Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Nacka Lova Begravningsbyrå

Lova Begravningsbyrå

Parkvägen 25, 131 41 Nacka — Visa karta

Välkommen till Lova Begravningsbyrå.

Lova är en begravningsbyrå som grundades för att kunna erbjuda människor i sorg ett enkelt och tryggt sätt att ordna en begravning åt sin anhörig. Med erfarenhet inom begravningsbranschen såg vi på nära håll ett stort behov av att kunna erbjuda ett enklare tillvägagångssätt, där du som kund i lugn och ro kan planera en begravning hemma. Därför har vi valt att skapa en tjänst där du planerar och beställer en begravning online med råd och stöd från oss om du så önskar.

Vår målsättning är att erbjuda en vacker och personlig begravning till ett bra värde. Du beställer en begravning via vår webbsida eller på telefon och vi finns alltid tillgängliga för att hjälpa dig från början till slut. Om du vill möts vi personligen istället och planerar tillsammans.

Varmt välkommen till Lova

Kontakta oss på:
010 – 33 33 623
info@lovabegravning.se
Mån-Sön: 09:00-20:00

Läs vad 136 kunder tycker om Lova Begravningsbyrå

• Romana A skrev om Lova Begravningsbyrå
    Gustav var toppen! Kände mig förstås och det blev som vi tänkt oss. Läs mer
  • Camilla O skrev om Lova Begravningsbyrå
    Det var väldigt enkelt och smidigt, fick hjälp med allt som vi behövde. Det var aldrig några problem när jag kom på frågor under tiden och hörde av mig. Fick alltid svar. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Lova Begravningsbyrå
    Jag är nöjd med Lova .Bra information klara besked.Hjälp när man behövde det
    Gick bra att ringa när man ville ha kontakt eller fråga om något

Vänligen Birgitta Leidebrant Läs mer
  • Nina L skrev om Lova Begravningsbyrå
    Tjänst gällande begravning. Blev mycket vänligt och korrekt bemött. Fick den hjälp och information vi behövde både före och under akten.
    De levde upp till våra förväntningar, rekommenderas. Läs mer
  • Anita B skrev om Lova Begravningsbyrå
    Allt har gått jättebra med Lova begravningsbyrå. Bra stöttning tydliga svar.Bra priser.Vi anhöriga är jättenöjda. Läs mer
  • Jarl-Eirik N
    Jarl-Eirik N skrev om Lova Begravningsbyrå
    Bra service, snabba, vänliga, hjäpsamma och ett vettigt pris om man kan göra lite själv.
    Vi beställde kremering och askgravlund.
    Över förväntning.
    Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Staffan C
    Staffan C skrev om Lova Begravningsbyrå
    Otroligt trevliga . Kunniga och mycket billigare än alla andra❤ Läs mer
  • Lars T
    Lars T skrev om Lova Begravningsbyrå
    Köpte min mors begravning, kista, blommor mm. Proffsigt intryck. Blev väl bemött och är mer än nöjd. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Lova Begravningsbyrå
    Min fru sade innan hon avled att jag skulle gå in på internet och välja den bästa begravningsbyrån och jag kom fram till det att LOVA var bäst. Gustav var toppen. Läs mer
  • Ann J skrev om Lova Begravningsbyrå
    Ger gott omdöme av Lova Begravnings byrå.
    Smidigt enkelt att beställa. Läs mer
  • Sören E skrev om Lova Begravningsbyrå
    Trevliga, korrekta och informativa. Läs mer
  • Paula B skrev om Lova Begravningsbyrå
    Lova begravningsbyrå håller vad de lovar. Hittills i alla fall.
    Vi är nöjda med Lovas representant vid själva begravningen. Men hade uppskattat att fått information om representanten innan. Tex ett namn eller ett kort samtal innan begravningsdagen. Läs mer
    2018-11-14 Lova Begravningsbyrå AB svarar Paula B
    Hej Paula!

Stort tack för ditt omdöme och vi är mycket glada att du blev nöjd med begravningen. Jättebra feedback gällande representant och att ge mer information om personen innan begravningen. Det tar vi med oss inför framtiden.

Mvh,

Gustav
    Lova begravningsbyrå
  • Petronella L skrev om Lova Begravningsbyrå
    bra bemötande men lite förvirrande under resans gång. Blev dock mycket bra i slutänden! Läs mer
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Lova Begravningsbyrå
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande i samband med dödsfall och begravning! Läs mer
  • Susannah N skrev om Lova Begravningsbyrå
    Vi visste i stort sett vad vi ville ha och Lova hjälpte oss med detta utan problem. Bemötandet var trevligt, enkelt och utan krusiduller. Läs mer
  • P-A P skrev om Lova Begravningsbyrå
    Begravning. Att någonting så svårt, kan kännas så enkelt och värdigt. Läs mer
  • Sari A skrev om Lova Begravningsbyrå
    Mycket bra bemötande och fick den hjälp jag behövde, Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Lova Begravningsbyrå
    I den svåra stund när min pappa gick bort kontaktade jag Lova Begravningsbyrå. De hanterade mina frågor och funderingar med respekt, engagemang och med erfarenhet.
    Jag kan varmt rekommendera dem.

Sara Sixten, Västerhaninge Läs mer
  • Lotta S skrev om Lova Begravningsbyrå
    Enkelt och lätt att ha att göra med. Snabb service. Läs mer
  • Fredrik R skrev om Lova Begravningsbyrå
    Lova har hjälp oss på ett mycket proffesionellt och personligt sätt hjälpt oss att styra ihop vår pappas begravning. De lyssnade på våra behov och ansträngde sig utöver det vanliga för att tillgodose allt i minsts detalj. Jag kan starkt rekommendera dem! Läs mer
    2018-09-25 Lova Begravningsbyrå AB svarar Fredrik R
    Stort tack Fredrik för fint omdöme!

Vänliga hälsningar Gustav
  • Börje H skrev om Lova Begravningsbyrå
    Valde LOVA för att det erbjudande de hade på hemsidan tilltalade mig, eftersom jag önskade ett enkelt koncept- Bemötandet var mycket positivt. Telefonsamtalen hade en både saklig och värdig ton. Tack för det! Läs mer
  • Karin P skrev om Lova Begravningsbyrå
    De hjälpte oss med begravning av vår pappa. Jag blev väldigt väl bemött. De levde upp till mina förväntningar på ett proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Lova Begravningsbyrå
    Mycket trevligt och personligt bemötande. Våra egna önskemål blev uppfyllda utan några som helst problem.
    Ett stort tack till LOVA och en extra eloge till deras ytterst hjälpsamma representant i kyrkan! Läs mer
  • Inger R skrev om Lova Begravningsbyrå
    Via e-mail och telefon ordnades med begravning (endast kremering utan ceremoni) av min make och det vänliga och förtroendegivande bemötandet blev ett stort stöd.
    /Inger Läs mer
  • Elisabeth T skrev om Lova Begravningsbyrå
    Trevligt bemötande och smidig hjälp.I Läs mer
  • Christian M skrev om Lova Begravningsbyrå
    Hög service, trevliga, tillmötesgående. Läs mer
  • Anita N skrev om Lova Begravningsbyrå
    Min upplevelse av Lova begravningsbyrå är positiv. Bra kontakt med personal som var lätt att kommunicera med i allt. Representanten i kyrkan var fantastisk . Smidigt att beställa över nätet.
    /Anita Nylin Läs mer
  • Christian B skrev om Lova Begravningsbyrå
    Bra, kostnadseffektiv, snabb och saklig. Läs mer
  • Ninna Å skrev om Lova Begravningsbyrå
    En helt perfekt vacker begravning o ett värdigt avslut.Billigt o supertrevligt bemötande.Jag fixa blommor o bouppteckningen själv o hela summan blev 12700.så kommer lätt att rekommendera Lova till mina vänner. Läs mer
  • Patrik T skrev om Lova Begravningsbyrå
    Bra personlig service! Tillmötesgående. Läs mer
  • Michael A skrev om Lova Begravningsbyrå
    Jag köpte en begravning, en ganska enkel. Prisvärt, bra kontakt genom mail och telefon. Läs mer
  • Tom B skrev om Lova Begravningsbyrå
    Begravningstjänst bra bemötande. Att allt skulle fungera runt begravningen samt få råd Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Lova Begravningsbyrå
    Lova Begravningsbyrå har den förståelse och empati som en begravningsbyrå ska ha i en svår stund. Servicen är den bästa jag varit med om. Jag har anlitat Lova Begravningsbyrå 2 gånger, en gång för en begravning och en gång för en sorgdekoration. Snabba svar, inga problem eller konstigheter. Tack Gustav för all hjälp. Kan varmt rekommendera Lova Begravningsbyrå. Läs mer
  • Me-Nayak S
    Me-Nayak S skrev om Lova Begravningsbyrå
    Mycket kompetent, sympatisk och snabb service i en jobbig situation.
    Över förväntan och rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva G skrev om Lova Begravningsbyrå
    Hej !
    Allt fungerade utmärkt. Lätt att få kontakt med LOVA även på helgen, vilket var bra.
    Vi är mycket nöjda snabbt och bra gick det att få en tid som passade oss. Begravningen blev mycket fin prästen var mycket bra.
    Det enda vi undrar över är dom 19 extra milen avstånden i Eskilstuna är inte så stora.

