Laddboxkillarna AB

Laddboxkillarna AB

laddboxkillarna.se
  • BadgeFourYears
1 676

Välkommen till Laddboxkillarna AB! Fixa din laddbox med oss på Laddboxkillarna AB. Vi installerar laddboxar till fast pris och som grädden på moset så får du avdrag för Grön teknik. I en tid då fossilbränsledrivna bilar ska bytas ut mot eldriva bilar krävs det smidiga helhetslösningar. Vi har lång erfarenhet inom elbilsladdning...

1676 omdömen om Laddboxkillarna AB

Sedan starten hos Reco 2021

Bjørn J
Skrev om Laddboxkillarna AB

Veldig god kommunikasjon både i tilbudsfasen og etter installasjon, veldig god evne og vilje til å finne beste pris og beste løsning. Rettet raskt opp en feil i fakturaen som jeg påpekte, så alt endte veldig bra. Boksen fungerer også veldig bra

Anders Tommy T

Trevliga och kunniga Första laddboxen installerad. Nästa på gång

Jan A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Mycket trevligt bemötande och bra förberedelser och information innan installationen. Enda problemet var att man saknade en såg för kapning av trälist.

Jarkko A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Bra kontakt och smidigt och snabbt gjort jobb ! Ända är väl att priset blev mer än sagt , 7490kr + längre kabel 500kr = 8289 kr låter konstigt !

Jan H
Skrev om Laddboxkillarna AB

Köpt Zaptepgo billaddare. Jag drog kablen själv men jobbet dom gjorde är jag fullt nöjd med!

Jessica J
Skrev om Laddboxkillarna AB

Smidigt, lättfattligt och snabbt! Trevligt bemötande

Patrik T
Skrev om Laddboxkillarna AB

Killen installerade kom i tid och gjorde en riktigt bra och fin installation och löste mina önskemål! Rekommenderas!

Emil S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabba, kunniga, trevliga och städade bra efter sig.

Krister H
Skrev om Laddboxkillarna AB

intalerat laddbox alt funkade som det skall

Henrik A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Kom på utsatt tid, trevligt bemötande. Inget att klaga på. Rekommenderar dem!

Maria K
Skrev om Laddboxkillarna AB

Supernöjd! Bra erbjudanden, trevligt bemötande, snabb hantering och snygg och bra installation av box. Rekommenderar verkligen Laddboxkillarna!

Kim S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Bra erbjudande och enkla att ha att göra med. Elektrikern som kom till mig verkade dock lite oerfaren med min äldre elmätare och pga. felinställning i appen förstördes en fas vid test av laddaren. Han löste dock problemet även om det tog några timmar extra men därav 4/5.

Mattias B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Jag är väldigt nöjd med hjälpen stt få upp två stycken laddboxar. Proffsigt, snabbt och smidigt!

Ricardo D
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabbt och smidiga Allt fungerar efter installationen

Villy T
Skrev om Laddboxkillarna AB

Ett trevligt och kunnigt bemötande,tog sig tid att förklara hur saker o ting fungerar. Mannen som monterade boxen var trevlig o.positiv. Hälsningar Villy Tegemo Falköping

Jose S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Trevlig och duktig installatör. Allt gick snabbt och smidigt.

Dimitrios V

Hej Kanon jobb. Snabbt. Välgjort. Flexibel . Tack. Mvh. dimis

Alexander P gillar detta
Simon A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Full pott på allt. Smidigt att boka, bra pris, bra och professionellt bemötande och snabb installation. Andreas som gjorde vår installation i Åkersberga var väldigt mån om att allt skulle bli perfekt efter förutsättningarna och gjorde det lilla extra.

Sebastian J
Skrev om Laddboxkillarna AB

Beställde en Zaptec go med engetic lastbalanserare, blev uppringd samma dag och de kom veckan efter och installerade. Trevlig kille som kom och installerade boxen, tror det gick på strax under timmen att installera och sladddragningar etc blev snyggt. Vi hann även med en genomgång av hur apparna fungerar. Allt har fungerat som det skall, har inget att klaga på och kan rekommendera laddboxkillarna.

John Ö
Skrev om Laddboxkillarna AB

Helt perfekt! Kunniga och trevliga. Allt gick hur smidigt som helst.

Karin G
Skrev om Laddboxkillarna AB

Trevlig bemötande. Gjorde en mycket bra installation av Laddbox. Vi är super nöjda

Paul S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabbt och smidigt. Inget att klaga på.

Daniel P
Skrev om Laddboxkillarna AB

Dom svarade snabbt på förfrågan, installationen skedde efter 1v och allt flöt på bra. Rekommenderas starkt.

