Langley Travel AB

3.0

9 omdömen om Langley Travel AB

Fredrik C
Skrev om Langley Travel AB

Jag var skeptisk till att boka givet vissa dåliga internetrecensioner men valde ändå att åka med dem till Val Thorens. Jag blev oerhört positivt överraskad på alla plan och vill därför balansera upp recensionerna. Jag hade faktiskt inget att anmärka på; tvärtom. Det var riktigt bra och trevligt: hotell, personal, mat, transfer, skiduthyrning osv. Att vädret inte var på topp kan Langley knappast lastas för:)

Mats Patrik T
Skrev om Langley Travel AB

Ok. Hotellet var sådär men maten bra.

Agnes Felicia A
Skrev om Langley Travel AB

katastrof. värsta resan jag vart på, har aldrig vart med om liknande. De vägrar följa ARN-beslutet och betala tillbaka. Oseriös firma. kommer aldrig befatta mig med dem igen och hoppas att ingen annan gör det heller. De bryter paketreselagen.

SANNA R
Skrev om Langley Travel AB

Passa er väldigt noga för att boka en resa med Langley! Vår resa till Guadeloupe blev avbruten p.g.a Covid-19 i mars och sen dess har Langley stoppat huvudet djupare i sanden än vad som borde vara fysiskt möjligt. Trots att ARN bekräftat att paketreselagen gäller (vilket också framgår av deras egna resevillkor, men de är tydligen inte läskunniga) och vi ska ha tillbaka pengar så anser de sig tydligen stå över lagen och verkar tycka att deras kunder ska agera deras personliga bank. Har du åkt med dem och haft en härlig...

MARTIN B
Skrev om Langley Travel AB

alldeles nyss Har ännu inte, efter 2 mån, inte betalat tillbaka pengar för avbruten resa. Konkurrenterna som Slopetrotter och Northlander har betalat sina resenärer, men Langley? Ack nej, inget att lita på, kläm lagg med de andra bolagen istället!! 1

Hugo V
Skrev om Langley Travel AB

Reste till Buca Beach i sommras med Langley och kan inte säger mer än WOW. Helt nybyggt hotel och mat/frukost ingick för ett väldigt fint pris, tror vi betalade runt 9000kr.

Daniel A
Skrev om Langley Travel AB

Har rest till Val'Dlsere, Guadeloupe och Grekland med Langley och nu åker jag inte med något annat bolag när det gäller charter resor. Services är på topp, och maten är riktigt bra. Kul med folk som jobbar för Langley finns ute på alla destinationer och har bra koll på stället man hamnat på! Det finns alltid något att göra, mycket aktiviteter när man har tröttnat på att sola/åka skidor/bada.

Olof L
Skrev om Langley Travel AB

Vill varna alla som tänker jobba för Langley. Var beredd på att bo i mögel,vattenläckor, kallt mm, detta sker på alla orter de reser. Anställda får inte kosta någonting. Var beredd på att jobba utan att få betalt för övertid. Var beredd på att få betala ur egen ficka för utlägg som berör arbetet. Du får tillbaka pengarna men det kommer ta tid. Skall en 19 åring verkligen behöva betala förnödenheter till hotellet ur egen ficka för ett företag som omsätter 400 miljoner.Företaget ät väldigt oseriöst och utnyttjar dig som anställd...

Patrik D
Skrev om Langley Travel AB

Reste nyligen till Guadeloupe i västindien med Langley Travel. Smidig flygresa direkt från Arlanda till Guadeloupe. Där möttes vi av transferbussen som tog oss till Langley Hotel Fort Royal. Maten var kanon, likaså boenden och framförallt sängarna som i många fall får mig att vilka åka hem - Sängarna var fantastiska. På Guadeloupe fanns massa fina stränder. Kan verkligen tipsa om Grande Anse som ligger ca 5 min från Fort Royal. Missa inte regnskogen, fantastiskt att vandra genom den.