Linkes Bilservice

2.3

3 omdömen om Linkes Bilservice

Tomasz G
Skrev om Linkes Bilservice

Min tjänstebil klarade inte besiktningen, jag lämnade bilen på denna verkstad för reparation. Reparationen var gjord och besiktningen utfördes av verkstaden vid hämtning av bilen.det visade sig att de tappat nycklarna.De skulle täcka skadorna och byta centrallås och tändning, Ett år har gått och händer ingenting .Ärendet tas till domstol. Mvh Tomas

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2123 omdömen 4.8 av 2123 omdömen

Bra service och trevlig personal

Peter L
Skrev om Linkes Bilservice

Gick hit efter att jag blivit lurad av en annan bilverkstad. Fantastisk service. Väl utfört och i tid. Trevligt bemötande och vet vad dom gör. Ingen gissningslek, utan ren kunskap och erfarenhet. Rekommenderas varmt. Ps. bra priser och dessutom fasta priser de håller sig till.

Arg K
Skrev om Linkes Bilservice

GÅ INTE HIT! Dom har förstört min bil på flera håll. 1) Fick en buckla i förardörr 2) Oljefiltermutter har han öppnat med skruvmejsel och hammare, alltså hammrat in ett hack på muttern för att få vridmoment, vilket vidare leder till att den inte täpper helt. 3) Luftfiltermotor gnisslar vilket han också var med sina smutsiga händer och fifflade med 4) Allmänt smutsigt i bilen efter service, jord och lera på förargolv som han hoppade in direkt efter kabelgrävarjobbet Jag är så förbannad att jag vill bränna ner...

Speedy Bilservice Limhamn
4.8/5 i betyg av 624 omdömen 4.8 av 624 omdömen

Very good service, amazing! Highly professional, quick and efficient. High courtesy. Strongly recommended!

Leaseplan S Leaseplan S