Alla kategorier Restaurang Norrbotten Luleå Luleå Kojis Sushi & Te

Stationsgatan 29, 972 38 Luleå — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Kojis Sushi & Te

• Staffan T
    Staffan T skrev om Kojis Sushi & Te
    Jag skulle upskatta möjligheten att beställa Biff, Rå fisk är ju ganska otäckt.
  • Ragnar
    Ragnar skrev om Kojis Sushi & Te
    Jag och min fru äter ofta på Kojis. Dem har nog bästa sushin i Luleå. För den som ej har testat rekomenderar jag dem.
    Staffan T gillar detta
  • Dannyboi
    Dannyboi skrev om Kojis Sushi & Te
    Kojis sushi är ett intimt charmigt ställe med mycket god sushi :)
  • Johan S
    Johan S skrev om Kojis Sushi & Te
    Luleås bästa sushi och den klart skönaste personalen. Låt gärna personalen komponera din sushitallrik med det dom har inne för dagen.
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Kojis Sushi & Te
    Underbart god sushi! Stället känns geniunt, kanske för att Koji Takehana själv är japan och har inrett lokalen, som för övrigt rymmer en sisådär fem bord. På sommaren finns det även 2-3 bord utanför. Den godaste sushin hittils har varit den vegetariska sushin samt sushi & sashimi combo (för 3 personer). Anledningen till att jag valt betyget 4 av 5 är för att servitörerna varit ganska amatörmässiga. Koji känns lite ojämn också, ibland är han väldigt skojig och charmig, och ibland verkar han sur, så att man som kund känner sig lite nervös. Sushibitarna har ibland varit lite lösa så att de alldeles för lätt faller sönder.
  • Nandy N
    Nandy N skrev om Kojis Sushi & Te
    Koji är fadern till all god sushi i stan , äntligen har han ett eget ställe! sushin är supergod och prisvärd!

Stationsgatan 29, 972 38 Luleå