Alla kategorier Begagnade bilar Södermanland Eskilstuna Lyxbilar i Eskilstuna AB

Lyxbilar i Eskilstuna AB

Hejargatan 2, 632 29 Eskilstuna — Visa karta

Tornväktargränd 10, 16859, Bromma
BM Car Group
Per O:
Mycket trevliga och behjälpliga.hade en varningalampa som tändes strax efter vi fick hem bilen, de kom då och hämtade bilen och åtgärdade de...

Läs vad 1 kund tycker om Lyxbilar i Eskilstuna AB

• Peter M
    Peter M skrev om Lyxbilar i Eskilstuna AB
    Vad ni än gör, köp er bil någon annanstans! Jag besökte firman och tittade på en bil jag hittat på annons. Allt verkade bra med bilen. När jag bad om att få provköra bilen fick jag beskedet att först måste jag bestämma mig för att köpa bilen. Jag fick dessutom en uppläxning i hur man köper bil av Lyxbilar AB. Jag upplyste den aggressive försäljaren att inte ens efter provkörning kunde jag garantera att jag skulle köpa bilen. Det hela var rätt skrämmande. Jag lämnade firman utan provkörning och naturligtvis också utan bilen jag var intresserad av. Lyxbilar AB uppfyller inte ens grundkursen i kundbemötande. Förtroendet för den firman är noll och intet för alltid. Jag har dock en bra anekdot att berätta för vänner och bekanta.

Hejargatan 2, 632 29 Eskilstuna