Madame Beauté

Renstiernas Gata 14, 116 28 Stockholm — Visa karta

Madame Beauté är en sedan nyligen nyrenoverad salong på Renstiernas gata 14. Jag vill erbjuda en modern och avslappnad miljö där du kan njuta av att bli ompysslad. Välkommen!
Götgatan 78, 11830, Stockholm
Emelie S:
Rania som arbetar på mini spa skrapan är otroligt proffsig och blir alltid nöjd. Trevligt bemötande av personalen där

Ansiktsbehandlare nära Madame Beauté:

Ölandsgatan 42, Stockholm
NaturalBeauty Söderkliniken erbjuder alltid 20% rabatt på första behandlingen. V... Läs mer ›
Viberg E:
Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar!

Götgatan 78, Stockholm
Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och generösa öppettider. Välkomme... Läs mer ›
Emelie S:

Artillerigatan 30, Stockholm
Välkommen till en salong med Hud i Fokus! Här får du bara det bästa för just din... Läs mer ›
Hans D:
Trevlig miljö och bra bemötande. Supernöjd med ansiktsbehandlingen

Mäster Samuelsgatan 49, STOCKHOLM
Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård! Läs mer ›
Pia K:
Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeuter är proffesionella och hjälpsamma man känner sig trygg. Jag har gjort...

Läs vad 13 kunder tycker om Madame Beauté

• Heli T
    Heli T skrev om Madame Beauté
    Toppenfin salong och hög klass på behandlingarna. Rekommenderas varmt
  • Martina L
    Martina L skrev om Madame Beauté
    Alltid supernöjd med Madame Beauté! Proffsiga och trevliga Anita gör behandlingarna fantastiska. Rekommenderas varmt!
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Madame Beauté
    Proffsig, trevlig och personlig personal. Rekommenderas varmt!
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Madame Beauté
    Omsorgsfull, väl utförd fotvård hos Mme Beaute ger mjuka fina fötter, jag återkommer igen!!
    Marianne
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Madame Beauté
    Trevlig miljö och skönt bemötande!
  • Alice H
    Alice H skrev om Madame Beauté
    Vaxar inte ben eller bikinilinje hos någon annan efter att jag testat Madame Beauté. Bäst och skonsammast i stan.
  • Monica A
    Monica A skrev om Madame Beauté
    Jag har största förtroende för Madame som sköter mina fötter regelbundet bl.a.
  • Pia R
    Pia R skrev om Madame Beauté
    Blir alltid väl bemött hos Madame Beaut'e och fötterna är fjäderlätta. Jag rekommenderar salongen för deras professionella omsorg.
  • Karin D
    Karin D skrev om Madame Beauté
    Hos Madame Beaute blir man alltid väl omhändertagen. Alltid vänligt och trevligt bemötande, erbjuder bra och varierande behandlingar. Här får man rådgivning och rekommendationer om man vill. Här blir man ompysslad och här trivs man mkt bra!!
  • Anki E
    Anki E skrev om Madame Beauté
    Rek. Varmt så proffsigt och bästa servicen!!
  • Jasmina
    Jasmina skrev om Madame Beauté
    Superfräsch salong och riktigt professionellt utförda behandlingar. Rekommenderas varmt!
  • Anastacia
    Anastacia skrev om Madame Beauté
    Fantastiskt! Blev mycket väl omhändertagen och en otroligt bra service ! Trevlig miljö. Toppenbra behandling av Anita som gav underbart resultat. Kände mej mycket yngre efteråt! och jag var 100 procent nöjd! Detta kommer bli min salong i fortsättningen. Har redan bokat upp fler behandlingar!
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Madame Beauté
    Superfin skönhetssalong med lyxkänsla till humana priser! Har varit på behandlingar upprepade gånger hos Anita och hon är verkligen mån om en och noggrann i ditt jobb! Blir alltid lika nöjd! Var och soldushade nylingen och fick ett strålande resultat. Jag kan varmt rekommendera Madame Beaute!

Renstiernas Gata 14, 116 28 Stockholm