LMTA Entreprenad Sverige AB

LMTA Entreprenad Sverige AB

Llama 073-960 14 49 www.lmta.se

About company

Välkommen till LMTA Entreprenad Sverige AB! Är det dags att lägga om golvet hemma? Eller ska det byggas en altan? Oavsett projekt så har vi kompetens för jobbet. Våra erfarna medarbetare vet vad nöjda kunder innebär och vi strävar efter att nå detta varje gång vi åtar oss ett nytt projekt. Vi kan hjälpa dig med alla typer...

7 omdömen om LMTA Entreprenad Sverige AB

Lache M
Escribió sobre LMTA Entreprenad Sverige AB

Hej på er. JAG tycker att han är så duktigt . Han jobbar så bra och är prick med jobb och allt .. MVH Margareta. 🙏🙏

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Jens Å
Escribió sobre LMTA Entreprenad Sverige AB

Vi anlitade LMTA för att byta tak. Vi är väldigt nöjda med genomförandet. Bra kommunikation och allt kändes stabilt.

Åsa K
Escribió sobre LMTA Entreprenad Sverige AB

-Jag ville ha hjälp med ett fönster i sovrummet där det drar väldigt mycket samt har varit svårt att stänga. Har både försökt själv med ny tätningslist samt haft en annan firma som inte kunde fixa det till belåtenhet. -Bemötandet var utmärkt! Fönstret är fortfarande inte helt bra men det har blivit mycket bättre. Det är ett fönster som förmodligen har varit lite fel på sedan fastigheten byggdes för ca 10 år sedan. Kommer att få ytterligare hjälp med att få det tätt. Kommer att få ytterligare hjälp med att justera funktionen.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Mozhgan D
Escribió sobre LMTA Entreprenad Sverige AB

Vi renoverade en lägenhet och vi upplevde LMTA professionellt, kunnigt och punktligt hela vägen redan från offertbesöket till och med slutstädningen. Tillgänglighet och kommunikationen under processen var en annan pluspoäng med LMTA, vi upplevde de tillgängliga och lyhörda. Allt det positiva gör det klart för oss att anlita dem igen i framtiden.

Maria Katarina R
Escribió sobre LMTA Entreprenad Sverige AB

Otroligt snabba, proffsiga och superfint resultat! Definitivt den firma jag kommer ringa igen när jag ska renovera eller rekommendera för vänner och bekanta. De kan verkligen fixa allt!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Christofer B
Escribió sobre LMTA Entreprenad Sverige AB

Snabba, hjälpsamma och duktiga.

Razvan S
Escribió sobre LMTA Entreprenad Sverige AB

Ansvarstagande och med snabb återkoppling vid behov.

Contenido ofensivo
Elegir motivo: