Alla kategorier Restaurang Östergötland Norrköping Lilla krogen

Lilla krogen

Kungsgatan 72, 602 33 Norrköping — Visa karta

I hörnet mellan Kungsgatan och S:t Persgatan hittar ni Lilla Krogen. Vi är en mysig kvarterskrog somöppnade upp dörrarna hösten 2011. Vårt motto är att aldrig tumma på kvalitén utan endast erbjudadet vi själva älskar till våra gäster!

Läs vad 13 kunder tycker om Lilla krogen

• Zlatan H
    Zlatan H skrev om Lilla krogen
    Bra mat och bra service. Trevliga lokaler och den bästa maten på länge.
  • Gabriella D
    Gabriella D skrev om Lilla krogen
    Väldigt bra och jätte trevlig restaurang! vi var ett gäng och alla var nöjda med både mat och service!
  • Saha W
    Saha W skrev om Lilla krogen
    en köttbit som var så saftig att man ville äta mer och mer fast man vart mätt
  • Steve k
    Steve k skrev om Lilla krogen
    International feeling with great food and service.t
    Thanks,Steve
  • Benjamin Z
    Benjamin Z skrev om Lilla krogen
    Wonderful atmosphere and nice personal.Riktigt nice place and decor, fabulous food and creative chefs who frequently changing menu. Will definitely continue to visit them.
    Steve k gillar detta
  • Selma S
    Selma S skrev om Lilla krogen
    Jag tycker detta ställe är jättebra! De har jättegod mat och goda pizzor. Personalen gav bra service. Rekommenderas!
  • Danail B
    Danail B skrev om Lilla krogen
    Very good food and wine. My friends and I love good pizza and we came all the way from Stockholm to taste this pizza that so many have talked about. Definitely the best pizza I have eaten. Top rating!
    Steve k gillar detta
  • Andi K
    Andi K skrev om Lilla krogen
    Vi var ett gæng besøkare, från Oslo før några dagar sedan. Maten och servicen var helt underbart. Vi kommer snart igen och då tar vi oss an den goda Vedungs pizzan. Prisvært och helt otroligt gott
    Danail B gillar detta
  • Antonio P
    Antonio P skrev om Lilla krogen
    Vilken positiv överaskning.Var här för 3 år sedan och knappt känner igen stället.Väldigt god mat , gott vin trevlig service.
    Danail B gillar detta
  • mickaela l
    mickaela l skrev om Lilla krogen
    Super trevligt ställe mysig miljö trevlig personal, mycket god mat rekommenderas!!!
  • Kerstin a
    Kerstin a skrev om Lilla krogen
    Var på Lilla Krogen 2 ggr och nu är det mitt favorit restaurang...
    ..5 för maten,5 för service... mycket bra öl och vin sortiment,bra priser och mysigt miljö,rekommenderas.
  • barbro s
    barbro s skrev om Lilla krogen
    Mycket trevligt,lugnt och mysigt ställe med jättegod och vällagad mat..trevliga och kunniga tjejer som serverar...husets röda vin var mycket bra...REKOMMENDERAS till alla....bra priser!
    Danail B, Antonio P gillar detta
  • Anna L
    Anna L skrev om Lilla krogen
    Jättegod mat, fin service och lugn och trevlig miljö.

Kungsgatan 72, 602 33 Norrköping