Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Lilla Begravningsbyrån Scholanders

Lilla Begravningsbyrån Scholanders

Östermalmsgatan 74, 114 50 Stockholm — Visa karta

Skönviksvägen 244, 12242, ENSKEDE
Nina P:
Mycket fint bemötande vid familjens sorg. Bra och billiga alternativ, men ändå proffessionellt. Rekommenderar varmt.

Begravningsbyråer nära Lilla Begravningsbyrån Scholanders:

Frejgatan 10, STOCKHOLM
Hög personlig service där de sörjande sätts i fokus. Läs mer ›
Gia T:
Väldigt trevligt och lyssnande bemötande utan fjäskande. Har fullföljt våra önskemål även då dessa i somligt avvikit från gängse normer.

Klarabergsgatan 35, Stockholm
Fenix Begravning utför begravningar i hela Sverige. Läs mer ›
Britt-Marie L:
Mitt beröm för Fenix är så stort att jag hellre skulle vilja maila

Parkvägen 25, Nacka
Planera begravningen tryggt, i lugn och ro hemifrån. Vi finns som stöd och hjälp... Läs mer ›
Karsten A:
Fick ett väldigt trevligt bemötande av Lova Begravning. Dem var lätta att prata med och öppna i dialogen. Tack Lova Begravning för att ni hj...

Skönviksvägen 244, ENSKEDE
Vi utför begravningar i hela Storstockholm, på era villkor och till rimligt pris... Läs mer ›
Nina P:

Läs vad 3 kunder tycker om Lilla Begravningsbyrån Scholanders

• Julia D
    Julia D skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Fin service och bemötande. Försöker hitta bästa lösningen och överdebiterar inte. Kan starkt rekommendera Lilla Begravninsbyrån Scholanders!
  • Göran A
    Göran A skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Lilla begravningsbyrån på Strindbergsgatan 44 i Sthlm, är troligvis den bästa i Storstockholm
    Göran A gillar detta
  • Sarah
    Sarah skrev om Lilla Begravningsbyrån Scholanders
    Rekommenderar inte denna byrå till någon. Fick ett oerhört taktlöst och osympatiskt bemötande under hela processen. Otrevlig, stressad och slarvig är ord som beskriver bra. Gjorde mitt sorgearbete svårare än det hade behövt vara.
    Tord P gillar detta

Östermalmsgatan 74, 114 50 Stockholm