Kristianstad Bilförmedling AB

3.3

15 omdömen om Kristianstad Bilförmedling AB

Dixon Dijan C
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Grym service rekommendera strakt dem, bra bemötande och 100% ärlighet uppskattas väldigt mycket.

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 413 omdömen 4.7 av 413 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Claes Henriksson
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Mailade 2ggr, dom orkade inte ens återkomma & besvara mitt mail. Ringde även & då hade dom så mkt att göra & skulle återkomma....1v har nu gått & inget svar. Glad att jag inte köper bil av sådan säljare som garanterat inte tar ansvar med tanke på hur dom beter sig.

Svar från Kristianstad Bilförmedling AB

Hej Claes Vi har sökt igenom våra mailboxar och det finns inget mail med ditt namn, Du får gärna ringa oss så vi kan se hur du skickade in ditt mail ex. via hemsida genom nån annonserings sida så vi ser vad som gått snett.

HAOKAR A
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Varning för oseriösa bilförsäljare, gör inga bilaffärer med denna firma! Jag köpte en Mercedes-Benz CL 500 som är till salu nu igen!enligt deras säljare Christoffer så var bilen en lyxbil och ny servad utan fel eller problem! När jag skulle hämta bilen så upptäckte jag flera fel på bilen och säljaren ville inte lämna tillbaka min handpenning på 10000kr som jag hade swishat för att reservera bilen. Efter en vecka så kom ytterligare fel och motorlampan varnade för kamkedja fel. Jag lyckades återlämna bilen men då drog dem...

Anders Per Gunnar S
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Kanonbra service! Köpte Porsche med lite servicebehov i efterhand som de tog på sig via garanti utan problem. Exemplariskt kundbemötande av både Anders och Christoffer som hjälpte till.

JOHANNA L
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Smidig affär och jättetrevliga säljare !

PAUL B
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Bra priser, trevlig personal och snabb leverans. De tar även hand om kunden efter bilköpet. Kan varmt rekommendera denna bilförsäljaren!

PETER R
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Blev kontaktad via blocket för köp av min bil. Affären gick snabbt och smidigt och till ett rimligt pris. Kan varmt rekommendera Kristianstad bilförmedling.

JETMIR B

.............................Cccccccccccccccccccccccccc

NIKLAS E
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Edit, Efter kontakt med Anders är jag övertygad om att han är seriös och ärlig, Jag anser dock fortfarande att det finns vissa problem i företaget och mitt förtroende är begränsat till Anders. Med detta lyfter jag också mitt betyg för företaget. Kontaktade k-bilförmedling för två månader sedan via email, vilket de ej svarade på, en vecka senare följde jag upp med nytt email, åter igen utan svar. Pga mycket på jobb gick tiden tills i dag, ringde och kollade om jag kunde komma och titta på bilen (en timmes bilresa...

CAMILLA N
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Är supernöjd fick en mycket fin bil till ett bra pris rutan hade en spricka o skulle servas vilket dom stod för o vid problem ringde jag o fick bra hjälp .. väldigt bra service känner jag kommer kolla där först vid nästa bilbyte rekomenderar dom starkt 😁

Marie S
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Blev kontaktad för köp av min bil via Blocket. Enormt snabb och smidig affär till bra pris. Kan varmt rekommendera Kristanstad Bilförmedling AB

Kristofer W
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Mycket tråkig upplevelse. Köpte en bil i god tro men blev lurad. Bilförsäljaren på Kristianstad bilförmedling berättade att det var dags för service på bilen. Detta visade sig inte vara sant då tiden för service redan hade löpt ut och Kias 7-års garanti riskerade att gå förlorad. Företaget ville sedan inte ta ansvar. Kan starkt avråda från att göra affärer med Kristianstad bilförmedling.

Svar från Kristianstad Bilförmedling AB

Hej Kristofer Enligt vårt samtal med KIA har det inte någon påverkan på deras nybilsgaranti med de få dagar som passerade servicedatum. Du har trots detta krävt ekonomisk ersättning vilket faller på sin egen orimlighet.

Samir A
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Sämsta bil företaget någonsin köpte en bil för 259000kr ändå så håller dom inte sina löften med garantier eller någon hjälp ur huvudtaget, hade märkt efter 3 veckor man haft bilen att drivknuten börjat låta lite, kollade upp de på deras verkstad där dom säger inget låter för att dom inte ens vill göra sitt jobb eller hjälpa en. Dom ville inte ens se en på deras företag så duktiga försäljare är dom.

Svar från Kristianstad Bilförmedling AB

Hej Samir Vi är i detta fallet oeniga om huruvida det verkligen finns ett fel. Du har möjlighet att pröva detta på högre instans, behöver du hjälp med detta så får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig.

Daniel  H
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Nonchalant bemötande. Ringde åtskilliga gånger i förväg men säljarna vill inte svara i telefon. Hade ingen lust att visa sina bilar, gick bara iväg mitt i ett samtal.

Rafael M
Skrev om Kristianstad Bilförmedling AB

Blev erbjuden 280000kr flr en bil som är enligt bilpriser.se värd 420000kr försökte smussla med att det är fel färg fel årstid att sälja svårsåld. Väldigt besviken.