Jan-Olov Mikael L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Smidig beställning. Smidigt montage. Billigt.

Harry B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Grymt från start till uppsatt laddbox

Mikael S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Både beställning och installation av laddbox fungerade utmärkt.

Lars R
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabba, effektiva och trevliga. Kan absolut rekommenderas!

Jan C
Skrev om Laddboxkillarna AB

Fick höra av elektriker att kabel clipsen som var använda på utsidan av fasaden inte var godkända för utomhusbruk, vilket drar ner betyget..

Arman L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Som kund fick jag direkt känslan av att vara i trygga händer. Andreas och Samir var inte bara snabba och proffsiga med känsla för finish utan också väldigt trevliga vid installationen av laddboxen hos oss.

Filip B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Oerhört bra bemötande! Snabbt, utan krångel och bra förklaring hur allt fungerar. Riktigt bra leverans helt enkelt.

Albin I

El-installatören Salim var grym

Kerstin V
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabbt och professionellt från början till slut.

Mats S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Lätt att ha att göra med, bra kommunikation och samarbete med elektrikern på plats. Internt verkar det dock vara lite olika uppfattningar kring enegic jämfört med Tibber Pulse. För- resp nackdelar.

Clara A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Riktigt bra, kan varmt rekommendera. Snabb återkoppling efter att vi gjorde intresseanmälan, och väldigt bra bemötande på plats.

Eva E
Skrev om Laddboxkillarna AB

Funkade bra, trevlig kille som visste och kunde det han skulle göra.

John S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete.

Mikael S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabb och snygg installation till ett bra pris!

Jan T
Skrev om Laddboxkillarna AB

Mycket bra service och kund bemötande från första kontakt, till installationen av Zaptec Go, väldigt nöjd med denna installation och skulle lätt använda Laddboxkillarna igen om nytt behov av laddning skulle dyka upp.

Adelaja M
Skrev om Laddboxkillarna AB

Det var bra jobb, men jag har inte börjat använda det.

Jens R
Skrev om Laddboxkillarna AB

Köp av Zaptec Go med installation. Bra maildialog med företaget, både före och efter anbudsbeslut. Rak och förutsägbar kostnad, från anbud till fakturering. Installatören gjorde en snygg installation, och var mån om.att driftsättningen skulle fungera som förväntat. Det enda negativa att säga var att det blev en viss omplanering av starttiden för installationen, men kommunikationen fungerade bra, så det gick att lösa.

Björn K
Skrev om Laddboxkillarna AB

Effektivt kunnigt och bra goda råd.

Leopold H
Skrev om Laddboxkillarna AB

Trevligt och proffsigt bemötande från Andreas. Lösningsorienterad och mån om att det skulle bli en snygg lösning.

Per F
Skrev om Laddboxkillarna AB

Har knappt använt laddare. Har ingen uppfattning om kvaliteten ännu! Med vänlig hälsning, Per Freij

Gunnar J
Skrev om Laddboxkillarna AB

Så, dumt att man måste minst ange 30 tecken för att ni ska acceptera mitt omdöme, därför får ni inget från mig....

Svar från Laddboxkillarna AB

Vi tackar för att du tar dig tiden ändå. Ha de gött! Med vänlig hälsning, Alexander

Per L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Trevligt bemötande men rörig planering, usel återkoppling, håller inte vad dom lovar. Kan inte rekommendera dom, anlita någon annan entreprenör.

Per L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Punktligt, effektivt, trevligt bemötande. Proffsigt.

Kjell Z
Skrev om Laddboxkillarna AB

Killen kanon ,jobbet kanon, ett pris från hedin annat pris från er tråkigt.

Svar från Laddboxkillarna AB

Hej Kjell! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att det blivit något missförstånd gällande priset. Vi har sänkt våra priser kontinuerligt och priset du fick var lägre jämfört med det som förmedlats till dig. Det borde vara något positivt :-) Ha de gött!

Peter S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Trevligt bemötande, snabb och bra service.

Stig J
Skrev om Laddboxkillarna AB

De va absolut inget att klaga på, trevliga grabbar och bra jobb

Tommy H
Skrev om Laddboxkillarna AB

Hej på er, arbetet gick smidigt å proffsigt. Allt 👀 såg snyggt ut!! Andreas var mycket trevligt 👍🏽 svarade kunnigt på alla frågor.. Allt till ett mycket bra 😅 Pris!! Kan verkligen rekommendera Laddboxkillarna Vi är mycket nöjda. Maude &Tommy Holgersson