Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Krua Thai HB

Möllevångstorget 12-14, 214 24 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Krua Thai HB

• Simon G
    Simon G skrev om Krua Thai HB
    Väldigt god mat, bra priser. Den enda nackdelen är att de inte serverar alkohol vilket gör att jag endast ger 4/5. Men väl värt ett besök.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Krua Thai HB
    Jag har aldrig gillat detta ställe, vet andra är förtjusta i deras mat. Jag har dragits motvilligt in i denna restaurang. Med nästan klastrofobiks känsla kläms du in bland borden. En avlång lokal. En gång som jag ansåg de var riktigt oförskämda var att de placerade oss först vid ett bord. Vi fick in dricka och hade beställt in mat. Vi var 3 st och satt vid ett 4bord. Då, kom ett större sällskap in då flyttade de på oss. Och jag vägrade medans de andra tyckte ok, då gör vi väl det, medans jag ansåg detta är dålig stil av de på restaurangen etc. ingen reaktion. Vi blev ihopklämda längst in. Sedan deras mat är inget jag hurrar för. Har ätit betydligt bättre mat och fått bättre service så 1/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Krua Thai HB
    Tailändsk restaurang som serverar helt ok käk till väldigt bra priser. Lunchen var väl lite sisådär, kändes mest oinspirerat. Det räcker inte bara med citrongräs och kokosmjölk för att få till det. Kvällsmenyerna är mycket bättre och här plingar det till ibland. Det ÄR billigt! Men brist på öl och den trista lunchen håller ner betyget.

Möllevångstorget 12-14, 214 24 Malmö