Trevlig och kompetent elektriker. Jag rekommenderar gärna henne
118 omdömen om Diana Garcia Alvarez
Trevlig tjej men de blev en del strul. Hon råkade komma åt en knapp som bröt strömmen i hela huset men hävdade att hon absolut inte brutit vår ström. De blev en ganska lång diskussion och som husägare kändes det otryggt att hon hävdade att hon ej stängt av strömmen. Kom sedan fram att hon kommit åt en knapp. Helt okej att man ibland gör fel eller är osäker men de som inte kändes okej var att hon nekade att de var hon som stängt den. Sedan sitter laddboxen lite snett och sladden hängdes över vår vattenutkastare, vilket inte känns optimalt egenligen.
Trevlig, kunnig, snabb och punktlig
Väldigt kund & service inriktad, snyggt och proffsigt installerat, högsta betyg till henne.
Kanon jobb.....................
Effektivt och bra installation på hela arbetet
Kanon duktig tjej trevlig seriös och proffsig på det hon gör ..så nöjd med Diana 🌟🌟🌟🌟🌟
Trevlig, duktig, städade efter sig och var allmänt proffsig. Förklarade bra och hjälpte mig förstå
Gjorde en bra installation, kommunicerade tydligt om hur hon skulle gå till väga och var lyhörd om mina önskemål.
Mycket trevlig och kompetent.