Laddboxkillarna AB

Välkommen till Laddboxkillarna AB!

Fixa din laddbox med oss på Laddboxkillarna AB. Vi installerar laddboxar till fast pris och som grädden på moset så får du avdrag för Grön teknik. I en tid då fossilbränsledrivna bilar ska bytas ut mot eldriva bilar krävs det smidiga helhetslösningar.

Vi har lång erfarenhet inom elbilsladdning och är alla certifierade elektriker i grunden. Vi vill att du ska förstå att du är i trygga händer då du får en kvalitativ och smidig lösning helt efter dina önskemål. Hos oss är du välkommen som privatperson såväl som företag.

Läs vad 436 kunder tycker om Laddboxkillarna AB 2

2022-08-17 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande. Mina förväntningar överträffades, de var proffsiga och trevliga.
    Vi bytte vår gamla laddbox mot en ny.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba och trevliga.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Niklas som gjorde installationen av laddbox Easee var grymt snabb och kunnig!
    Proffsigt bemötande och installation
    2022-08-16 Verifierad kund
    Kanonjobb, lätt, smidiga och löste alla önskemål.
    2022-08-16 Verifierad kund
    Riktigt bra! Snabba, trevliga och professionella!
    Kan varmt rekommenderas!👍👍👍👍👍
    2022-08-16 Verifierad kund
    Allt var toppen! Proffsigt, trevligt och hjälpsamt.
    Kevin installerade laddbox och hjälpte till med uppstart av appen.

Rek till alla!
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jättebra bemötande,prisvärd och väldigt lösningsorienterad.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Snabbt, trevlig och proffsigt!
    2022-08-13 Verifierad kund
    Fick en Easee installerad, riktigt bra installation, montören som var hit var noggrann och gjorde ett grymt jobb. Kan bara rekommendera
    2022-08-11 Verifierad kund
    Snabbt, trevligt och professionellt agerande! Hjälpte till med att lösa uppgifter utanför det som avtalats! Kan verkligen rekommendera dem!
    2022-08-11 Verifierad kund
    Laddboxkillarna gjorde en installation av laddbox hos mig. Allt gick snabbt och smidigt. Väldigt professionellt utfört. Rekommenderas starkt!
    2022-08-10 Verifierad kund
    Bra kontakt & diskussion om en lösning för mig & bokad tid direkt. i mitt fall villa jag ha 2 laddstationer & 20 meter kabel, lite oroligt då åtkomsten till säkringskåpet i garaget blockerades av garageskenor, men teknikern som var här var en klippa - kom på en galant lösning. Utöver det så drog han all kabel snyggt & prydligt längs hela husväggen & fixade med appar mm.
    Mycket nöjd med allt & mina varmaste rekomendationer / Håkan
    Gott att du är nöjd Håkan!

Ha de gott nu!
    Med vänlig hälsning,
    Alexander
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bra och snabb leverans. Bra tips och hjälp vid installation.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Hej.
    Alexander fick uppdraget att installera en Laddbox hos oss på Stomvägen17a var ”Otroligt ”lösnings-orienterad”. Hade mycket bra inputs och såg möjligheter för hur vi kunde placera Laddboxen.

Även om vi skulle byta ut säkringarna och införskaffa last-balanserar.(så att det inte skulle belastas för mycket).

