Likana Bygg & Platt AB

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Likana Bygg & Platt har sedan 2010 utfört stora och små byggprojekt av hög kvalitet, till rimliga priser. Vårt mål är att varje renovering ska gå snabbt och smidigt, men ordentligt och med kvalitet. Innan vi påbörjar ett arbete träffar du arbetsledaren och går igenom i detalj vad som ska göras. Vi ställer hellre en fråga för mycket, än en för lite, för att se till att resultatet blir som du tänkt dig.

Vi har våtrumsbehörighet enligt Byggkeramikrådets standard och efter avslutat arbete lämnar vi både garanti och kvalitetsdokument för att du ska känna dig trygg om något mot förmodan skulle gå sönder eller krångla.

Läs vad 7 kunder tycker om Likana Bygg & Platt AB

• Hans R
    Hans R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Jag fick rekommendationer av en tidigare kund till Likana bygg. Tog själv kontakt med dem och fick ett mycket bra bemötande och intryck från första stund.
    Efter diverse möten och förändringar av våra ursprungliga planer kom vi överens om en offert med fast pris (förutom material) och en lämplig tidsram.
    Vi bestämde oss för en totalrenovering av kök och badrum. Kakel och klinker med golvvärme. Nya köksskåp och maskiner samt i badrummet nytt porslin och duschkabin.
    Dessutom nytt innertak i kök och trapphallen samt målning av väggar och slipning av befintligt trägolv.
    Bygget kom igång på utsatt datum och allt löpte på.
    En hel del frågor uppstod under renoveringen men de flesta löstes snabbt och effektivt via telefon eller korta möten med byggledaren.
    Allt blev klart på utsatt tid och efter en gemensam genomgång och besiktning kompletterades snabbt det som vi var mindre nöjda med.
    Likana såg även till att en ordentlig slutstädning blev genomförd. Mycket bra!
    Efter slutbetalning upptäckte vi några småsaker som vi funderade över och kontaktade företaget. Dagen efter kom de ut och fixade allt!
    Sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att vi är mycket nöjda med allt som Likana bygg utförde hos oss.
    Det är mig ett nöje att ge dem de allra bästa rekommendationer.
    Hans Rosengardten
    070-370 54 82
  • Jane C
    Jane C skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Väldigt nöjd med totalrenoveringen av mitt badrum som Bauhaus/Likana Bygg genomförde. Blev alltid bemött på ett bra sätt med alla frågor och funderingar jag hade vilket var viktigt för mig!
  • Johan L
    Johan L skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Jag är väldigt nöjd med den renovering som Likana hjälpt mig med. De är serviceinriktade och bra att ha att göra med, de kom med förslag på lösningar och lyssnade på mina önskemål. Jag kommer definitivt anlita dem igen om jag ska renovera i framtiden.
  • Dorota R
    Dorota R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi har anlitat Likana vid ett flertal tillfällen och även rekommenderat företaget till vänner och bekanta. Vi är mycket nöjda med resultatet. De är professionella, tillmötesgående och trevliga att ha att göra med. Vi anlitar dem gärna igen.
  • Lars A
    Lars A skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Vi har anlitat Likana för badrumsrenovering. Från början till slut har Likana verkligen varit toppen! Trevligt bemötande, och proffsigt jobb. Chefen Vadim har varit suverän, och vi vill slå ett extra slag för plattsättaren. Kakel och klinker är jätteviktigt, och vi är över förväntan nöjda.
  • Katharina R
    Katharina R skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Gjort ett jätte bra jobb/arbete. Alla har varit snäll och trevlig.rekommenderar de till alla.
    Suleyman M gillar detta
  • Stephanie K
    Stephanie K skrev om Likana Bygg & Platt AB
    Otroligt nöjd med vår totalrenovering av lägenheten!
    Punktliga och kompetenta hantverkare var på plats inprincip varje dag ink helger. Bra kontakt med arbetsledarna. Tillskillnad från andra företag som kontaktade mig redovisar Likana Bygg varje kvitto som vi gick igenom tillsammans, på det sättet betalade vi bara för det som använts till arbetet. De hade även bra rabatter på el och kakel. De lyssnade verkligen och tillgodosåg mina funderingar och justeringar. Små fel och justeringar efter besiktningen rättades snabbt.
    Stort tack till Suleyman, Vadim och Igor! Vi är verkligen extremt nöjda och rekommenderar verkligen Likana Bygg och kommer absolut använda dem igen till framtida renoveringar.

Västberga Allé 1, 126 30 Hägersten