Alla kategorier Restaurang Kronoberg Växjö Kök 11 AB

Honnörsgatan 15, 352 36 Växjö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Kök 11 AB

• Tobias B
    Tobias B skrev om Kök 11 AB
    Var med om en kick-off på Kök 11. Inte vilken kick-off som helst utan den typen där deltagarna själva lagar maten. Fyra team som all ser till att respektive rätt serveras på bästa sätt. Därmed kan det bli lite klurigt att bedömma matlagningen just denna afton. Men jag har varit på Kök 11 vid andra tillfällen och måste säga att de är riktigt bra.

Denna afton lagade vi middag med kockarna från varsin del av världen. Passionerade Armando som inte var särskilt intresserad av några mått utan mest gick och smakade på det mesta genom att doppa sina fingrar i blivande gourmeträtter. Andreas med ursprung från södra Tyskland hade givetvis bättre koll. Han pekade med hela handen och meddela att den vita chokladen skulle hackas så att den kunde misstas för vetemjöl. Bara en sån sak. Tillsammans skpadae A & A en mycket trevlig kväll i köket på Kök 11. ett event jag varmt kan rekommendera.
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Kök 11 AB
    Har ätit många luncher här. Fin miljö och vällagad mat.
    Vi har även varit där på julbord och på en matlagningskväll som va väldigt trevligt.
    Proffsig personal och alltid glada människor
  • Frida G
    Frida G skrev om Kök 11 AB
    Kök 11 är ett superfräscht ställe som ligger lite utanför centrumkärnan. De har väldigt bra och prisvärda luncher, och även catering och dylikt, fast det har jag inte någon erfarenhet av. Lokalerna är sjukt snyggt inredda!

Honnörsgatan 15, 352 36 Växjö