Likana Bygg & Platt AB

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Likana Bygg & Platt har sedan 2010 utfört stora och små byggprojekt av hög kvalitet, till rimliga priser. Vårt mål är att varje renovering ska gå snabbt och smidigt, men ordentligt och med kvalitet. Innan vi påbörjar ett arbete träffar du arbetsledaren och går igenom i detalj vad som ska göras. Vi ställer hellre en fråga för mycket, än en för lite, för att se till att resultatet blir som du tänkt dig.

Vi har våtrumsbehörighet enligt Byggkeramikrådets standard och efter avslutat arbete lämnar vi både garanti och kvalitetsdokument för att du ska känna dig trygg om något mot förmodan skulle gå sönder eller krångla.

Läs vad 4 kunder tycker om Likana Bygg & Platt AB

• Dorota R
    Dorota R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi har anlitat Likana vid ett flertal tillfällen och även rekommenderat företaget till vänner och bekanta. Vi är mycket nöjda med resultatet. De är professionella, tillmötesgående och trevliga att ha att göra med. Vi anlitar dem gärna igen.
  • Lars A
    Lars A skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi har anlitat Likana för badrumsrenovering. Från början till slut har Likana verkligen varit toppen! Trevligt bemötande, och proffsigt jobb. Chefen Vadim har varit suverän, och vi vill slå ett extra slag för plattsättaren. Kakel och klinker är jätteviktigt, och vi är över förväntan nöjda.
  • Katharina R
    Katharina R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Gjort ett jätte bra jobb/arbete. Alla har varit snäll och trevlig.rekommenderar de till alla.
    Suleyman M gillar detta
  • Stephanie K
    Stephanie K skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Otroligt nöjd med vår totalrenovering av lägenheten!
    Punktliga och kompetenta hantverkare var på plats inprincip varje dag ink helger. Bra kontakt med arbetsledarna. Tillskillnad från andra företag som kontaktade mig redovisar Likana Bygg varje kvitto som vi gick igenom tillsammans, på det sättet betalade vi bara för det som använts till arbetet. De hade även bra rabatter på el och kakel. De lyssnade verkligen och tillgodosåg mina funderingar och justeringar. Små fel och justeringar efter besiktningen rättades snabbt.
    Stort tack till Suleyman, Vadim och Igor! Vi är verkligen extremt nöjda och rekommenderar verkligen Likana Bygg och kommer absolut använda dem igen till framtida renoveringar.

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten