Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Lilla Begravningsbyrån Scholanders

Lilla Begravningsbyrån Scholanders

Östermalmsgatan 74, 114 50 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Lilla Begravningsbyrån Scholanders

• Eva L
    Eva L skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Den person som ringde mig och vår familj var väldig otrevlig och spydig, får man verkligen vara begravningsentreprenör då undrade jag till Sveriges Begravningsbyråers Förbund. Tyvärr är den byrån inte med här svarade de. Men det är ju beklagligt att det gick till som du beskrev, svarade den jag pratade med. Jag vill förvarna andra om Lilla Begravningsbyrån Scholanders OLÄMPLIGA person som verkligen inte borde kalla sig begravningsentreprenör!! Mitt i all sorgen efter vår farbror ringer personen och är spydig och väldigt otrevlig. " Är du flat eller som låter andra bestämma" är ett exempel på det personen sa. Sedan får ni själva bestämma om ni vill anlita dem. Läs mer
  • Julia D
    Julia D skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Fin service och bemötande. Försöker hitta bästa lösningen och överdebiterar inte. Kan starkt rekommendera Lilla Begravninsbyrån Scholanders! Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Lilla begravningsbyrån på Strindbergsgatan 44 i Sthlm, är troligvis den bästa i Storstockholm Läs mer
    Göran A gillar detta
  • Sarah
    Sarah skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Rekommenderar inte denna byrå till någon. Fick ett oerhört taktlöst och osympatiskt bemötande under hela processen. Otrevlig, stressad och slarvig är ord som beskriver bra. Gjorde mitt sorgearbete svårare än det hade behövt vara. Läs mer
    Berenika V gillar detta

Bästa begravningsbyråerna i Stockholm:

Ann S Ann S tycker:
“Jag är otroligt nöjd med det b...” Läs mer

Korta Gatan 7, 17154, Solna