Alla kategorier Kylanläggning Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric

Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric

Flygfältsgatan 4, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till oss på Kylpartner i Stockholm!

Vi erbjuder en helhetstjänst för både värme- och kylanläggningar där vi sköter allt från dimensionering och installation till drift och service.

Vår erfarenhet är bred och vi kan alla branschens fabrikat och kan anpassa systemen till din lokal och dina behov. Här på Reco.se kan du läsa vad våra kunder säger om våra Mitsubishi Electric-produkter, samt installation och service av dessa.

Vi har stor erfarenhet av kylanläggningar i storkök!

Vårt främsta upptagningsområde är Mälardalen och vi arbetar i enlighet med ISO för både kvalitet- och miljösäkring. Dessutom är vi anslutna till VVS Företagen, Svenska Kyl & Värmepumpföreningen samt SAF och vi är INCERT-certifierade.

Läs vad 10 kunder tycker om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric

• Henri L skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Jag har jobbat med Kylpartner professionellt i många år på olika ställen. De har alltid varit proffs och hjälpsamma med svårare installationer. 5stars!! Läs mer
  • Tommy P skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Ett mycket bra företag lyhörda samt väldigt hjälpsamma , av alla kylföretag jag har haft kontakt med så är kylpartner en klass för sig.. Läs mer
  • Nils R
    Nils R skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Jag är en utomordentligt nöjd kund. Bra bemötande. Återstår att se om produkten håller vad den lovar. Luftvärmepumpen har bara varit igång ett par veckor, så den utvärderingen dröjer. Men, än så länge fungerar allt som det ska. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Bra bemötande, tillgängliga, och med smidiga, kreativa och noggranna installatörer. Rekommenderas. Läs mer
  • Tomas L skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Installation av luftvärmepump, mycket nöjd med den proffsiga installationen. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Mycket nöjd med smidig och kunnig service! Läs mer
  • Johan I skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Bra bemötande från offert till monterat och klart. Ordning och reda! Läs mer
  • Gerry J skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    leverans div kyl/värme anläggningar svarar alltid på frågor lämnar snabba svar o offerter . Bra bemötande till lev kund Läs mer
  • Marie S skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Väldigt trevliga och hjälpsamma.
    Bytt värmepump som de installerade på ett bra sätt.
    Har alltid ställt upp när jag behövt hjälp. Läs mer
  • Jonas B skrev om Kylpartner i Stockholm — Mitsubishi Electric
    Enormt proffsiga och kunniga. Skulle varmt rekommendera dem och de vet vad de pratar om Vh Jonas Läs mer

Bästa företagen inom kylanläggning i Stockholm:

Jerker L Jerker L tycker:
“Jobbet man gjorde fungerade fö...” Läs mer