Alexander (från Laddbox killarna) är fantastisk och visar stort engagemang på problem lösning, och han är lyhörd.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Trevlig och duktig, allt gick smidigt och fort.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Snabb kontakt. Bokade besök två veckor efter kontakt. Teknikern var trevlig och tillmötesgående.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Gjorde ett riktigt bra jobb. Är sjukt nöjd hur dom placera laddboxen och installerade den 👍🏻
    2022-07-29 Verifierad kund
    Väldigt snabb återkoppling efter kontakt tagen på deras hemsida. Kort väntetid till installation. Installationen gjordes snabbt och problemfritt. Installatören väldigt trevlig och instruerade oss på ett lättförståeligt vis.
    Toppbetyg!
    2022-07-29 Verifierad kund
    Snabbt och bra utfört arbete. Bra pris.
    2022-07-28 Verifierad kund
    Snabbt o enkelt att gå arbetet utfört.
    Toppen.
    2022-07-27 Verifierad kund
    En väl utförd installation av en zaptec go med lastbalansering på
    rätt tid och avtalad dag. Tack!
    2022-07-25 Verifierad kund
    Bra service och proffsig installation
    2022-07-25 Verifierad kund
    Kort ledtid första kontakt -> installation.
    Snabb och smidig installation och genomgång att appstyrning. Inget krångel eller konstigheter.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Fint bemötande, enkel lösning ,kom som utlovat.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Bra och kompetent installation i utlovad tid.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi fick utomordentligt bra hjälp med en helhetslösning för att kunna ladda våra elbilar (Laddbox & Equalizer).
    Bra bemötande & service från första kontakt, professionell rådgivning tillsammans med snabb och kunnig personal som monterade. Känns som vi fått mycket bra hjälp att finna en trygg och säker lösning som passar våra behov.
    Högsta betyg - vi kan verkligen rekommendera Laddboxkillarna AB.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Snabbt och effektivt, trevlig och kunnig personal, bra koncept.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt 👍 Detta företag rekommenderar jag till alla som skall ha laddbox
    2022-07-19 Verifierad kund
    Bemötande och allt annat var alldeles utmärkt!
    2022-07-18 Verifierad kund
    Bra företag att ha och göra med! Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas!
    2022-07-17 Verifierad kund
    Jättebra installation och bemötande av Niklas.
  • Benjamin B
    skrev om Laddboxkillarna AB
    2022-07-15 Verifierad kund
    Installationen av laddboxen gick väldigt smidigt och bemötandet var proffsigt, dessutom var priset mycket förmånligt på boxen och tillbehören. Kan absolut rekommendera laddboxkillarna.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Hur bra som helst. Installerat och klart på typ en timme.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Väldig proffsigt bemötande ända från första samtalet till installerad laddbox.
    Min upplevelse är att Laddboxkillarna har 100% koll på både produkterna de monterar och själva arbetet.
    Hos mig installerade de en Zaptec go, den kunniga installatören förklarade på ett pedagogiskt sätt och laddningen var igång på nolltid.
    Tack!
    2022-07-13 Verifierad kund
    Mycket bra service och trevligt bemötande!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabb återkoppling vid offertförfrågan. Kommer som avtalat. Trevlig installatör som gjorde jobbet snabbt och smidigt!!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabba svar och leverans.
    Alltid tillmötesgående.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Professionellt, snabbt och allt är precis som de sade att det skulle bli. Rekommenderas!!!
    2022-07-09 Verifierad kund
    Företaget har svårt för att svara på Mail.
    Bra ledtid från beställning till leverans.
    Min största besvikelse är laddtiden som INTE verkar vara kortare än när jag laddade med ett vanligt 220 uttag vilket jag meddelat företaget utan något svar ännu.
    Summerat kommer jag INTE att kunna rekommendera detta företag till någon.
    Hallå Leif!
    Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du upplever dålig kommunikation från vår sida. Vi har inte fått något mejl från dig, mejla gärna igen. 👍🏻 Gällande effekt ut så anpassar vi boxen efter ditt hus och man kan alltid få högre effekt om man säkrar upp huset eller installerar en lastbalanserare. Vid uppsäkring kan detta medföra högre kostnader från ditt elbolag.

Du får gärna ringa oss på 031-250 100. Eller skicka ett mejl till kontakt@laddboxkillarna.se så hjälper vi dig så gott det går.

Ha en go sommar!
    //Alexander
    2022-07-08 Verifierad kund
    Snabb och smidig installation av laddbox till rätt pris. / Nöjd kund
    2022-07-08 Verifierad kund
    Snabb och trevlig service! Väldigt hjälpsamma vid installation av en Easee laddbox.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Proffsig installation av 2 st Zaptec boxar. Toppbetyg för kundbemötandet, önskemål av placering av boxar och snygg el-dragning från elcentralen. Tack Dennis och Alexander.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Snabb servis och super trevlig bemötande
    2022-07-07 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt, enkelt och tillmötesgående. Rekommenderar
    2022-07-07 Verifierad kund
    Pålitlig firma. Jag köpte laddbox och installationsarbete 25 m fr huset. Överenskommelsen om pris, tid och datum hölls till 100 procent.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Smidigt, trevligt och enkelt att anlita Laddboxkillarna.
    Några mindre estetiska detaljer kunde kanske vara ännu bättre (hade tagit mer tid), dock inget som stör jättemycket.
    Har inte använt produkterna ännu, finns ingen anledning till varför det inte skulle funka. Men om något problem skulle uppstå hoppas jag att ansvar och service matchar det proffsiga bemötandet och utförandet av installationen.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt och trevligt bemötande.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Grymma killar med kunden i fokus. Tillgänglighet och ett bra jobb förklarar Laddboxkillarna på ett bra sätt. Enkla att ha och göra med, flexibla och bra produkter. Även efter installation är dem tillmötesgående och behjälpliga. Rekommenderas starkt! 10/10
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabbt och bra jobb.