Alla kategorier Resebyrå Västra Götaland Göteborg Langley Travel AB

Danska Vägen 10, 412 66 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Langley Travel AB

• Hugo V
    Hugo V skrev om Langley Travel AB
    Reste till Buca Beach i sommras med Langley och kan inte säger mer än WOW. Helt nybyggt hotel och mat/frukost ingick för ett väldigt fint pris, tror vi betalade runt 9000kr.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Langley Travel AB
    Har rest till Val'Dlsere, Guadeloupe och Grekland med Langley och nu åker jag inte med något annat bolag när det gäller charter resor. Services är på topp, och maten är riktigt bra. Kul med folk som jobbar för Langley finns ute på alla destinationer och har bra koll på stället man hamnat på!

Det finns alltid något att göra, mycket aktiviteter när man har tröttnat på att sola/åka skidor/bada.
  • Olof L
    Olof L skrev om Langley Travel AB
    Vill varna alla som tänker jobba för Langley. Var beredd på att bo i mögel,vattenläckor, kallt mm, detta sker på alla orter de reser. Anställda får inte kosta någonting. Var beredd på att jobba utan att få betalt för övertid. Var beredd på att få betala ur egen ficka för utlägg som berör arbetet. Du får tillbaka pengarna men det kommer ta tid. Skall en 19 åring verkligen behöva betala förnödenheter till hotellet ur egen ficka för ett företag som omsätter 400 miljoner.Företaget ät väldigt oseriöst och utnyttjar dig som anställd maximalt till minimal ersättning. Om du vill jobba i alperna, välj en annan arrangör. Langley har en lång historia av skumraskaffärer och missnöjda anställda. Tänk dig för både en och tio gånger innan du tar anställning. Dom sätter i system att lura personal och underleverantörer
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Langley Travel AB
    Reste nyligen till Guadeloupe i västindien med Langley Travel. Smidig flygresa direkt från Arlanda till Guadeloupe. Där möttes vi av transferbussen som tog oss till Langley Hotel Fort Royal. Maten var kanon, likaså boenden och framförallt sängarna som i många fall får mig att vilka åka hem - Sängarna var fantastiska. På Guadeloupe fanns massa fina stränder. Kan verkligen tipsa om Grande Anse som ligger ca 5 min från Fort Royal. Missa inte regnskogen, fantastiskt att vandra genom den.

Danska Vägen 10, 412 66 Göteborg