Kristianstad Bilförmedling AB

Läs vad 10 kunder tycker om Kristianstad Bilförmedling AB

• PAUL B

2020-11-12

PAUL B skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Bra priser, trevlig personal och snabb leverans. De tar även hand om kunden efter bilköpet. Kan varmt rekommendera denna bilförsäljaren! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bilförmedlingen Helsingborg
    4.6 / 5 i betyg — 295 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag sålde min ögonsten Audi A6 Allroad 2015 i fantastiskt skick och var mycket mån om att det skulle ske professionellt och tryggt...och vil"
  • 2020-08-03

PETER R skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Blev kontaktad via blocket för köp av min bil. Affären gick snabbt och smidigt och till ett rimligt pris. Kan varmt rekommendera Kristianstad bilförmedling. Läs mer
  • JETMIR B

2019-12-27

JETMIR B skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Jag och min sambo har köpt och bytt in ett par bilar på Kristianstads Bilförmedling, även mina föräldrar har köpt bil där, vi har alltid blivit bemötta på bästa möjliga sätt av all personal där inne!

Bilarna som vi köpt har varit i super skick och minsta lilla stenskott har säljarna berättat om.

Kompetent och trevlig personal i övrigt😊 Läs mer
  • Reco tipsar!
    Auto Classica
    4.4 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2019
    "After few years in Sweden it has been hard find nicest cars with good trustable dealers than this place, this place offers quality and selec"
    ANNE-MARIE A
  • NIKLAS E

2019-12-27

NIKLAS E skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Edit, Efter kontakt med Anders är jag övertygad om att han är seriös och ärlig, Jag anser dock fortfarande att det finns vissa problem i företaget och mitt förtroende är begränsat till Anders.
    Med detta lyfter jag också mitt betyg för företaget.

Kontaktade k-bilförmedling för två månader sedan via email, vilket de ej svarade på, en vecka senare följde jag upp med nytt email, åter igen utan svar.
    Pga mycket på jobb gick tiden tills i dag, ringde och kollade om jag kunde komma och titta på bilen (en timmes bilresa bort), fick besked av någon som inte jobbade för dagen att kollegorna nog inte startat telefonerna än men det skulle inte vara något problem han skulle kontakta dem och de skulle återkomma om det var något. Kommer upp och finner att man håller på med försäljning av bilen, något som varit under pågående diskussion en vecka bakåt enligt utsago, och senare får jag reda på att den tyvärr är såld. Läs mer
  • CAMILLA N

2019-12-16

CAMILLA N skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Är supernöjd fick en mycket fin bil till ett bra pris rutan hade en spricka o skulle servas vilket dom stod för o vid problem ringde jag o fick bra hjälp .. väldigt bra service känner jag kommer kolla där först vid nästa bilbyte rekomenderar dom starkt 😁 Läs mer
  • 2019-07-25

Marie S skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Blev kontaktad för köp av min bil via Blocket. Enormt snabb och smidig affär till bra pris. Kan varmt rekommendera Kristanstad Bilförmedling AB Läs mer
  • Kristofer W

2018-11-04

Kristofer W skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Mycket tråkig upplevelse.
    Köpte en bil i god tro men blev lurad. Bilförsäljaren på Kristianstad bilförmedling berättade att det var dags för service på bilen. Detta visade sig inte vara sant då tiden för service redan hade löpt ut och Kias 7-års garanti riskerade att gå förlorad.
    Företaget ville sedan inte ta ansvar.
    Kan starkt avråda från att göra affärer med Kristianstad bilförmedling. Läs mer
    2018-11-08 Kristianstad Bilförmedling svarar Kristofer W
    Hej Kristofer

Enligt vårt samtal med KIA har det inte någon påverkan på deras nybilsgaranti med de få dagar som passerade servicedatum.
    Du har trots detta krävt ekonomisk ersättning vilket faller på sin egen orimlighet.
  • 2018-10-29

Samir A skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Sämsta bil företaget någonsin köpte en bil för 259000kr
    ändå så håller dom inte sina löften med garantier eller någon hjälp ur huvudtaget, hade märkt efter 3 veckor man haft bilen att drivknuten börjat låta lite, kollade upp de på deras verkstad där dom säger inget låter för att dom inte ens vill göra sitt jobb eller hjälpa en. Dom ville inte ens se en på deras företag så duktiga försäljare är dom. Läs mer
    2018-11-08 Kristianstad Bilförmedling svarar Samir A
    Hej Samir

Vi är i detta fallet oeniga om huruvida det verkligen finns ett fel. Du har möjlighet att pröva detta på högre instans, behöver du hjälp med detta så får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig.
  • 2018-09-08

Daniel H skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Nonchalant bemötande. Ringde åtskilliga gånger i förväg men säljarna vill inte svara i telefon. Hade ingen lust att visa sina bilar, gick bara iväg mitt i ett samtal. Läs mer
  • Rafael M

2017-04-05

Rafael M skrev om Kristianstad Bilförmedling AB
    Blev erbjuden 280000kr flr en bil som är enligt bilpriser.se värd 420000kr försökte smussla med att det är fel färg fel årstid att sälja svårsåld. Väldigt besviken. Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Kristianstad Bilförmedling AB:

Victoria H Victoria H tycker:
“Fantastiskt bemötande, trevlig...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte