Alla kategorier Trafikskola Halland Varberg Körskolan i Varberg AB

Körskolan i Varberg AB

Norrgatan 20, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till oss på Körskolan i Varberg AB!

Målet med vår trafikskola är att varje elev ska känna sig sedd. Vi jobbar alltid efter varje elevs individuella förutsättningar så att resan till körkortet blir så bra, rolig och trygg som möjligt så att du ska kunna samarbeta med andra förare och trafikanter på ett säkert sätt.

Hos oss kan du både ta en intensivkurs eller dela upp det som du vill och ta körlektioner och teorilektioner separat. Självklart har vi även introduktionsutbildning för förare och handledare samt erbjuder mopedkurser. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 21 kunder tycker om Körskolan i Varberg AB

• Wilma S
    Wilma S skrev om Körskolan i Varberg AB
    Superbra lärare som var ett otroligt bra stöd! Läs mer
  • Theodor G
    Theodor G skrev om Körskolan i Varberg AB
    Jag hade förväntningarna att jag skulle klara det tills min födelsedag och även att jag började i bra tid så det skulle bli lagom till min födelsedag. Tyckte att det var bra planerat och att det gick bra att genomföra det. Läs mer
  • Olivia H
    Olivia H skrev om Körskolan i Varberg AB
    Underbara och pedagogiska lärare. Trivdes superbra hos dom! Rekommenderar absolut denna trafikskolan till alla jag känner för man får verkligen den bästa upplevelsen man kan tänka sig. Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Körskolan i Varberg AB
    Jag köpte rubbet paketet för ett bra pris och fick dessutom 2 biobiljetter med. Jag blev på körskolan bemött väldigt bra och det var över mina förväntningar. Jag kommer helt klart att rekommendera skolan till andra. Allt stöd och all kärlek har varit fantastiskt. Läs mer
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Körskolan i Varberg AB
    Den bästa körskolan i Varberg ! Utan dem hade jag aldrig klarat mitt körkort .
    Stort tack !! Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Körskolan i Varberg AB
    Bra och trevligt bemötande från början till slut. Hjälpte mig att planera i tid så att jag kunde genomföra mitt mål. Jag är riktigt nöjd att jag valde körskolan i varberg, ni höll mina förväntningar på topp hela vägen. Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Körskolan i Varberg AB
    Kanonbra bemötande, varje dag!
    Grymt bra på sitt jobb, lär ut på ett pedagogiskt sätt, alltid lugnt och på ett stöttande sätt kan man väl beskriva det.

Min tid här var över förväntan, gick från att inte kunna nästan nånting till att ha körkort på ungefär 3 månader!

Kan inte rekommendera det tillräckligt!

Tack för min tid, och tack för allt! 🙂 Läs mer
  • Julecka A
    Julecka A skrev om Körskolan i Varberg AB
    Jag har upplevt ett otroligt bra bemötande. Bättre kunde jag inte tänkt mig, jag har fått hjälp med allt från grunderna inom körning till slut tester och uppkörning samt teori prov . Har lärt mig kunskap jag kommer ha med mig livet ut och har samtidigt haft roligt. Bästa körskolan! Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Körskolan i Varberg AB
    Det var bra att någon tjatade på en, då gör jag bättre ifrån mig iallafall. Jag skulle definitivt rekommendera körskolan:) Läs mer
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Körskolan i Varberg AB
    Tog en intensivkurs på 3 1/2v. Det har varit mer än bra. Så roligt och lärt mig så mycket. Två stycken super fina toppen lärare! Läs mer
  • Linus P
    Linus P skrev om Körskolan i Varberg AB
    Jätte bra, snälla, trevliga å underbara personer som jobbar där som verkligen kan sitt arbete och utbildar en till en riktigt bra bilförare! Läs mer
  • Joel O
    Joel O skrev om Körskolan i Varberg AB
    Det har varit helt underbart att få lära sig köra bil med er, tack för min tid och lycka till i framtiden! Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Körskolan i Varberg AB
    Jag har haft en jättebra upplevelse! Vi gick igenom mycket på lektionerna och jag kände alltid att jag utvecklades efter varje körlektion. De har varit peppande och stödjande, t.ex så påminnde min lärare mig om vad jag skulle fokusera på med teorin och hur jag skulle lägga upp plugget för att hinna med allt i god tid, vilket jag gjorde. De var ärliga och uppriktiga från början och sa hur många lektioner man brukar behöva ta och påminnde om fakturorna så man hängde med i allt. Risk ettan och tvåan var väldigt bra upplagda och man fick ut mycket av dem. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Theodor Ö
    Theodor Ö skrev om Körskolan i Varberg AB
    En bra körskola där man har lärt sig mycket Läs mer
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Körskolan i Varberg AB
    Tack för bra hjälp till mitt körkort!
    Trevliga och professionella förskolelärare. Läs mer
  • Linus M
    Emil A skrev om Körskolan i Varberg AB
    Super bra!!!!!!! Rekomederas !!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Tristan Ö
    Tristan Ö skrev om Körskolan i Varberg AB
    Jag fick den hjälp jag behövde. Jag blev bemött på ett bra sätt. Allt var bra Läs mer
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Körskolan i Varberg AB
    Ja blev väldigt bra bemöt enda från början till slutet. Väldigt duktiga på att lära ut på ett bra och enkelt sätt att förstå. Läs mer
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Körskolan i Varberg AB
    Otroligt varma och goa körlärare. Trygga i sitt sätt att lära ut! Kunde inte valt en bättre körskola! Läs mer

Norrgatan 20, 432 41 Varberg