Alla kategorier Begagnade bilar Södermanland Eskilstuna Lyxbilar i Eskilstuna AB

Lyxbilar i Eskilstuna AB

Hejargatan 2, 632 29 Eskilstuna — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lyxbilar i Eskilstuna AB

• Riku T
    Riku T skrev om Lyxbilar i Eskilstuna AB
    Om du är redo på att lägga pengar på reparationer är detta firman för dig! Säljer skräp, är otrevliga när man hör av sig och berättar om sagda skräp. Ganska otrevliga överlag faktiskt, även vid försäljning.

Handla era bilar någon annanstans, gott folk!
  • Peter M
    Peter M skrev om Lyxbilar i Eskilstuna AB
    Vad ni än gör, köp er bil någon annanstans! Jag besökte firman och tittade på en bil jag hittat på annons. Allt verkade bra med bilen. När jag bad om att få provköra bilen fick jag beskedet att först måste jag bestämma mig för att köpa bilen. Jag fick dessutom en uppläxning i hur man köper bil av Lyxbilar AB. Jag upplyste den aggressive försäljaren att inte ens efter provkörning kunde jag garantera att jag skulle köpa bilen. Det hela var rätt skrämmande. Jag lämnade firman utan provkörning och naturligtvis också utan bilen jag var intresserad av. Lyxbilar AB uppfyller inte ens grundkursen i kundbemötande. Förtroendet för den firman är noll och intet för alltid. Jag har dock en bra anekdot att berätta för vänner och bekanta.

Hejargatan 2, 632 29 Eskilstuna