Niklas Viman

Niklas Viman

4.8 / 5 baserat på 257 omdömen
Skriv ett omdöme

257 omdömen om Niklas Viman

Sedan starten hos Reco 2025
Madeleine Q

Vet vad han gör, snabb, säkert, jag hade önskad även förklaring hur det funkar och tillsammans med solpaneler och köpt el.

Karl Björn M

Han var Kunnig, och trevlig. han gav goda råd och kunde diskutera olika lösningar. Lyssnade på mig och tillsammans kom vi fram till bästa lösningen

Alfred F
Skrev om Niklas Viman en del av Laddboxkillarna AB - Väst

Bra upplevelse, gick smidigt 👍

Lars-Åke S

Mycket trevlig och mycket duktig hantverkare. Högsta tänkbara betyg. Köpte laddbox som han installerade snyggt och snabbt. Jag är supernöjd.

Lars K
Skrev om Niklas Viman en del av Laddboxkillarna AB - Väst

Trevlig, tillmötesgående och kan inte tänka mig ett bättre möte. Supernöjd med Niklas insats!👍

Nils R
Skrev om Niklas Viman en del av Laddboxkillarna AB - Väst

Trevlig och proffsigt betmötande

Timo V
Skrev om Niklas Viman en del av Laddboxkillarna AB - Väst

Smidig installation, kommer på avtalat tid.

Gösta M
Skrev om Niklas Viman en del av Laddboxkillarna AB - Väst

Jag upplevde Niklas som en duktig montör och elektriker och en trevlig person. Han påminde dock lite om en gammaldags bilhandlare som försökte sälja så många tillbehör som möjligt. Han uppgav att det gått åt14 meter kabel och att det kostade 200 kr/metern för det som översteg 10 meter. dvs. 800kr extra. Jag kunde dock köpa en längre laddkabel för 980kr .dvs. nästan gratis. Vilket jag nappade på , det visade sig vara en riktigt dålig affär . Jag blev inte bara av med den 3 meters kabeln som ingick i paketet utan fick betala... 

Svar från Niklas Viman

Jag upplevde Niklas som en duktig montör och elektriker och en trevlig person. Han påminde dock lite om en gammaldags bilhandlare som försökte sälja så många tillbehör som möjligt. Han uppgav att det gått åt14 meter kabel och att det kostade 200 kr/metern för det som översteg 10 meter. dvs. 800kr extra. Jag kunde dock köpa en längre laddkabel för 980kr .dvs. nästan gratis. Vilket jag nappade på , det visade sig vara en riktigt dålig affär . Jag blev inte bara av med den 3 meters kabeln som ingick i paketet utan fick betala... 

Johan O
Skrev om Niklas Viman en del av Laddboxkillarna AB - Väst

Smidigt och snabbt. Bra personal och trevlig bemötande!

John P
Skrev om Niklas Viman en del av Laddboxkillarna AB - Väst

Toppklass.