Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Lilla Begravningsbyrån Scholanders

Lilla Begravningsbyrån Scholanders

Östermalmsgatan 74, 114 50 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Lilla Begravningsbyrån Scholanders

• Anneli J
    Anneli J skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Nej, nej och åter nej. Rekommederar INTE denna begravningsbyrå . Totalt osocial och empatilös begravningsentreprenör. Virrig och lägger över ansvar på anhöriga. Har man ej förstått vad han menade och ringer flera gånger med frågor angånde begravni gen så fick man till svar: det har jag ju sagt eller ni lyssnar ju inte på ett mycket barskt sätt. Min mamma blandade ihop saker och ting vid pappas bortgång, och frågade flera gånger samma saker vilket hon insåg och bad om ursäkt för, sa att hon blev ledsen vid ett sådant telsamtal fick då till svar: det ger väl jag fan i om du blev ledsen . Så välj inte denna begravningsbyrå. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Varning för denna begravningsbyrå. Har aldrig blivit så illa bemött. Aggressiv i bemötandet, jag som kund har fått ge direktiv vad som ska göras, otrevligt bemötande gentemot anhöriga o vänner som hör av sig till begravningsbyrån i olika frågor ang begravningen, återkopplar inte, lägger över ansvar på anhöriga istället för att vara det stöd som man kan förvänta sig att en begravningsbyrå ska ge i en svår situation. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Den här människan brister i allt! Han borde sälja begagnade cycklar i stället för att bedriva begravningsbyrå.
    Betala hellre mer än att hamna i klorna på denna osympatiska man! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Den person som ringde mig och vår familj var väldig otrevlig och spydig, får man verkligen vara begravningsentreprenör då undrade jag till Sveriges Begravningsbyråers Förbund. Tyvärr är den byrån inte med här svarade de. Men det är ju beklagligt att det gick till som du beskrev, svarade den jag pratade med. Jag vill förvarna andra om Lilla Begravningsbyrån Scholanders OLÄMPLIGA person som verkligen inte borde kalla sig begravningsentreprenör!! Mitt i all sorgen efter vår farbror ringer personen och är spydig och väldigt otrevlig. " Är du flat eller som låter andra bestämma" är ett exempel på det personen sa. Sedan får ni själva bestämma om ni vill anlita dem. Läs mer
  • Julia D
    Julia D skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Fin service och bemötande. Försöker hitta bästa lösningen och överdebiterar inte. Kan starkt rekommendera Lilla Begravninsbyrån Scholanders! Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Lilla begravningsbyrån på Strindbergsgatan 44 i Sthlm, är troligvis den bästa i Storstockholm Läs mer
    Göran A gillar detta
  • Sarah
    Sarah skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Rekommenderar inte denna byrå till någon. Fick ett oerhört taktlöst och osympatiskt bemötande under hela processen. Otrevlig, stressad och slarvig är ord som beskriver bra. Gjorde mitt sorgearbete svårare än det hade behövt vara. Läs mer
    Anneli J, Berenika V gillar detta

Bästa begravningsbyråerna i Stockholm: