrekt men alls inte stel.
    Maten är god och rättfram, inga tryfferade ostrontungor här inte.
    Här säljs även ett mindre sortiment av delikatesser, vilka iofs är relativt dyra men som håller hög kvalitet
    Tack för många trevliga kvällar
  • Andreas  E
    Andreas E skrev om Klostergatans Vin & Delikatess
    Otrevligt bemötande, här ska det verkligen kännas som ett privilegium att man får vara deras gäst. Senast väntade vi länge på att få sitta i nästan tom lokal, personalen stod o snacka med några kompisar, när vi satte oss själva fick vi skäll då vi inte väntat på placering. Vi gick. Inte första gången liknande hänt här. Inget fel på maten, har ätit där med jobbet.
  • erik p
    erik p skrev om Klostergatans Vin & Delikatess
    Härlig fine-dininginstituation med spännande mat för festliga tillfällen. Menyn innehåller flera olika klassiska råvaror som fått nya ansikten med hjälp av moderna ingridienser. På gränsen till dyrt men det får man räkna med om man vill ha så bra kvalitet.

Klostergatan 3, 222 22 Lund