License Trafikskola AB

4.0

4 omdömen om License Trafikskola AB

Mimmi J
Skrev om License Trafikskola AB

Jag har kört med License trafikskola från starten mot mitt körkort, tills att jag klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket. Jag är otroligt nöjd och tacksam. Jag har fått all hjälp jag behöver och körlektionerna har varit anpassade till mig och mitt inlärande vilket har gjort att jag känt mig trygg från start. Jag har fått ett otroligt bemötande och blivit peppad varje körlektion. Jag gick även både Riskettan och Risktvåan med License vilket var otroligt lärorikt, och roligt! Jag kunde inte vara mer nöjd...

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Sumera S
Skrev om License Trafikskola AB

Tack vare License TrafikSkola har jag tagit mitt Körkort . Jag gick på en intensiv teori kurs som License Trafikskola hade orndnad i fjol. Det var en jättebra kurs som hjälpte mig att förstå grundreglerna.Jag gjorde alla mina körlektioner med License Trafikskola och rekommenderar dem till alla som planerar körkort. Läraren är fantastisk och duktig.

MARIA N
Skrev om License Trafikskola AB

Trafikläraren ringer och skäller ut någon mitt i körlektionen. Smsar uppskattningsvis halva körlektionen. Ökar nivå alldeles för fort. Läraren var duktig på att ge vissa råd i alla fall. Men har dirigerar med sin penna så man kan behöva ha koll på pennan för att veta om man ska sakta ned. Kände mig väldigt nonchalant bemött stor del av lektionen. Ibland var han dock rätt professionell.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

MICHAEL G
Skrev om License Trafikskola AB

Trevlig trafiklärare noga och lugnt bra bemötande från början till slut ingen stress alls fick många bra tips rekommendera stark verkligen pedagogiska tålmodig jag kör en test lektion om man vill en bra känsla när man ska skaffa körkort detta trafikskola är bäst alternativ