Körskolan i Varberg AB

Körskolan i Varberg AB

Välkommen till oss på Körskolan i Varberg AB! Målet med vår trafikskola är att varje elev ska känna sig sedd. Vi jobbar alltid efter varje elevs individuella förutsättningar så att resan till körkortet blir så bra, rolig och trygg som möjligt så att du ska kunna samarbeta med andra förare och trafikanter på ett säkert sätt....

43 omdömen om Körskolan i Varberg AB

Sofia K

Vi hade bokat en handledarkurs. Hon som höll i den tog något som normalt inte är så roligt och såg till att vi hade en bra och trevlig kväll hos dem

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Joakim F

Handledarutbildning, fungerade jättebra

Camilla H
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Handledare kurs och vi blev väl mottagna. Företaget levde mer än upp till mina förväntningar. Tiden gick fort och det var en bra dialog.

Mats N

Handledarutbildning som var proffsigt utförd av kunnig lärare.

Elin Q

Fick mycket hjälp med körningen, både under körlektioner och kunde när somhelst höra av mig om ja stötte på problem. Hjälpsamma och mycket nöjd.

Lovisa N

Jag har tagit B körkort hos Körskolan i Varberg. Bemötandet och hela upplevelsen var jättebra. De hjälpte till med alla bitar och var väldigt tillmötesgående.

Maria C

Hon fick oss att vara väldigt delaktiga .

Linnea W

Jag blev väl bemött och tvides med båda lärarna.

My H

Handledarkurs med min dotter Kunnig personal som gjorde att kvällen gick snabbt Bra tips och bemötande

Ylva N

Jag tog bilkörkort, det var bra.

Erik L
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jätte bra körskola. Dom la upp körningen så den passa just dig. Utmärkt service och jätte hjälpsamma, du kunde ringa närsomhelst för att få hjälp. De gjorde det roligt att ta körkort.

Karl T
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Fantastiskt bra körskola. Underbara lärare som bryter sig .

Martin Ö
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Med otroligt god pedagogik kan den här trafikskolan få dig att bli en bra förare! Rekommenderar otroligt varmt!

Erik B
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag köpte en intensivkurs på 2 veckor. Jag blev otroligt bra mött, väldigt trevlig och smart personal! Förväntningarna var en skola som skulle få mig att inse att jag också kan köra bil och det var precis det jag fick! Bra körskola, trevlig personal, bra bilar och bra utlärande. 10/10!! Kommer definitivt rekomendera er!

Torgny T
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Bra mycket hjälp förklarade som man förstår

Anton G
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag tog en intensivkurs på körskolan i Varberg under bara 2,5 veckor. Jag blev bemöt med öppna armar och att det aldrig var försent att ta sitt körkort. Jag hade fått samma känsla ett halv år innan då jag kom dit för att boka denna kurs. Det var inga problem att få plats samt plugg boken. 3 månader innan kursen skulle starta skulle jag göra riskettan. Men saker och ting ställde till det och jag kunde inte komma. Det var inga problem att byta tid och nu står jag här med körkortet i handen och ett glatt leende på munnen.

Karolina B
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Körskolan i varberg tog jag mitt körkort på. Med autism spektrum störning så är dem väldigt hjälpsamma. Trodde nästan aldrig jag skulle få körkort innan. Nu 4 månader senare står jag här med körkort i handen!!

William L
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Mycket bra körskola, rekommenderar starkt!

Pontus J
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Pedagogiskt, proffsigt och peppigt! Behövde skaffa mig ett körkort. Tog ca 20 lektioner och vips kunde jag köra bil!

Therese S
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Hade bra förväntningar då jag hörde bra om körskolan som några hade tipsat mig om. Upplevelsen var över förväntan och jag är väldigt nöjd. Underbar personal med gott bemötande och positiv energi. Tack!

Ville H
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag köpte utbildningspaket för B-körkort. Jag fick fint samt trevligt bemötande av mina lärare, och de överträffade mina förväntningar. Med tydliga instruktioner och en stadig kursplan hjälpte dem mig att nå mitt mål för körkortet.

Marcus K
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag tycker att körlektionerna var mycket bra. Varje körlektion var väl planerad med ett tydlig syfte där man under kursens gång fick provapå/ bemästra alla olika moment som utbildningen innehåller. Lärarna skapade snabbt en trygg & trevlig relation, sammtidigt som de satte press på mig som elev och pushade mig till att bli bättre, detta bidrog till att man blev mer taggad på att fortsätta med utbildningen och mer inställd på att helatiden utveckla mina körkunskaper! Tack för hjälpen!