Hälsningar Eva Grunding Läs mer
  • Mats M skrev om Lova Begravningsbyrå
    Beställde begravning. Möte personlig bra service, smidighet och tålamod. Vi ä
    R mycket nöjda Läs mer
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Lova Begravningsbyrå
    Lågmält, proffsigt och allt fungerade ypperligt. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Lova Begravningsbyrå
    Vi köpte en hel begravning till mamma och blev mkt bra bemötta av Gustav.
    Modernt! Läs mer
  • Gunilla S skrev om Lova Begravningsbyrå
    Mycket nöjd. Kan varmt rekommendera er. Läs mer
  • Ulf N skrev om Lova Begravningsbyrå
    Vänligt sakligt och utan press Läs mer
  • Lars F skrev om Lova Begravningsbyrå
    Trevligt bemötande och klar och tydlig information. Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Lova Begravningsbyrå
    Beställde ett begravningspaket.Var mycket nöjd med hur allt blev ordnat.Fint ordnat i kyrkan med kista och blommor.Minnesstunden på gamla Enskede catering var fin.Fint dukat ,god mat och bra service.Slutligen vill jag säga att lova begravningsbyrå var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående och jag skulle gärna rekommendera dom till andra jag känner. Läs mer
  • Anne-Lee N skrev om Lova Begravningsbyrå
    Begravning. Mycket bra bemötande och kostnad för allt! Jag är mycket nöjd! Kommer att rekommendera Lova till vänner och bekanta. Läs mer
  • jessica b
    jessica b skrev om Lova Begravningsbyrå
    Den bästa begravningsbyrån jag har anlitat, bra kundbemötande, den vackraste och billigaste kistan.
    Ville göra en fin begravning för min bror och både blommor och kistan var över min förväntan. Kommer inte att anlita någon stor begravningsbyrå i fortsättningen. Utan kommer att anlita Lova Begravningsbyrå. Jättebra priser och suveränt bemötande. De gjorde min brors begravning till ett vackert minne. <3 Läs mer
  • Annica N skrev om Lova Begravningsbyrå
    Jag fick rekommendationen av en väninna och vi blev mycket nöjda! Vi fick ett mycket vänligt och förstående bemötande med stor flexibilitet. Priserna var lägre än andra begravningsbyråer och det blev rimliga kostnader även när man skapade ett eget begravningspaket. Jag kan varmt rekommendera Lova Begravningsbyrå. Läs mer
  • Anna E skrev om Lova Begravningsbyrå
    Är mycket nöjd med bemötandet och fick bra vägledning hur jag skulle gå tillväga.
    Jag beställde begravning grundutbud tex. kista, blommor, transport Osv.

Helheten är jag väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Joakim F skrev om Lova Begravningsbyrå
    Vi är jättenöjda! Vackert blomarrangemang och tryggt omhändertagande. Kan inte önska oss mer av en begravningsbyrå. Läs mer
  • Anders skrev om Lova Begravningsbyrå
    Förefaller ha god service med tillmötesgående personal. Läs mer
  • Beatrice B skrev om Lova Begravningsbyrå
    Fantastisk service i denna svåra stund till ett mycket lägre pris än hos andra begravningsbyråer. Läs mer
  • Mats skrev om Lova Begravningsbyrå
    "Fantastisk service från början till slut. En smidig och enkel tjänst att beställa och vi fick ett personligt och proffesionellt bemötande från alla i personalen. Rekommenderas varmt. Läs mer

Parkvägen 25, 131 41 Nacka