Topp service a Erik og gode råd vedr lade boksen:
122 omdömen om Erik Kjörnsberg
Trevlig, snabb och hjälpsam. Ger god information.
Erik ska ni inte fundera på, jävla klippa han! Däremot på eran säljavdelning bör ni fundera på vad ni håller på med. - dyker inte upp på avtalad tid - undviker att svara på frågor - noll återkoppling - ej fakturerat enligt överenskommelse - ingen reaktion på skador som uppkommit vid montage. När man känner, ”jag orkar inte stri mer med er, jag vill bara betala så jag slipper ha med er att göra” det är inget bra betyg. Detta har inget med eran montör att göra, det ligger helt på laddboxkillarna.
Hej Sofia, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Först och främst är jag glad att höra att Erik gjorde ett så bra intryck. Jag kommer att se till att han får ta del av dina fina ord. Samtidigt är det uppenbart att vi som företag inte levde upp till dina förväntningar. De brister du beskriver kring återkoppling, kommunikation, avtalade tider, fakturering och hantering av skador är sådant som vi tar på största allvar. Oavsett hur väl installationen utförs ska helhetsupplevelsen präglas av tydlighet, tillgänglighet...
Jag upplevde Erik som mycket erfaren och duktig installatör som lyssnade på mina önskemål angående installationen. Han installerade laddbox, kabelhållare och energiövervaknig inkl programvara på ett bra och informativt sätt.
Toppen, allt fungerar superbra! Vi är jättenöjda!
Kom på avtalad tid, trevligt bemötande.
Fin ung man och gjorde vad han förväntades!
Mycket trevlig och duktig! Vi ville dra kabeln icke synlig under fasaden vilket han löste utan problem👍🏼
allt ok ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Trevlig installatör som var lyhörd för mina behov