Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna LAVO Carwash

LAVO Carwash

Solnavägen 15, 171 65 Solna — Visa karta

LAVO Carwash är en bilvårdsanläggning med skonsam och effektiv tvättgata och självtvättar i Solna ett par minuter utanför Stockholm.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära LAVO Carwash:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Per N:
Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Läs vad 2 kunder tycker om LAVO Carwash

• Anna P
    Anna P skrev om LAVO Carwash
    Mycket bra tjänster till riktigt bra priser! Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om LAVO Carwash
    Var och tvättade bilen i deras självtvätt. Blev besviken över resultatet. Inte ens rutorna blev rena, det syntes ett tydligt smutsfält där torkarbladet inte torkat. Kände mig lurad efter att ha köpt fyra poletter för en hundring, fick vatten i tryckluftspistolen cirka 10 minuter för det. Eftersom det inte finns någon personal på anläggningen finns ingen att reklamera till. Efter att ha försökt ringa och sedan skickat mail till företaget utan att fått något svar känner jag mig som en sur bakåtsträvare... Jag tycker visserligen det är bra att det finns automater av olika slag, men då måste man ju för bövelen kunna få kontakt med en människa som företräder företaget om det händer något! Risigt icke-bemötande Lavo! Läs mer

Solnavägen 15, 171 65 Solna