Linnéterrassen

Linnéterrassen

Ring 031-24 08 90 www.linneterrassen.se
3.2

Välkommen till Linnéterrassen! Här kommer ett möjligt scenario när du besöker oss på Linnéterrassen. Tänk att du väljer mellan förrätter som Ost- & Charkbricka, Carpaccio med pinjenötter, parmesan och tryffelolja följt av Halstrad Torskrygg, Krämig fisk-& skaldjurssoppa eller kanske en burgare gjord på högrev till huvudrätt....

14 omdömen om Linnéterrassen

Dan H
Skrev om Linnéterrassen

Litet och gemytligt. Trångt och höj ljudnivå. Tillmötesgående personal.

Linda M
Skrev om Linnéterrassen

Trevligt ställe & trevlig personal.

Emmely F
Skrev om Linnéterrassen

Va bra. Dock högljutt så det var svårt att prata. Helt ok mat

Anton W
Skrev om Linnéterrassen

De hade bokat in oss fel, så vi fick kortare tid än förväntat vilket vi blev besvikna på. För övrigt bra.

Gisela M
Skrev om Linnéterrassen

Alla var trevliga, buffén bästa ever och vädret fantastiskt!

Ralph J
Skrev om Linnéterrassen

Bokade bord tydligt, torsdag för att komma på fredag. Fick svar på LÖRDAGEN att bord fanns bokat lördag. :) Fler varmrätter mellan 150-200kr borde finnas. God pasta(?) Webbsidan visar inte all meny text, någon borde kolla den i Firefox :) Trevligt fint ställe!

Johanna O
Skrev om Linnéterrassen

Lite tråkig carbonara... mest bara pasta och inte så mkt göttigt

Farzad M
Skrev om Linnéterrassen

God Mat, trevliga personaler och bemötande, självklart att jag rekommenderar.

Karin J
Skrev om Linnéterrassen

Sämsta bemötande någonsin. En av servitriserna betedde sig som gestapo. Hon hade en bossig attityd mot sina kollegor och oss gäster var hon rent ut sagt för jävligt otrevlig emot. Beställning tog lång tid, servering ännu längre tid och de missade att duka fram bestick till maten. Maten var urusel, aldrig ätit mer smaklös potatis. Stämningen på hela stället genomsyrade stress, noll koll och inkompetens. Gå inte dit såvida ni bara vill sitta och hänga utan mat och dryck och njuta av enbart sol och ert eget trevliga sällskap.

Berit L
Skrev om Linnéterrassen

Bemötande ok men inte så uppmärksam och långsam service.

Johan G
Skrev om Linnéterrassen

Ska försöka hålla mig kort, det va KASST! Det tog 15 min innan vi fick en meny eller beställa dryck (hade tom bett om ett bord så dom visste att vi var där och det var nästan tomt) Vår servitris verkade va någon form av bakfull sengångare, allt gick väldigt långsamt och hon var rent utsagt otrevlig. När vi väl fått beställa mat och dryck gick det ganska fort ändå, ölen kom in och smakade som den skulle. Men sen kom maten. Vilket JÄVLA SKÄMT! Det va den sämsta fiskgratäng jag ätit, och då har jag ätit en Findus innan jag...

anna n
Skrev om Linnéterrassen

skönt uteserveringhäng på mysa linnégatan. mycket folk men dessto bätter stämmning.

Mattias C
Skrev om Linnéterrassen

Som namnet skvallrar om ligger detta ställe uppe på en terass. Här finns en stor uteservering där man kan sitta länge och väl med sin öl och ha full uppsikt över Linnégatan. Föredrar Terassen på sommaren, då jag tycker att det är uteserveringen som lite "gör stället" så att säga. Populärt place, så det är mycket folk. Brukar dock gå att klämma sig in eftersom uteserveringen som sagt är ganska stor.

Niklas N
Skrev om Linnéterrassen

Mysig stämning med bra utsikt. Perfekt ställe att ta en öl på. Maten är god men lite dyr.