Alla kategorier Elektriker Stockholms län Sundbyberg Kungsholmens Elservice AB

Eliegatan 9B, 172 73 Sundbyberg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Kungsholmens Elservice AB

• Robin R
    Robin R skrev om Kungsholmens Elservice AB
    Jag vill tacka Kungsholmens Elservice för ett underbart bra jobb i min källare med belyssningen. blivit rekomenderad att byta ut samtliga ledningar. och har fått en offert till ett förmånligt pris... Läs mer
  • Svante H
    Svante H skrev om Kungsholmens Elservice AB
    Företaget är ett charlatanbolag som jag avråder alla från att anlita. Jag var oförsiktigt och tog inte in en offert med ordentlig specifikation på förhand. Det slutade med att jag fick betala 6500kr för en installation av två termostater till två badrumsgolv. I det ingick ett påslag på över 60% (!) på priset på respektive termostat (jag ringde grossisten Elektroskandia där termostaterna inhandlades) och en arbetskostnad på drygt 1000kr/timmen. En elektriker varje vettig människa i behov av ett elektrikerarbete bör hålla så långt borta från sitt hem som möjligt. Läs mer
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om Kungsholmens Elservice AB
    När jag ringde dem möttes jag av en lagom otrevlig röst som sa "Nej, vi är fullbokade långt framöver", "Jaha, vad synd. Hur långt framöver?", "Fram till jul".
    Idag är det den 20:e oktober och andra kunder har skrivit här att de fått hjälp på ett dygn. Vill de inte ha mig som kund..? Läs mer
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Kungsholmens Elservice AB
    Snabb service. Ringde på måndagen och hade en elektriker hos oss på tisdagen. Trots knapphändig information från mig löste elektrikern problemet med vår installation av vår torktumlare. Läs mer
  • Carin C
    Carin C skrev om Kungsholmens Elservice AB
    Ett mycket bra bemötande av och ett mycket gott arbete har utförst hos mig. Läs mer

Bästa elektrikerna i Sundbyberg:

Libro Ringv. 8, 75228, UPPSALA