Lotsen

1.9

11 omdömen om Lotsen

THOMAS E
Skrev om Lotsen

Var här med mina hojkompisar och fick uselt käk. Beställde en caesarsallad för 169:- , enligt bilden på menyn skulle det ingå bacon, som sig bör, i salladen. Det gjorde det inte. Kycklingen i salladen var så torr att det inte gick att äta upp den. Jag åt en mycket godare kycklingsallad på onämnd hamburgerkedja dagen innan. Går aldrig dit igen. Bortkastade pengar

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Myra H
Skrev om Lotsen

Åt en snitzel som var något av det torraste och smaklösaste jag ätit. Kan inte rekommendera den här krogen till någon.

THOMAS E gillar detta
EMMA R
Skrev om Lotsen

Trevliga serveringstjejer! Maten var helt KASS!!! Åt en räksallad som hade "ful" räkor? Om man ska ta över 100 spänn för den så ska man ha riktiga handskalade räkor!!! En annan i sällskapet tog pasta med skaldjur. Pastan var överkokt och degig, räkorna och kräftorna hade legat i såsen alldeles för länge så de var minimala och sega. Dessutom hade de ingen alkoholfri öl, vem har inte det i dagens Sverige? Öl har ju blivit nya inne drickat med alla bryggerier och ölprovnings event som poppar upp överallt. Jag skulle inte rekommendera detta ställe till en vän.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Andreas H

Var här med ett gäng på en svensexa igår, samt att jag var här i 2010. Då upplevde jag det som bra, men sen dess har det bytt ägare, och gårdagen bjöd på kanske de sämst blandade drinkarna sen Jesu födelse, ett LIVE-band som har mycket att lära sig och en DJ som inte fanns...snarare en Spotifylista som var gjord på lunchen. Det enda positiva var sällskapet...och lokalerna som är topprn!

Carl S
Skrev om Lotsen

Restaurangen heter numera Skeppsbron 11. Fick vänta i 40 min på maten (under lunch på en vardag) maten smakade ej bra. Dåligt!"

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Malin M
Skrev om Lotsen

Dålig mat och kass service brukar känneteckna denna annars mysiga Nyköpingspärla.

Carl S gillar detta
Maria C
Skrev om Lotsen

Vem tackar nej till att ta ett glas vin på stadens finaste uteservering en varm och solig sommarkväll? Och vad passa bättre än att inta den på Lotsen, det gröna stället med det gröna staketet som endas är öppet under sommarens tre månader! På kvällarna är det restaurang med många goda maträtter att välja emellan, och portionerna är väldigt stora! Så alla kan äta sig mätta för ett bra pris! Framåt små timmarna övergår restaurangen till nattklubb och folk börjar strömma in. Det är nu det uppstår problem. Stället är uppbygg...

Carl S gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Markus C
Skrev om Lotsen

Nyköpings sommar-uteställe nummer 1. Mysig atmosfär på framsidan och stort dansgolv med scen och live-band på baksidan. Är dock ganska dyrt att gå in vissa helger och alkoholpriserna i Sverige är ju som bekant tämligen höga generellt. De borde också fixa någon slags gång mellan framsidan och baksidan så att man slapp köa i 10 minuter för att kunna ta sig från ena sidan huset till den andra.

Gustav  A
Skrev om Lotsen

Ett bra uteställe i Nyköping. Dock så är det tyvärr bara öppet på sommaren. Ofta bra drag på Lördagarna under sommaren. Priserna är helt ok för att vara ett sommarhak. Det har ganska bra mat för att vara en pub. Är man i Nyköping på sommaren och råkar vara partysugen så är det till Lotsen man ska gå-

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
daniel a
Skrev om Lotsen

Nyköpings ända och roligaste uteställe. Då stan inte har så mycket mer att erbjuda till nattliv, så är losten det givna valet. God mat och trevlig miljö att spänndera sin kväll på.

Monica P
Skrev om Lotsen

Det har alltid varit bra mat när vi varit här, men om man vill äta här en onsdagkväll på sommaren när kajen är full med veteranbilar bör man beställa bord.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen