Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Huddinge Kvik Stockholm Länna

Kvik Stockholm Länna

Truckvägen 8B, 142 53 Skogås — Visa karta

Varmt välkomna till Kvik i Länna!

Vårt varuhus i Länna köpcentrum har utställningar som visar upp allt från kök till badrum, hall och tvättstuga. Med hjälp av våra duktiga installatörer kan du få hjälp med renoveringen från början till slut. Vi är en helhetsleverantör som sätter stort värde på nöjda kunder och erbjuder dig en stor dos inspiration och design i toppklass.

Vill du diskutera dina inredningsplaner? Kom förbi oss så tar vi en pratstund eller hjälper dig rita upp ett snyggt kök eller badrum precis som du vill ha det.

Läs vad 41 kunder tycker om Kvik Stockholm Länna

• Sölvi L
    Sölvi L skrev om Kvik Stockholm Länna
    Hej! Ursäkta sen återkoppling men har vait bortrest och sen sjuk.
    Fick ett fantastisk bemötande från början till slut.
    Har köpt ett komplett kök inklusive alla vitvaror och är jättenöjd.
    Det var problem när leveransen kom men det var inte Kvick's fel utan den som bar in köket.
    Fick snabb och proffsig hjälp av min kontakt i Länna.
    Kan verkligen rekommendera dem.

Med vänlig hälsning
    Sölvi Lund Läs mer
  • Claudia L
    Claudia L skrev om Kvik Stockholm Länna
    Mycket fint och cool kök! Mycket nöjd! Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Kvik Stockholm Länna
    Förträffligt bemötande och kunnig personal. Blev vägledd från början till slut och många tips påvägen. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Kvik Stockholm Länna
    La sig vinn om att jag skulle vara en nöjd kund Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Kvik Stockholm Länna
    mycket positivt bemötande
    handlat köksö
    fått hjälp med planering av badrum, tvättstuga
    mycket bra och tålmodig personal, då man som kund inte alltid tänker på alla delar som kan påverka planeringen i ett badrum Läs mer
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Kvik Stockholm Länna
    Hjälp att inreda tvättstuga med walk in closet. Bra bemötande av Cecilia i Länna. Kreativa lösningar och bra service. Läs mer
  • Dick B
    Dick B skrev om Kvik Stockholm Länna
    Mycket proffsigt kunande från personalen dom ritade upp köket från golv till tak. Allt vart som vi önskade med stommar och bänkskivor o vitvaror . Det vart precis som vi ville ha det är så jättenöjda med köket. Montörerna var mycket nogranna och proffsiga stort tack till Cecilia o mario som fixade allt. Läs mer
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Kvik Stockholm Länna
    Fick ett mycket trevligt bemötande av alla i butiken. Var där ett flertal gånger. Jag köpte en måttbeställd köksbänk i två delar av stål.
    Dels fick jag bra råd om vilken köksbänk som skulle passa bäst för mig. Sedan gick det bra att ändra måtten ända in i det sista.
    Köksbänken blev perfekt i storlek.
    Dels blev jag helt ställd när jag skulle hämta mina bänkskivor för ena paketet stämde inte i storlek och form, men då var de så schysta och öppnade paketet och sedan hjälpte till att försluta paketet igen. Läs mer
  • Michael G
    Michael G skrev om Kvik Stockholm Länna
    Jättebra bemötande, proffsiga, bra tips och råd. Bra uppföljning. Lite minus på leverans då det saknades lite grejor. Läs mer
  • Kicki H
    Kicki H skrev om Kvik Stockholm Länna
    Hej
    Jag har fått väldigt bra service av en trevlig tjej som heter Cecilia på Kvik i Länna vid flera tillfällen när vi valt att handla av Kvik. Hon är tillmötesgående och proffsig och man känner sig speciell. Läs mer
  • Mari S
    Mari S skrev om Kvik Stockholm Länna
    Jag tycker att servicen och bemötandet är mycket bra på Kvik i Länna.
    Familjen Seemann Läs mer
  • Jörgens Bygg A
    Jörgens Bygg A skrev om Kvik Stockholm Länna
    Fantastiskt bemötande från början till slut. Alltid tillgänglig vid frågor och gav mycket inspiration till vårat hem. Allt blev bättre än förväntat! Läs mer
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Kvik Stockholm Länna
    Exemplarisk och rekommenderas varmt till alla vi känner. Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Kvik Stockholm Länna
    Bra kök till bra pris och trevlig peesonal Läs mer
  • Nicklas F
    Nicklas F skrev om Kvik Stockholm Länna
    5 plus till joakim I Länna. oerhört lyhörd, vänlig och bra på att ge råd och tips. han rekommenderade en hantverkare som vi senare anlitade - även han mycket bra val. vi valde kvik för helhetslösningen, dvs riva och montera nya köket från start till mål och va beredda att betala extra för det - vi känner att vi fått valuta för pengarna. vissa språksvårigheter med hantverkarens anställda och att tiden inte helt hölls ger totalt betyg 4. överlag överträffande hantverkaren mina förväntningar. Läs mer
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Kvik Stockholm Länna
    Bra men bäst av allt var rekommendationen av Mariusz Soltys som tog hand om bygget. Grym hantverkare Läs mer
  • Eriksson V
    Eriksson V skrev om Kvik Stockholm Länna
    Vi har fått en bra service vid köp av vårt kök. Det har inte varit några problem alls vid frågor och hjälp. Enda negativa var att vi själva fick upplysa angående fel i mått på ritning, som gick att åtgärda i sista sekund för att slippa ytterliggare förseningar på redan försenad bänkskiva och stänkvägg. Vi är toppennöjda med vårt kök och de storlekar alla skåp finns i är ett stort plus. Läs mer
  • Anita H
    Anita H skrev om Kvik Stockholm Länna
    Vi har renoverat vårt kök och fått hjälp med planeringen. Köket blev som vi hade förväntat oss och vi är jättenöjda med hjälpen vi fick. Läs mer
  • Anna-Lena B
    Anna-Lena B skrev om Kvik Stockholm Länna
    Supertrevlig försäljare i Hanige🌸 Högsta betyg. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Kvik Stockholm Länna
    Trevlig och bra service! Rekommenderas Läs mer
  • Curt S
    Curt S skrev om Kvik Stockholm Länna
    Otroligt bra och kundorienterad säljare som var tydlig och mån om en bra lösning för oss. Fem stjärnor till Cecilia! Gillar dock inte efterleveransförfarandet. En försenad produkt fick vi hämta själva, trots att vi hade beställt montering o hemleverans. Transportskadade produkter har ännu inte åtgärdats, trots att de beställdes för över två månader sedan. Inte säljarens fel, dock. Läs mer
  • Ann U
    Ann U skrev om Kvik Stockholm Länna
    Trevligt bemötande , kunnig personal. Lösningsfokuserade. Läs mer
  • Bedinger J
    Bedinger J skrev om Kvik Stockholm Länna
    Bra men lite dåliga på leveransen. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Kvik Stockholm Länna
    Väldigt nöjd med upplägget. Efter 5 möte med eftertanke och diverse beslut mellan mötena blev det som vi tänkt oss. Vid monteringen hade vi lite problem som vi löste med butiken. Även fast vår kontaktperson inte var anträffbar ställde övrig personal upp och problemet blev löst
    Tack för ert tålamod Läs mer
  • Johnnie L
    Johnnie L skrev om Kvik Stockholm Länna
    Bra och trevlig tillmötesgående personal. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Kvik Stockholm Länna
    Mycket bra bemötande och hjälp av Cecilia när vi var inne i butiken! Läs mer
  • Olle C
    Olle C skrev om Kvik Stockholm Länna
    Jag har köpt ett helt kök med vitvaror som jag monterat själv. Ett vitt högblankt kök.
    Jag har blivit bra bemött hela vägen till färdigt kök. Läs mer
  • Kicki F
    Kicki F skrev om Kvik Stockholm Länna
    Trevligt bemötande och bra hjälp med vad jag behövde få hjälp med. Läs mer
  • Jan O
    Jan O skrev om Kvik Stockholm Länna
    Bra mottagande och noggrann planering. En låda som var fel storlek byttes utan några frågor. Bra service! Läs mer
  • Annina P
    Annina P skrev om Kvik Stockholm Länna
    Fint kök . Mycket fel vid leverans Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Kvik Stockholm Länna
    Vi har köpt en diskbänksskiva, att behöva betala hela köpbeloppet drygt 60000:- innan varan är levererad känns inte bra.
    För övrigt har Kvik varit bra. Läs mer
  • George L
    George L skrev om Kvik Stockholm Länna
    Bra bemötande och hjälp även efter köpet av köket Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Kvik Stockholm Länna
    Snabb och kvalificerad service. Gott om tid, ingen stress, när vi ritade och beställde köket. Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Kvik Stockholm Länna
    Fantastisk snygga kök dock så tror jag de flesta skulle önska lite bättre monterings anvisningar Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Kvik Stockholm Länna
    Bra service, mycket trevligt bemötande från personal
    Handlar gärna på kvik igen Läs mer
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Kvik Stockholm Länna
    Var intresserad av att köpa badrumsinredning trots ett avstånd på minst 15 mil till närmsta butiken. Efter många mejl var dealen i hamn. Fantastisk tålamod från Håkan på Kvik i Länna. Riktigt bra bemötande.
    Dock en del udda prissättningar, kund får betala för frakt för handfat mellan Danmark och Kvik Länna. Varför ska jag som kund stå för det? Det får ni väl i så fall baka in i priset?
    Sedan finns en hel del att önska om instruktionerna. Det är ju inte IKEA-klass direkt. I ett badrumsskåp fattades det skruv, upptäckte senare att de finns i en annan kartong som var ett väggskåp. Vore bra om skåp och skriv låg i samma paket.
    Tyvärr blev vissa grejer försenade men det blev hantverkarna också så det gjorde inget. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Kvik Stockholm Länna
    Mycket hjälpsam och trevlig personal. Produkten var lätt att montera. Det som drar ner betyget är personalens hantering av datasystemet, hon knappade in samma sak ganska många gånger innan det funkade. Jag hade dock gott om tid och hon var mycket trevlig, så det störde mig inte nämnvärt. Läs mer
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Kvik Stockholm Länna
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Alltid hjälpsamma och bra råd och tips.
    Köpte stommar, skåp, luckor och lådor plus även arbetet genom Kvick.
    Starten blev en vecka försenad pga försenad leverans av material, annars flöt allt på enl tidsplan.
    Som kund känner vi oss helt nöjda! Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Kvik Stockholm Länna
    Jag köpte mitt kök (delvis) från Kvik i Länna. Jag kände ett lugn kan man säga när jag - velig som jag var - gjorde ett besök hos dom med förhoppning att få lite struktur i mina köksplaner.
    Jag fick bra kontakt med en säljare som både visade runt bland deras interiörer som hade den utrustning som kunde intressera mig och även visade i datorn hur det skulle se ut i just mitt kök - allt måttanpassat. Leveransen gick smidigt och kompisens man som skulle montera allt hade heller inget att klaga på - tvärtom!
    Det enda som drar ner betyget lite var den långa väntan på en mikrovågsugnen. Men den kom till slut och jag är jättenöjd i stort sett!
    Jag kan varmt rekommendera Kvik i Länna. Läs mer
  • Tommie L
    Tommie L skrev om Kvik Stockholm Länna
    Har köpt kök. Skåp, bänkar, spis, fläkt.
    Fick mycket bra hjälp med ritandet av köket.
    Cecilia Settergren på Kvik i Länna är mycket hjälpsam och trevlig.
    Några småfel har uppstått men det har varit enkelt att rätta till. Läs mer
  • Adrian B
    Adrian B skrev om Kvik Stockholm Länna
    Fantastiskt bemötande och kompetens!
    Från första besöket fram till ett färdigt kök har Cecilia Settergren varit otroligt duktig och tillmötesgående. Vi har haft ett svår-ritat kök med snevägg som bl.a. inte IKEA ens klarar av att rita till. Cecilia fixade det galant!
    Fick byta kök p.g.a en vattenskada och under denna långa och mödosamma process har besöken och hjälpen från Kvik varit den enda ljuspunkten. Vi har gjort en totalrenovering med både köksskåp, bänkskiva och vitvaror och är jättenöjda med allt!
    Har redan rekommenderat Kvik till många bekanta och det bemötande och hjälp vi fick överträffade alla förväntningar vi har haft! Läs mer

Truckvägen 8B, 142 53 Skogås