Linkes Bilservice

Läs vad 2 kunder tycker om Linkes Bilservice

• Peter L

2020-07-08

Peter L skrev om Linkes Bilservice
    Gick hit efter att jag blivit lurad av en annan bilverkstad.

Fantastisk service. Väl utfört och i tid. Trevligt bemötande och vet vad dom gör. Ingen gissningslek, utan ren kunskap och erfarenhet. Rekommenderas varmt. Ps. bra priser och dessutom fasta priser de håller sig till. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Supreme Autoservice
    4.8 / 5 i betyg — 128 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bästa servicen med extremt ärlig och tillförlitlig personal som går den extra milen för att hjälpa dig! Kan varmt rekommendera denna verkst"
    Charlotte Anna Kristina L
  • 2018-06-29

Arg K skrev om Linkes Bilservice
    GÅ INTE HIT!

Dom har förstört min bil på flera håll.

1) Fick en buckla i förardörr
    2) Oljefiltermutter har han öppnat med skruvmejsel och hammare, alltså hammrat in ett hack på muttern för att få vridmoment, vilket vidare leder till att den inte täpper helt.
    3) Luftfiltermotor gnisslar vilket han också var med sina smutsiga händer och fifflade med
    4) Allmänt smutsigt i bilen efter service, jord och lera på förargolv som han hoppade in direkt efter kabelgrävarjobbet

Jag är så förbannad att jag vill bränna ner hans bilskrot (ja - han förstör bilar istället för att laga dom) - Men för att ha lagen på min sida ska jag sprida detta så gott det går.

AKTA ER! Läs mer

Bästa Bilverkstäderna nära Linkes Bilservice:

Maria H Maria H tycker:
“Bra bemötande o fick lån av bi...” Läs mer
RM Bil & Motor (9.8km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte