M2

Magasinsgatan 8, 411 18 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära M2:

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Elin E:
God mat. Trevlig stämning. Trevliga drinkar. Super.

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Felix S:
Bar normal är en familjär och underbar restaurang där personalen bjuder på sig själva och exekuterar såväl mat som dryck med hög kvalitet.

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 7 kunder tycker om M2

• Mattias H
    Mattias H skrev om M2
    Meddelar man två timmar i förväg att bordsbokningen inte gäller längre så säger det allt om ett ställe. Dålig service och det satte mig i en besvärlig situation
  • linn e
    linn e skrev om M2
    efter en mörk passage kommer du fram till ställets pärla- den magiska innegården! härligt, avslappnat o upplagt för romantik;)
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om M2
    riktigt trevligt ställe att hänga på på sommaren. En massa kudddar och mys på en härlig bakgård! Deras a la carte är tyvärr väl något dyr för en tunn studentplånbok men prisvärt och gott är det.
  • Izla S
    Izla S skrev om M2
    M2 har ett jättemysig bakgård som är öppen på somrarna. Stämningen är skön o folket softa. De brukar ha vattenpipor också. Väldigt fin inredning med mattor, levande ljus och bar o DJ utomhus.
  • Klara J
    Klara J skrev om M2
    Året runt är det en bra restaurang med väldigt god mat och en fin lokal. På sommaren finns dessutom klubben Backyard på restaurangens innergård. Mysigt och goda drinkar.
  • Emilie L
    Emilie L skrev om M2
    En av Göteborgs bästa restauranger alla kategorier. Sommartid kan man njuta av uteserveringen på bakgården. Kvällstid även bra barhäng!
  • Robert A
    Robert A skrev om M2
    Klubben backyard på sommaren är oslagbar! Helt klart Göteborgs bästa klubb. DJ Dimitrios K brukar stå och spinna vinyl.

Magasinsgatan 8, 411 18 Göteborg