LMTA Entreprenad Sverige AB

Lövåsavägen 11, 151 48 Södertälje — Visa karta

Välkommen till LMTA Entreprenad Sverige AB!

Är det dags att lägga om golvet hemma? Eller ska det byggas en altan? Oavsett projekt så har vi kompetens för jobbet. Våra erfarna medarbetare vet vad nöjda kunder innebär och vi strävar efter att nå detta varje gång vi åtar oss ett nytt projekt.

Vi kan hjälpa dig med alla typer av byggjobb från början till slut som en totalentreprenad. Renovering, tillbyggnad, köksmontering, gipsentreprenad, målning och mycket mer.

Varmt välkommen till oss på LMTA Entreprenad Sverige AB. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan eller be om en kostnadsfri offert här ovan.

Läs vad 5 kunder tycker om LMTA Entreprenad Sverige AB

• 2020-05-07

Åsa K skrev om LMTA Entreprenad Sverige AB
    -Jag ville ha hjälp med ett fönster i sovrummet där det drar väldigt mycket samt har varit svårt att stänga. Har både försökt själv med ny tätningslist samt haft en annan firma som inte kunde fixa det till belåtenhet.
    -Bemötandet var utmärkt!
    Fönstret är fortfarande inte helt bra men det har blivit mycket bättre. Det är ett fönster som förmodligen har varit lite fel på sedan fastigheten byggdes för ca 10 år sedan. Kommer att få ytterligare hjälp med att få det tätt.
    Kommer att få ytterligare hjälp med att justera funktionen. Läs mer
  • 2020-03-17

Mozhgan D skrev om LMTA Entreprenad Sverige AB
    Vi renoverade en lägenhet och vi upplevde LMTA professionellt, kunnigt och punktligt hela vägen redan från offertbesöket till och med slutstädningen. Tillgänglighet och kommunikationen under processen var en annan pluspoäng med LMTA, vi upplevde de tillgängliga och lyhörda. Allt det positiva gör det klart för oss att anlita dem igen i framtiden. Läs mer
  • 2020-02-06

Maria Katarina R skrev om LMTA Entreprenad Sverige AB
    Otroligt snabba, proffsiga och superfint resultat! Definitivt den firma jag kommer ringa igen när jag ska renovera eller rekommendera för vänner och bekanta. De kan verkligen fixa allt! Läs mer
  • Christofer B

2020-01-27

Christofer B skrev om LMTA Entreprenad Sverige AB
    Snabba, hjälpsamma och duktiga. Läs mer
  • 2020-01-17

Razvan S skrev om LMTA Entreprenad Sverige AB
    Ansvarstagande och med snabb återkoppling vid behov. Läs mer

Lövåsavägen 11, 151 48 Södertälje