Kungsholmens Elservice AB

3.2

5 omdömen om Kungsholmens Elservice AB

Robin R
Skrev om Kungsholmens Elservice AB

Jag vill tacka Kungsholmens Elservice för ett underbart bra jobb i min källare med belyssningen. blivit rekomenderad att byta ut samtliga ledningar. och har fått en offert till ett förmånligt pris...

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

SVANTE H
Skrev om Kungsholmens Elservice AB

Företaget är ett charlatanbolag som jag avråder alla från att anlita. Jag var oförsiktigt och tog inte in en offert med ordentlig specifikation på förhand. Det slutade med att jag fick betala 6500kr för en installation av två termostater till två badrumsgolv. I det ingick ett påslag på över 60% (!) på priset på respektive termostat (jag ringde grossisten Elektroskandia där termostaterna inhandlades) och en arbetskostnad på drygt 1000kr/timmen. En elektriker varje vettig människa i behov av ett elektrikerarbete bör hålla så långt borta från sitt hem som möjligt.

Fritjof A
Skrev om Kungsholmens Elservice AB

När jag ringde dem möttes jag av en lagom otrevlig röst som sa "Nej, vi är fullbokade långt framöver", "Jaha, vad synd. Hur långt framöver?", "Fram till jul". Idag är det den 20:e oktober och andra kunder har skrivit här att de fått hjälp på ett dygn. Vill de inte ha mig som kund..?

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Lisa P
Skrev om Kungsholmens Elservice AB

Snabb service. Ringde på måndagen och hade en elektriker hos oss på tisdagen. Trots knapphändig information från mig löste elektrikern problemet med vår installation av vår torktumlare.

Carin C
Skrev om Kungsholmens Elservice AB

Ett mycket bra bemötande av och ett mycket gott arbete har utförst hos mig.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 217 omdömen 4.8 av 217 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.