Madame Beauté

Renstiernas Gata 14, 116 28 Stockholm — Visa karta

Madame Beauté är en sedan nyligen nyrenoverad salong på Renstiernas gata 14. Jag vill erbjuda en modern och avslappnad miljö där du kan njuta av att bli ompysslad. Välkommen!

Läs vad 13 kunder tycker om Madame Beauté

• Heli T

2015-10-02

Heli T skrev om Madame Beauté
    Toppenfin salong och hög klass på behandlingarna. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2015-09-22

Martina L skrev om Madame Beauté
    Alltid supernöjd med Madame Beauté! Proffsiga och trevliga Anita gör behandlingarna fantastiska. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-09-17

Åsa W skrev om Madame Beauté
    Proffsig, trevlig och personlig personal. Rekommenderas varmt! Läs mer

Marianne B skrev om Madame Beauté
    Omsorgsfull, väl utförd fotvård hos Mme Beaute ger mjuka fina fötter, jag återkommer igen!!
    Marianne Läs mer

Mikaela S skrev om Madame Beauté
    Trevlig miljö och skönt bemötande! Läs mer

Alice H skrev om Madame Beauté
    Vaxar inte ben eller bikinilinje hos någon annan efter att jag testat Madame Beauté. Bäst och skonsammast i stan. Läs mer

Monica A skrev om Madame Beauté
    Jag har största förtroende för Madame som sköter mina fötter regelbundet bl.a. Läs mer

Pia R skrev om Madame Beauté
    Blir alltid väl bemött hos Madame Beaut'e och fötterna är fjäderlätta. Jag rekommenderar salongen för deras professionella omsorg. Läs mer

Karin D skrev om Madame Beauté
    Hos Madame Beaute blir man alltid väl omhändertagen. Alltid vänligt och trevligt bemötande, erbjuder bra och varierande behandlingar. Här får man rådgivning och rekommendationer om man vill. Här blir man ompysslad och här trivs man mkt bra!! Läs mer

Anki E skrev om Madame Beauté
    Rek. Varmt så proffsigt och bästa servicen!! Läs mer
  • 2014-10-27

Jasmina skrev om Madame Beauté
    Superfräsch salong och riktigt professionellt utförda behandlingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2014-10-21

Anastacia skrev om Madame Beauté
    Fantastiskt! Blev mycket väl omhändertagen och en otroligt bra service ! Trevlig miljö. Toppenbra behandling av Anita som gav underbart resultat. Kände mej mycket yngre efteråt! och jag var 100 procent nöjd! Detta kommer bli min salong i fortsättningen. Har redan bokat upp fler behandlingar! Läs mer
  • 2014-10-21

Alexandra skrev om Madame Beauté
    Superfin skönhetssalong med lyxkänsla till humana priser! Har varit på behandlingar upprepade gånger hos Anita och hon är verkligen mån om en och noggrann i ditt jobb! Blir alltid lika nöjd! Var och soldushade nylingen och fick ett strålande resultat. Jag kan varmt rekommendera Madame Beaute! Läs mer

Bästa ansiktsbehandlarna i Stockholm:

Owe A Owe A tycker: