Kvik Länna

Kvik Länna

Ring 08-771 14 90 www.kvik.se
4.5

Varmt välkomna till Kvik i Länna! Vårt varuhus i Länna köpcentrum har utställningar som visar upp allt från kök till badrum, hall och tvättstuga. Med hjälp av våra duktiga installatörer kan du få hjälp med renoveringen från början till slut. Vi är en helhetsleverantör som sätter stort värde på nöjda kunder och erbjuder dig...

46 omdömen om Kvik Länna

Catharina J
Skrev om Kvik Länna

Köpte ett helt nytt kök med vitvaror. Fick professionell hjälp direkt, lätt att få kontakt med min säljare vid frågor. Väldigt hjälpsamma och flexibla. Kan varmt rekommendera kvick!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Per M
Skrev om Kvik Länna

Helt nytt kök med installation. Mycket nöjd med allt

Behnaz F
Skrev om Kvik Länna

Jag köpte kök med vitvaror. Allt gick väldigt smidigt och mycket proffesionellt från säljaren. Vi anlitade hantverkare från kvick och super nöjd med hela montering.

Ekerö Kök & Entreprenad AB
4.4/5 i betyg av 80 omdömen 4.4 av 80 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil

Karl Fredrik W
Skrev om Kvik Länna

I urvalet av leverantörer för nytt kök så klev vi in på Kvik och fick ett mycket bra bemötande. Bokade in tid för mer noggrann genomgång av våra krav och önskemål vilket resultarede in ett mycket välarbetat offert förslag. Vissa justeringar senare så var alla överens. Sedan följer detta: - Löpande avstämning från säljaren för att följa upp om någon behöver justeras. - Leverans av förmonterade stommar på av oss valt datum och klockslag. - Uppföljning från säljare för att kolla så allt är ok. - Allt är inte ok, men detta...

Sölvi L
Skrev om Kvik Länna

Hej! Ursäkta sen återkoppling men har vait bortrest och sen sjuk. Fick ett fantastisk bemötande från början till slut. Har köpt ett komplett kök inklusive alla vitvaror och är jättenöjd. Det var problem när leveransen kom men det var inte Kvick's fel utan den som bar in köket. Fick snabb och proffsig hjälp av min kontakt i Länna. Kan verkligen rekommendera dem. Med vänlig hälsning Sölvi Lund

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Claudia L
Skrev om Kvik Länna

Mycket fint och cool kök! Mycket nöjd!

Mikael T
Skrev om Kvik Länna

Förträffligt bemötande och kunnig personal. Blev vägledd från början till slut och många tips påvägen.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Anders H
Skrev om Kvik Länna

La sig vinn om att jag skulle vara en nöjd kund

Maria S
Skrev om Kvik Länna

mycket positivt bemötande handlat köksö fått hjälp med planering av badrum, tvättstuga mycket bra och tålmodig personal, då man som kund inte alltid tänker på alla delar som kan påverka planeringen i ett badrum

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Åsa M
Skrev om Kvik Länna

Hjälp att inreda tvättstuga med walk in closet. Bra bemötande av Cecilia i Länna. Kreativa lösningar och bra service.

Dick B
Skrev om Kvik Länna

Mycket proffsigt kunande från personalen dom ritade upp köket från golv till tak. Allt vart som vi önskade med stommar och bänkskivor o vitvaror . Det vart precis som vi ville ha det är så jättenöjda med köket. Montörerna var mycket nogranna och proffsiga stort tack till Cecilia o mario som fixade allt.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Yvonne A
Skrev om Kvik Länna

Fick ett mycket trevligt bemötande av alla i butiken. Var där ett flertal gånger. Jag köpte en måttbeställd köksbänk i två delar av stål. Dels fick jag bra råd om vilken köksbänk som skulle passa bäst för mig. Sedan gick det bra att ändra måtten ända in i det sista. Köksbänken blev perfekt i storlek. Dels blev jag helt ställd när jag skulle hämta mina bänkskivor för ena paketet stämde inte i storlek och form, men då var de så schysta och öppnade paketet och sedan hjälpte till att försluta paketet igen.

Michael G
Skrev om Kvik Länna

Jättebra bemötande, proffsiga, bra tips och råd. Bra uppföljning. Lite minus på leverans då det saknades lite grejor.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Kicki H
Skrev om Kvik Länna

Hej Jag har fått väldigt bra service av en trevlig tjej som heter Cecilia på Kvik i Länna vid flera tillfällen när vi valt att handla av Kvik. Hon är tillmötesgående och proffsig och man känner sig speciell.

Mari S
Skrev om Kvik Länna

Jag tycker att servicen och bemötandet är mycket bra på Kvik i Länna. Familjen Seemann

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Jörgens Bygg A
Skrev om Kvik Länna

Fantastiskt bemötande från början till slut. Alltid tillgänglig vid frågor och gav mycket inspiration till vårat hem. Allt blev bättre än förväntat!

Camilla R
Skrev om Kvik Länna

Exemplarisk och rekommenderas varmt till alla vi känner.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Anders M
Skrev om Kvik Länna

Bra kök till bra pris och trevlig peesonal

Nicklas F
Skrev om Kvik Länna

5 plus till joakim I Länna. oerhört lyhörd, vänlig och bra på att ge råd och tips. han rekommenderade en hantverkare som vi senare anlitade - även han mycket bra val. vi valde kvik för helhetslösningen, dvs riva och montera nya köket från start till mål och va beredda att betala extra för det - vi känner att vi fått valuta för pengarna. vissa språksvårigheter med hantverkarens anställda och att tiden inte helt hölls ger totalt betyg 4. överlag överträffande hantverkaren mina förväntningar.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Gustaf W
Skrev om Kvik Länna

Bra men bäst av allt var rekommendationen av Mariusz Soltys som tog hand om bygget. Grym hantverkare

Eriksson V
Skrev om Kvik Länna

Vi har fått en bra service vid köp av vårt kök. Det har inte varit några problem alls vid frågor och hjälp. Enda negativa var att vi själva fick upplysa angående fel i mått på ritning, som gick att åtgärda i sista sekund för att slippa ytterliggare förseningar på redan försenad bänkskiva och stänkvägg. Vi är toppennöjda med vårt kök och de storlekar alla skåp finns i är ett stort plus.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Anita H
Skrev om Kvik Länna

Vi har renoverat vårt kök och fått hjälp med planeringen. Köket blev som vi hade förväntat oss och vi är jättenöjda med hjälpen vi fick.

Anna-Lena B
Skrev om Kvik Länna

Supertrevlig försäljare i Hanige🌸 Högsta betyg.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Daniel G

Trevlig och bra service! Rekommenderas

Curt S
Skrev om Kvik Länna

Otroligt bra och kundorienterad säljare som var tydlig och mån om en bra lösning för oss. Fem stjärnor till Cecilia! Gillar dock inte efterleveransförfarandet. En försenad produkt fick vi hämta själva, trots att vi hade beställt montering o hemleverans. Transportskadade produkter har ännu inte åtgärdats, trots att de beställdes för över två månader sedan. Inte säljarens fel, dock.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Ann U
Skrev om Kvik Länna

Trevligt bemötande , kunnig personal. Lösningsfokuserade.

Bedinger J
Skrev om Kvik Länna

Bra men lite dåliga på leveransen.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Thomas A
Skrev om Kvik Länna

Väldigt nöjd med upplägget. Efter 5 möte med eftertanke och diverse beslut mellan mötena blev det som vi tänkt oss. Vid monteringen hade vi lite problem som vi löste med butiken. Även fast vår kontaktperson inte var anträffbar ställde övrig personal upp och problemet blev löst Tack för ert tålamod

Johnnie L
Skrev om Kvik Länna

Bra och trevlig tillmötesgående personal.

Jonas L
Skrev om Kvik Länna

Mycket bra bemötande och hjälp av Cecilia när vi var inne i butiken!

Olle C
Skrev om Kvik Länna

Jag har köpt ett helt kök med vitvaror som jag monterat själv. Ett vitt högblankt kök. Jag har blivit bra bemött hela vägen till färdigt kök.

Kicki F
Skrev om Kvik Länna

Trevligt bemötande och bra hjälp med vad jag behövde få hjälp med.

Jan O
Skrev om Kvik Länna

Bra mottagande och noggrann planering. En låda som var fel storlek byttes utan några frågor. Bra service!

Annina P

Fint kök . Mycket fel vid leverans

Leif S
Skrev om Kvik Länna

Vi har köpt en diskbänksskiva, att behöva betala hela köpbeloppet drygt 60000:- innan varan är levererad känns inte bra. För övrigt har Kvik varit bra.

George L
Skrev om Kvik Länna

Bra bemötande och hjälp även efter köpet av köket

Sara B
Skrev om Kvik Länna

Snabb och kvalificerad service. Gott om tid, ingen stress, när vi ritade och beställde köket.

Robert M
Skrev om Kvik Länna

Fantastisk snygga kök dock så tror jag de flesta skulle önska lite bättre monterings anvisningar

Leif S
Skrev om Kvik Länna

Bra service, mycket trevligt bemötande från personal Handlar gärna på kvik igen

Tobias F
Skrev om Kvik Länna

Var intresserad av att köpa badrumsinredning trots ett avstånd på minst 15 mil till närmsta butiken. Efter många mejl var dealen i hamn. Fantastisk tålamod från Håkan på Kvik i Länna. Riktigt bra bemötande. Dock en del udda prissättningar, kund får betala för frakt för handfat mellan Danmark och Kvik Länna. Varför ska jag som kund stå för det? Det får ni väl i så fall baka in i priset? Sedan finns en hel del att önska om instruktionerna. Det är ju inte IKEA-klass direkt. I ett badrumsskåp fattades det skruv, upptäckte...

Jonas L
Skrev om Kvik Länna

Mycket hjälpsam och trevlig personal. Produkten var lätt att montera. Det som drar ner betyget är personalens hantering av datasystemet, hon knappade in samma sak ganska många gånger innan det funkade. Jag hade dock gott om tid och hon var mycket trevlig, så det störde mig inte nämnvärt.

Ralf S
Skrev om Kvik Länna

Vi är mycket nöjda med bemötandet. Alltid hjälpsamma och bra råd och tips. Köpte stommar, skåp, luckor och lådor plus även arbetet genom Kvick. Starten blev en vecka försenad pga försenad leverans av material, annars flöt allt på enl tidsplan. Som kund känner vi oss helt nöjda!

Susanne G
Skrev om Kvik Länna

Jag köpte mitt kök (delvis) från Kvik i Länna. Jag kände ett lugn kan man säga när jag - velig som jag var - gjorde ett besök hos dom med förhoppning att få lite struktur i mina köksplaner. Jag fick bra kontakt med en säljare som både visade runt bland deras interiörer som hade den utrustning som kunde intressera mig och även visade i datorn hur det skulle se ut i just mitt kök - allt måttanpassat. Leveransen gick smidigt och kompisens man som skulle montera allt hade heller inget att klaga på - tvärtom! Det enda som...

?
Skrev om Kvik Länna

Bra bemötande och förståelse för vad vi behöver till kök ,tvättstugor och badrum. Bra lösningar och förslag. Bra varor och produkter. Väldigt dåliga rutiner vid betalning dock..

Tommie L
Skrev om Kvik Länna

Har köpt kök. Skåp, bänkar, spis, fläkt. Fick mycket bra hjälp med ritandet av köket. Cecilia Settergren på Kvik i Länna är mycket hjälpsam och trevlig. Några småfel har uppstått men det har varit enkelt att rätta till.

Adrian B
Skrev om Kvik Länna

Fantastiskt bemötande och kompetens! Från första besöket fram till ett färdigt kök har Cecilia Settergren varit otroligt duktig och tillmötesgående. Vi har haft ett svår-ritat kök med snevägg som bl.a. inte IKEA ens klarar av att rita till. Cecilia fixade det galant! Fick byta kök p.g.a en vattenskada och under denna långa och mödosamma process har besöken och hjälpen från Kvik varit den enda ljuspunkten. Vi har gjort en totalrenovering med både köksskåp, bänkskiva och vitvaror och är jättenöjda med allt! Har redan...