Wilma S
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Superbra lärare som var ett otroligt bra stöd!

Theodor G
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag hade förväntningarna att jag skulle klara det tills min födelsedag och även att jag började i bra tid så det skulle bli lagom till min födelsedag. Tyckte att det var bra planerat och att det gick bra att genomföra det.

Olivia H
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Underbara och pedagogiska lärare. Trivdes superbra hos dom! Rekommenderar absolut denna trafikskolan till alla jag känner för man får verkligen den bästa upplevelsen man kan tänka sig.

Alexander L
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag köpte rubbet paketet för ett bra pris och fick dessutom 2 biobiljetter med. Jag blev på körskolan bemött väldigt bra och det var över mina förväntningar. Jag kommer helt klart att rekommendera skolan till andra. Allt stöd och all kärlek har varit fantastiskt.

Madeleine W
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Den bästa körskolan i Varberg ! Utan dem hade jag aldrig klarat mitt körkort . Stort tack !!

Johanna N
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Bra och trevligt bemötande från början till slut. Hjälpte mig att planera i tid så att jag kunde genomföra mitt mål. Jag är riktigt nöjd att jag valde körskolan i varberg, ni höll mina förväntningar på topp hela vägen.

Tobias S
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Kanonbra bemötande, varje dag! Grymt bra på sitt jobb, lär ut på ett pedagogiskt sätt, alltid lugnt och på ett stöttande sätt kan man väl beskriva det. Min tid här var över förväntan, gick från att inte kunna nästan nånting till att ha körkort på ungefär 3 månader! Kan inte rekommendera det tillräckligt! Tack för min tid, och tack för allt! 🙂

Julecka A
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag har upplevt ett otroligt bra bemötande. Bättre kunde jag inte tänkt mig, jag har fått hjälp med allt från grunderna inom körning till slut tester och uppkörning samt teori prov . Har lärt mig kunskap jag kommer ha med mig livet ut och har samtidigt haft roligt. Bästa körskolan!

Karin B
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Det var bra att någon tjatade på en, då gör jag bättre ifrån mig iallafall. Jag skulle definitivt rekommendera körskolan:)

Emelie P
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Tog en intensivkurs på 3 1/2v. Det har varit mer än bra. Så roligt och lärt mig så mycket. Två stycken super fina toppen lärare!

Linus P
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jätte bra, snälla, trevliga å underbara personer som jobbar där som verkligen kan sitt arbete och utbildar en till en riktigt bra bilförare!

Joel O
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Det har varit helt underbart att få lära sig köra bil med er, tack för min tid och lycka till i framtiden!

Malin S
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag har haft en jättebra upplevelse! Vi gick igenom mycket på lektionerna och jag kände alltid att jag utvecklades efter varje körlektion. De har varit peppande och stödjande, t.ex så påminnde min lärare mig om vad jag skulle fokusera på med teorin och hur jag skulle lägga upp plugget för att hinna med allt i god tid, vilket jag gjorde. De var ärliga och uppriktiga från början och sa hur många lektioner man brukar behöva ta och påminnde om fakturorna så man hängde med i allt. Risk ettan och tvåan var väldigt bra upplagda och man fick ut mycket av dem. Rekommenderas verkligen!

Theodor Ö
Skrev om Körskolan i Varberg AB

En bra körskola där man har lärt sig mycket

Rebecca L
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Tack för bra hjälp till mitt körkort! Trevliga och professionella förskolelärare.

Linus M
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jätte snälla, trevliga och hjälpsamma :)

Sofia C
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Bästa trafikskolan i Varberg!!!

Emil A
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Super bra!!!!!!! Rekomederas !!!!!!!!!!!!!!

Tristan Ö
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Jag fick den hjälp jag behövde. Jag blev bemött på ett bra sätt. Allt var bra

Gustav B
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Ja blev väldigt bra bemöt enda från början till slutet. Väldigt duktiga på att lära ut på ett bra och enkelt sätt att förstå.

Josefin K
Skrev om Körskolan i Varberg AB

Otroligt varma och goa körlärare. Trygga i sitt sätt att lära ut! Kunde inte valt en bättre körskola!