Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Uddevalla Laxbutiken i Ljungskile

Ljungs Berg 200, 459 93 Ljungskile — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Laxbutiken i Ljungskile

• Linda R
    Linda R skrev om Laxbutiken i Ljungskile
    Jag tog med mig halva släkten till laxbutiken på mors dag 2007, vi åt av lunchbuffen och en tårta till efterätt.
    Allt var fantastiskt gott och vältillagat och dessutom mycket väl hanterat av den hemtrevliga personalen. Visst kostar det, men det är det väl värt när man betjänas av så trevlig personal och får äta så god mat. Vill man inte betala så mycket så kan man ju gå hem och försöka få till sin frysta lax på samma fantastiska sätt som de får till den på laxbutiken. (dvs inte en chans!) Det finns betydligt dyrare ställen som inte erbjuder mat av samma klass och med den servicen. Dessutom ligger butiken väldigt fint till, vid havet... Jag bor i göteborg och har en bit att åka, men försöker svänga förbi laxbutiken varje sommar. Det hör liksom sommaren till :) Hoppas affärerna går bra så att ni fortsätter finnas, länge, länge! =)
  • Emmeli A
    Emmeli A skrev om Laxbutiken i Ljungskile
    Detta låter kanske lite konstigt men jag gillar inte restaurangen så mycket på grund av deras lax, jodå den är jätte god men lite för dyr för att ätas ofta, utan för deras ny-utbyggda glasskiosk. Visst kostar glassen rätt mycket, men samtidigt så får man mycket glass också. Det bästa av allt är att de har hur många sorter som helst säkert en tretti stycken o sen har de ett buffé-bord med tillbehör som man får plocka hur mycket man vill och vad man vill.. väldigt roligt och framförallt gott!

Ljungs Berg 200, 459 93 Ljungskile