Trevlig, omtänksam, effektiv och kunnig.
125 omdömen om Maximilian Fernström
Grymt bemötande och kunnig på sin sak
Jag är mycket nöjd med arbetet. Maximilian är en lugn, arbetsam och respektfull person. Han arbetade mycket noggrant och lämnade allt rent och snyggt efter sig. Jag kan varmt rekommendera honom.
Punktlig, snabb, trevlig och lösningsorienterad
Mycket nöjd bra bemötande snabb installation super trevlig personal rekommenderas starkt.MVH nöjd kund.
Pratglad duktig på det han skulle utföra visade hur Apparna fungerar
Han var trevlig och kunnig. Förklarade hur det fungerar med våra nya laddare. En god representant för företaget.
Pris var inte över överens som jag ville ha. Dom höjer pris som tillkommer extra. Jag blev arg. Och dom ger upp fick rätt pris. Okej men snickare som montera box, var dåligt. Jag är inte nöjd. Dom borra snett och skada el skåp lock. Blev inte fin. Man ser tydligt skada. Laddboxkillarna sa vi kan ändra hjälpa dig. Nä tack, sa jag ska göra själv och bytta trä göra om. Mvh Tommy
Trevlig bemötande en personlig kundmotagning Passar mej utmärkt dessutom var jobbet snabbt utfört Tack
Omdöme om Maximilian Fernström Vi anlitade Maximilian Fernström för installation av laddbox på vår fastighet och är mycket nöjda med resultatet. Särskilt uppskattade vi att: Arbetet utfördes professionellt och med hög kvalitet. Installationen genomfördes enligt överenskommen tidplan. Kommunikation och återkoppling fungerade utmärkt under hela processen. Maximilian var kunnig, serviceinriktad och tog sig tid att besvara våra frågor. Installation och kabeldragning utfördes snyggt och prydligt. Vi fick tydliga instruktioner...