Ktec AB

Företagsallén 4, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Ktec AB

• Josefine G
    Josefine G skrev om Ktec AB
    Arbetet som utfördes blev mer än perfekt, så det rekommenderar jag gärna. Tyvärr kan jag inte säga samma sak om fakturahantering.

I offertstadie fick jag summan 3 000- 3 500 kr och mannen jag talade med (VDn) sa att det som behövs är installatör, elektriker, switch. Han ville att jag skulle maila adressuppgifter men även vilken summa vi kommit överens om till honom. Vilket jag gjorde.

När vi fick fakturan var priset på 4 664 kr, alltså betydligt mer än vad vi sagt innan. Jag bestred fakturan, och VDn svarade att hans pris förstås varit utan elektriker. Nej, svarar jag, det är inte vad han sa och det är inte vad som står i bekräftelsemailet. På det får jag inget svar.

Att fakturan har en dröjsmålsränta på 25% är visserligen lagligt, men knappast kutym, och att betalningsvillkoret är 30 dagar men att jag fick fakturan när det redan hade gått 14 av de dagarna är inte direkt snyggt jobbat.

Uppdatering: Nu har jag fått svar från företaget, som ändrar fakturan.

Företagsallén 4, 184 40 Åkersberga