Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Kristianstad Kristianstad Bilförmedling AB

Kristianstad Bilförmedling AB

Sävvägen 6, 291 59 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Kristianstad Bilförmedling AB

• Kristofer W
    Kristofer W skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Mycket tråkig upplevelse.
    Köpte en bil i god tro men blev lurad. Bilförsäljaren på Kristianstad bilförmedling berättade att det var dags för service på bilen. Detta visade sig inte vara sant då tiden för service redan hade löpt ut och Kias 7-års garanti riskerade att gå förlorad.
    Företaget ville sedan inte ta ansvar.
    Kan starkt avråda från att göra affärer med Kristianstad bilförmedling. Läs mer
    2018-11-08 Kristianstad Bilförmedling svarar Kristofer W
    Hej Kristofer

Enligt vårt samtal med KIA har det inte någon påverkan på deras nybilsgaranti med de få dagar som passerade servicedatum.
    Du har trots detta krävt ekonomisk ersättning vilket faller på sin egen orimlighet.
  • Samir A skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Sämsta bil företaget någonsin köpte en bil för 259000kr
    ändå så håller dom inte sina löften med garantier eller någon hjälp ur huvudtaget, hade märkt efter 3 veckor man haft bilen att drivknuten börjat låta lite, kollade upp de på deras verkstad där dom säger inget låter för att dom inte ens vill göra sitt jobb eller hjälpa en. Dom ville inte ens se en på deras företag så duktiga försäljare är dom. Läs mer
    2018-11-08 Kristianstad Bilförmedling svarar Samir A
    Hej Samir

Vi är i detta fallet oeniga om huruvida det verkligen finns ett fel. Du har möjlighet att pröva detta på högre instans, behöver du hjälp med detta så får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig.
  • Daniel H skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Nonchalant bemötande. Ringde åtskilliga gånger i förväg men säljarna vill inte svara i telefon. Hade ingen lust att visa sina bilar, gick bara iväg mitt i ett samtal. Läs mer
  • Rafael M
    Rafael M skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Blev erbjuden 280000kr flr en bil som är enligt bilpriser.se värd 420000kr försökte smussla med att det är fel färg fel årstid att sälja svårsåld. Väldigt besviken. Läs mer
    Samir A gillar detta

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Kristianstad:

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG