Lindbackens Trafikskola

Lindbackens Trafikskola

5 omdömen om Lindbackens Trafikskola

Filza S
Skrev om Lindbackens Trafikskola

Very good teachers. Very satisfied.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Emmanuel M
Skrev om Lindbackens Trafikskola

Otroligt duktiga, trevliga & engagerade trafiklärare! Världens bästa trafikskola!! Jag klarade körkortet på första försöket! Framför allt fick jag körlektioner av bästa kvalitet till överkomliga priser. Trevligt bemötande från all personal. Lindbackens Trafikskola, tack för allt!

Rubel M
Skrev om Lindbackens Trafikskola

It's the best school in Uppsala for driving. I highly recommend that school for driving lessons. Owner of that school Taha and Jenee both of them are good heart people. I wish them a good future with their honesty and support.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Camilla C
Skrev om Lindbackens Trafikskola

Bra och trevlig körkortsintroduktion. Skapade dialog och god miljö i rummet.

Veronica-Aurelia C
Skrev om Lindbackens Trafikskola

Jag köpte flera körlektioner av företaget i syfte till att förbereda mig för uppkörningen. Jag upplevde ett väldigt proffsigt bemötande; instruktörerna var väldigt pedagogiska, tålmodiga och skapade en bra stämning på lektionerna.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B