Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Södertälje Lännock Bilservice

Lännock Bilservice

Lännockvägen 18, 152 42 Södertälje — Visa karta

Vi har lång erfarenhet och god kompetens inom yrket, Vår reparation, service och stämpel i serviceboken är likvärdig den du får hos din märkesverkstad.

Läs vad 19 kunder tycker om Lännock Bilservice

• Tony D
    Tony D skrev om Lännock Bilservice
    Bra bemötande. Bra service. Prisvärt. Och en fantastiskt glad ägare! Läs mer
  • Nellie D
    Nellie D skrev om Lännock Bilservice
    Jag är så nöjd med min underbara mekaniker har provat andra bilverkstäder men på Lännock har jag fastnat...
    Dom löser allt som har med bilen att göra utan att det kostar en förmögenhet Läs mer
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Lännock Bilservice
    Snabba och noga. Bra priser. Rekommenderas. Läs mer
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Lännock Bilservice
    Jag har sedan jag hittat lännock bilservice inte ens funderat på att byta meck, kanongubbar rakt igenom på denna verkstad, trevliga, duktiga och framförallt ärliga. George du är guld värd och jag önskar er all lycka och framgång. Läs mer
  • John S
    John S skrev om Lännock Bilservice
    Trevlig och kompetent personal som håller hög kvalité och god service.

John Läs mer
  • Jens I
    Jens I skrev om Lännock Bilservice
    Jag har anlitat väldigt många verkstäder, och kan helt klart säga att denna verkstad är den absolut bästa enl min mening. Man känner sig trygg att veta att dom löser alla problem, lägger ner den extra tiden som behövs (utan att det kostar massa extra) samt framförallt inte byter ut mer än vad som behövs. Man vet också att man inte betalar mer än vad någon annan verkstad hade tagit (snarare tvärt om). Rekommenderas starkt// Jensa (nöjd återkommande kund) Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Lännock Bilservice
    Kanon service och dom står för sitt arbete! Hade problem med att två nya start motorer gick sönder bara efter en dag. Men dom fixade direkt bärgare och åtgärdade problemet direkt utan kostnad. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Lännock Bilservice
    Dom har en underbar attityd mot sin kunder. Samt dom gör bra jobb,bara bra att säga om dom. Läs mer
  • Uno H
    Uno H skrev om Lännock Bilservice
    Jag har servat min BMW hos Lännock i 5 år och är mycket nöjd med dem. Kör bil dagligen till jobbet o är beroende av att den fungerar utan problem. Dessutom alltid trevligt och professionellt bemötande.
    Rekommenderas å det varmaste!
    Uno Horn Järna Läs mer
  • Mark A
    Mark A skrev om Lännock Bilservice
    Kanonfin service med ett bra kunnande till mycket rimliga priser samt att dom alltid är trevliga när kommer till dom.
    Dom hjälpte mig att fixa ett "omöjligt" elektronkfel med min ena bil som dom andra verkstäderna inte ville ta på sig att försöka att lösa.
    Jag är glad att jag har funnit dessa bilmeks hjältar.

Mark i Södertälje Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Lännock Bilservice
    alldeles utmärkt på alla sätt. det var något med bromsarna, minns inte vad. jag planerar att återkomma i stället för att gå till märkesverkstan som jag gjort förut.det blir en femma men det funkar inte att ange betyg som det är tänkt. Läs mer
  • Daniel I
    Daniel I skrev om Lännock Bilservice
    Trevlig kunnig personal.
    Alltid snabba service tider och bra priser Läs mer
  • Elin W
    Elin W skrev om Lännock Bilservice
    Jätteduktiga och trevliga! Snabba och ger alltid det där lilla extra. Bra kommunikation och ärliga. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Lännock Bilservice
    Mkt proffesionel verkstad.bra service och duktig personal Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Lännock Bilservice
    Trevligt mottagande ~ snabb service -
    Bra Jobb till humant pris - bilen alltid klar enligt ÖK.
    Man känner sig nöjd när man åker därifrån.
    Kan med gott samvete rekommendera
    Lännoch bilservice Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Lännock Bilservice
    Riktig bra bilfirma blev bemött jätte bra servicen var riktigt bra mycket duktiga killar vänder mig dit varjegång jag har problem med bilen pålitlig bilverkstad Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Lännock Bilservice
    Är mycket nöjd med både den personliga och bilens omhändertagande.är proffsig och mkt bra service. Rekommenderar gärna till andra kunder Läs mer
    Georg A gillar detta
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Lännock Bilservice
    Utmärkt god service och kunnig personal! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Lännock Bilservice
    Lämnade in min bil för rep efter besiktning. Ny besikning gjordes ooch gick igenom med blanka papper. Kan rekomendera George utan problem! Väldigt Kunnig, serviceminded och trevlig mekaniker tillsammans med sina medarbetar Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Södertälje:

Bo Ö Bo Ö tycker:
“Felsökning och hjälp med bortm...” Läs mer

Kemistvägen 4, 18379, Täby