Alla kategorier Restaurang Stockholms län Södertälje la Vecchia Cantina AB

la Vecchia Cantina AB

Nygatan 2, 151 72 Södertälje — Visa karta

La Cantina är en mysig italiensk risturante som serverar dags färska måltider som ´A la Carte´, pasta, och delikatesser, samt naturligtvis vedugnsbakade pizzor. Bara de finaste råvarorna används i vårt Italienska kök.
Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Tabbouli City
Eva G:
bra bemötande. kanske lite otydlig instruktion vid mailbokningen. bättre att kräva av mig som kund att jag ska meddela på em om hur många v...

Läs vad 2 kunder tycker om la Vecchia Cantina AB

• Angelica B
    Angelica B skrev om la Vecchia Cantina AB
    Supermysigt ställe med god mat, oavsett om man väljer pasta, pizza eller kött. Hit går man med fördel för en romantisk middag på tu man hand.
  • Lena C
    Lena C skrev om la Vecchia Cantina AB
    En lokal liten italienare med ett fantastisk kök med utsökta råvaror tillagade med känsla och värme. Ägaren står öppet i restaurangen och gör sina vedugnsbakade pizzor. Själv åt jag och mitt sällskap en underbar carpaccio som gav en tydlig längtan att resa ned till Italien snart igen och lamracksen var perfekt vitlöksbresserade och saftigt möra. Jag kan varmt rekommendera ett besök tll denna lilla lokala pärla både om du är sugen på vällagad pizza, pasta, kött eller fisk.

Nygatan 2, 151 72 Södertälje