Kristianstad Biltorg AB

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Kristianstad Biltorg AB

• 2019-01-17

Andreas J skrev om Kristianstad Biltorg AB
    Jag var där borta nyss med min Peugeot 206 CC för att ville kolla vad han ville ge för bilen
    Han körde en runda sen kom han tillbaka igen så sa han att drivaxlarna bägge sidor va sönder så frågade han mig hör du inte att dom är sönder, nej sa jag
    Så sa han att ja kan ge 4000 kr max sen va där en annan gubbe som tog nycklarna ifrån mig bara satte sig i bilen så ja öppnade dörren så sa jag ut från bilen, sen körde jag bort till Mecca verkstad som är på hedentorpsvägegen så berättade jag som de va att han försäljaren sa att drivaxlarna va söner då sa han att man kan aldrig höra att de är drivaxlarna utan man måste hissa upp den först, men han körde en runda och han märkte inget
    Så jag vill bara varna alla att va för siktiga köp aldrig en bil där hos dom, han lura er till botten han hade kunnat lura mig men ja va uppmärksam på de Läs mer
  • Reco tipsar!
    Auto Classica
    4.4 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2019
    "Efter många om och men så har affären med förmedlingen äntligen blivit klar. Inte som förväntat men det blev iaf löst."
  • Jörgen E

2014-09-01

Jörgen E skrev om Kristianstad Biltorg AB
    Försöker lura ur varenda extra krona av köparen för grejer som han säger är ok/gjorda men sedan vill han ha mer pengar annars häver han köpet för han vill inte sälja den till överenskommet pris. Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Kristianstad Biltorg AB:

Victoria H Victoria H tycker: