Kungsholmens Elservice AB

3.2

5 omdömen om Kungsholmens Elservice AB

Robin R
Wrote about Kungsholmens Elservice AB

Jag vill tacka Kungsholmens Elservice för ett underbart bra jobb i min källare med belyssningen. blivit rekomenderad att byta ut samtliga ledningar. och har fått en offert till ett förmånligt pris...

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 190 omdömen 4.8 av 190 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
SVANTE H
Wrote about Kungsholmens Elservice AB

Företaget är ett charlatanbolag som jag avråder alla från att anlita. Jag var oförsiktigt och tog inte in en offert med ordentlig specifikation på förhand. Det slutade med att jag fick betala 6500kr för en installation av två termostater till två badrumsgolv. I det ingick ett påslag på över 60% (!) på priset på respektive termostat (jag ringde grossisten Elektroskandia där termostaterna inhandlades) och en arbetskostnad på drygt 1000kr/timmen. En elektriker varje vettig människa i behov av ett elektrikerarbete bör hålla så långt borta från sitt hem som möjligt.

Fritjof A
Wrote about Kungsholmens Elservice AB

När jag ringde dem möttes jag av en lagom otrevlig röst som sa "Nej, vi är fullbokade långt framöver", "Jaha, vad synd. Hur långt framöver?", "Fram till jul". Idag är det den 20:e oktober och andra kunder har skrivit här att de fått hjälp på ett dygn. Vill de inte ha mig som kund..?

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Har använt mig av Elkontakten flertal gånger för eljobb och kan varmt rekommendera dem! Allt från kontakten med Marcus till elektrikerna ute

Lisa P
Wrote about Kungsholmens Elservice AB

Snabb service. Ringde på måndagen och hade en elektriker hos oss på tisdagen. Trots knapphändig information från mig löste elektrikern problemet med vår installation av vår torktumlare.

Carin C
Wrote about Kungsholmens Elservice AB

Ett mycket bra bemötande av och ett mycket gott arbete har utförst hos mig.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 78 omdömen 5.0 av 78 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.