Kringlans Trafikskola AB

4.5

40 omdömen om Kringlans Trafikskola AB

ALI H
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Bästa trafikskola! Jag gick min lastbilsutbildning hos Kringlans trafikskolan, en intensiv utbildning under en vecka och därefter skaffade jag mitt C-körkort utan problem. Ammar är bästa lärare jag har träffat någonsin. Han är mycket professionell och ger mycket bra stöd till sina elever både under själva utbildningen samt inför uppkörning. Han ger alltid mycket bra bemötande till sina elever. Jag rekommenderar denna trafikskola varmt och tackar Ammar för all hjälp jag fick av honom under min utbildning. Tack så hemskt mycket! Hälsningar Ali Hasan

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Tatiana K
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Väldigt kunniga trafiklärare , alla är väldigt snälla och ger mycket beröm och lyfter ens självförtroende. Jag blev mycket glad när dem har bokat mig för uppkörning som blev lyckat utan någon tjafs eller testlektioner. Seriös skola som inte jagar ens plånbok. Generösa lektionstider. Mycket nöjd nu med körkortet i fickan! Kanon skola!

SARAH LAYTH SALEEM A

Bästa trafikskola för de har Jazan : ) Han är den bästa läraren🙏

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Jacob O
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Jag hatar stället! Faktiskt den sämsta körskolan jag har kört med! Jag fick jätte mycket kritik av en lärare. Vilket är ok men när jag väl ville ha ner allt på papper behövde chefen säga till körskoleläraren strängt och efter 15 min utskällning så fick jag den sämsta kritiken möjligen. Bara områden som jag skulle öva på inte vad i områden exempelvis småstad. Uselt!

Ivania Rafaela Palacios V
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Jag köpte körlektioner till mitt körprov. Det var bra.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Linar A
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Väldigt trevliga arbetare, alla från receptionisten till körlärarna. Jag köpte en intensiv kurs och tycker att varje steg av kursen har gått väldigt bra.

Mika Tapani K
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Ok bemötande. Strul med betalning.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Tomas P
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Daniela var en bra lärare som var lugn och saklig i bilen samt gav bra tips och tankeställare efteråt.

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Hej Tomas Vi är så glada att få veta att du är nöjd med din trafiklärare

Markus T
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Trevliga och samarbetsvänliga. Håller på att ta C-körkort.

Nybrons Trafikskola AB
4.8/5 i betyg av 461 omdömen 4.8 av 461 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Sofia A
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Jag blev alltid bemött av trevlig personal, och var med om intressanta kurser som även hade flera humoristiska inslag. Jag förväntade mig inte mycket i början förutom att få körkortet. Jag tycker då att företaget levde upp till detta då jag fick körkortet på första försök. Jag fick alltid lära mig något nytt under varje lektion och utvecklades enormt. Vi gick alltid igenom vad som var bra och vad som behövde förbättras och det märktes verkligen att denna trafikskola var genuina och ville hjälpa mig ta körkortet och inte...

Stefan B
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Proffsig och bra bemötande från start till kort (b96) , förväntningarna uppfylldes. Kringlans trafikskola grundades och startades även av min Morfar Rauno Bohman. All eloge till kringlan trafikskola som fortsätter hålla liv morfars ögonsten👌

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Jenny Mari S
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Jag blev positivt överraskad redan på handledarutbildningen. Liten gemytlig körskola, men ändå väldigt trevlig. Jag har köpt nåt paket (som jag inte kommer ihåg nu) där allt förutom uppkörning och provet ingick.

Saba A
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Väldigt snälla personal! Dem Uppmuntrade mig på alla möjliga sätt tack vare läraren pga honom jag fick godkänt på teori provet efter många misslyckande, under körningen visade han ordentligt och nu förhoppningsvis kommer jag godkänt på uppkörningen med. All personal är verkligen kunniga 100%

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Shadia D
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Trafikskolan har så duktiga och professionella lärare. Hade Daniella som lärare och hon var fantastiskt. Rekommenderar starkt till alla som vill ta körkort!!

Rongqing W
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

En bra körskolan med lärorik och tålmådig lärare. Båda jag och min dotter övningkörde där

Mehmood M
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Bästa i Stockholm och mycket hjälpsam..rekommenderas till alla andra

Romanus Atah B
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Generally, the operations åt Kringlans Trafikskola are professional. They are respect ful of clients, time concious and goal oriented. The reason för which i went to them was to get assistance i order to acquire a driver's license. This expection was 100% achieved within a short time as the thought me the different techniques needed to pass the exams. I passed the written and driving exams without any difficuties thanks to them. At Kringlans Trafikskola i first registered för the risks(1and 2 trainings) and bought...

Kiros M
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Jag blir bemött väldigt bra och jag känber att jag trivs där.

Milijana F
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Vi var nöjda med allt på Handledarekursen.

Marita O
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Väldigt bra, många bra utbildade lärare

Murtaza M
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Alla personal som där är jätte trevliga och hjälpsamma

Peter M
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Bra och trevligt bemötande. Blev glatt överraskad av den flexibilitet med körtider och annat, allt löste sig och har jag C-kort.

Shreyans M
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Professional service from the staff and Daniela is a very good teacher for English speakers.

Vitor Da Rosa Ferreira B
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Väldigt trevliga o sköna personer!!! Lärde mig allt jag behövde. Köpte 10 lektioner + risktettan och tvåan.

Lochove M
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Bra lärare , bra bemötande, helt inkluderar

Steven Y
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Seriösa och bryr sig verkligen om att du ska lära dig vägarnas regler, och tar dig hela vägen till ett körkort i handen!

Zainab A
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

jag lev bemött av trafikskolan med öppna armar. Det fanns inga förväntningar man behövde nå upp till som elev då det var okej att göra misstag, och sedan lära sig av dessa misstag. Tillsammans med min trafik lärare gjorde vi en plan på hur många lektioner som behövdes för att jag skulle klara provet. Vi följde planen vilket var 11 lektioner och det var inte för mycket eller för lite.

Svar från Kringlans Trafikskola AB

En duktig och positiv tjej som har nått sitt mål och med bara 11 lektioner .Vi är jätte glada att vi har haft dig som vår elev Zainab=)

Tamo T
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Kunskap för livet bra skola och bra lärare som är duktiga Nöjd med skolan

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Tack så mycket och vi är glada att vi har haft dig som en duktig elev // Tamona

Eric L
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

jag blev bemött som någon som ville lära sig köra bil och dem gav mig den informationen jag behövde för att nå mitt mål

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Det glädjer oss verkligen att du Eric va så nöjd och fick all hjälp du behövde // Ha det bra och hoppas vi ses snart ute i tafiken

Jose Renato B
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

nice staff, good support and also explanation of Risk 2 in English for foreigners

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Thank you so much Jose =) we try so hard that we can just help everyone reach their goal and get their driver's license, and we hope you will soon be able to get your driver's license.

Reena P
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

I had a very good experience. Teaching style is good for new drivers no rush easy and clear instructions, Instructor really know how to progress.

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Hi Reena We are so happy that you chose our school and it makes us happier that you are satisfied with the teaching you have received from our teachers.

Firas I
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Bästa trafikskolan och bästa läraren

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Det glädjer oss verkligen över din fina kommentar ,vi är så tacksamma /Bästa Firas

Nattaphol A
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Företaget gav aldrig upp på mig och verkligen ansträngde sig för att hjälpa att uppnå mina mål. Köpte körlektioner och fick mer än vad jag förväntade mig, fick vägledning, stöd och råd och inte bara körlektioner.

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Tack så mycket ,Vi i skolan är så glada över att du har lyckas nå din mål. Vi ses snart i trafiken/Dunya

Adam F
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Det är okej 👍 men behöver ni svar snabbt

Andreas S
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Trevligt bemötande, lnstruktörerna alltid glada o hjälpsamma

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Vi hoppas att alla elever får samma härliga intryck. Vi tackar dig så mycket Andreas

Agit B
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Världsklass på alla sätt, bra bemötande och väldigt kunnig och pedagogiskt personal

Stor tack Agit , vi ses i trafiken. Har det bäst/Alan

Awny Sabry A
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Bra kurs, bra lärare, bra skola, duktiga är ni

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Tack för din positiva kommentar,så skönt att höra att alla elever trivs i kursen.

Elin Annika Karlsson S
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Bemöttes bra och handledarkursen var informativ

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Hej Elin Trevligt att du tyckte att kursen var informativ Du och alla dina nära är alltid välkomna =)

Didar A
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Det var en trevlig atmosfär och handledaren var väl informativ och trevlig.

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Hej Didar Vad härligt det är att höra din upplevelse av oss

Fadi K
Skrev om Kringlans Trafikskola AB

Jag haft tyvärr en dålig tränare

Svar från Kringlans Trafikskola AB

Hej Fadi vi tycker det är väldigt tråkigt att höra att detta är din upplevelse av oss och vi tar naturligtvis detta på allvar. Våra lärare ska alltid följa undervisningsplanen och jag hoppas att vi på något sätt hjälpt dig att ta ditt körkort.