Mäklarhuset Härnösand

Mäklarhuset Härnösand

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

24 omdömen om Mäklarhuset Härnösand

Stig Ö
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Jag köpte en bostadsrätt genom Mäklarhuset förra hösten. Bara goda erfarenheter av hela genomförandet av köpet. Ordning och reda och allt fungerade perfekt.

Dödsboet Efter Kjell N
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Jag fick ett mycket bra bemötande. Trevliga och hjälpsamma. Visar ett stort intresse och med bra återkoppling vid försäljning av lägenhet. Jag har endast gott att säga.

Anna-lena S
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Vid försäljning av en villa anlitade vi Mäklarhuset i Härnösand. Som alltid överträffades förväntan vad gäller professionalitet, service, flexibilitet och konstruktiva lösningar vid alla tänkbara frågeställningar som uppstod längs vägen. Processen resulterade i en lyckad affär där såväl säjare som köpare kände sig nöjda.

Dödsboet Efter Margaretha N
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Bra service och tillgänglighet .

Katharina A
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Jag är en mycket mycket nöjd kund som använt mäklarhuset till våra försäljningar samt köp av fastigheter. Man får alltid hjälp med precis ALLT och vi har aldrig blivit besvikna. Jag rekommenderar Mäklarhuset till bekanta som tvekar mellan olika mäklare därför jag vet att de också kommer att bli lika nöjda som vi. De kan den lokala marknaden mycket väl och behandlar alla sina kunder VIP, vilket gör stt vi nästa gång kommer att använda mäklarhuset igen! Hälsningar Katharina

Sune R
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Jag kan bara ge högsta betyg! Mycket tillmötesgående och servicemainded.

Christer R
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Fantastisk bra hjälp vid försäljning av hus i Ramvik. Stort engagemang från Ester på Mäklarhuset,mycket uppskattad.

Leif T
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Bra arbetat med objektet som var till salu

Christina H
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Har både sålt och köpt via Mäklarhuset. Toppenbra!

Robert B
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Strålande, trevlig och hjälpsam personal

Ulf R
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Bra bemötande och proffesionellt uppträdande. Fick till ett avslut.

Hans F
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Snabbt och konkret bemötande. Entusiasm att lösa uppdraget.

Per-erik K
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Jag köpte en lägenhet via Mäklarhuset. jätte nöjd med bemötandet! Mycke professionelt!

Karin D
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Bra hjälp både med att sälja mitt hus och köpa min lägenhet. Vänligt bemötande

Tommy O Berit N
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Kan absolut rekommendera er! Vi har bara goda erfarenheter. Den dagen vi ska sälja vårt radhus o flytta till lägenhet kommer vi att anlita er. Dessutom - så otroligt fin miljö ni har där ni är nu - jättemysigt !

Robert J
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Bara bra. Det baste Maklarhus i Sverige troligen.

Maria B
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Ester Hemström, Mäklarhuset i Härnösand, skötte försäljningen av min bostadsrätt på ett mycket professionellt sätt.Ester fotograferade lägenheten och gjorde en tilltalande visningsbroschyr, och många intresserade kom på visningen som resulterade i budgivning och ett högt slutpris. Tyvärr uppstod senare komplikationer genom inbördes tvist bland köparna, här Kyrkan, Härnösands Stift. Men även detta sköttes professionellt av Ester, och hon visade även personlig omtänksamhet i min situation i det läge som uppstod. Jag ger...

Christina G
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Jag är nöjd och mäklaren var tillgänglig när vi behövde ha kontakt

Fredrik N
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

funkat väldigt bra för mig. dom har varit väldigt tillmötesgående!

Erik H
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Helt okej. Dålig kommunikation samt dåligt stöd efter köpet då bl a värmeanläggningenn var trasig. Men var något de inte tyckte vi kunde bevisa. I övrigt allmänt trevliga att ha o göra med.

Agneta J
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Jag har köpt ett hus med hjälp av Mäklarhuset. Jag fick ett mycket bra bemötande, kunnig mäklare som tog sig tid, fanns till hands, tydlig vilket gjorde att köpet kändes tryggt. Jatg kände mej som kund sedd och bekräftad, viktigt. Mycket positivt, hade inte förväntat mej att det skulle vara så bra.

Mona Z
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Hallå igen!Vi trivs utmärkt i Utansjö.Kanske tog vi inte reda på hur mycket som behövde göras med radhuset,men det blev förhållandevis billigt,och vi tar det arbetet pöompö. Vi önskar också att grannen ska få sitt hus sålt. Det är värt en ny ägare,Vallvägen 28! God Jul och Gott Nytt År! Nils och Mona Zittra

Karin W
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Ett fantastiskt bemötande fick jag när jag sålde min lgh alltid snabba svar om man funderade på något,alltid glad och positiv, Mäklarhuset Härnösand är att rekommendera

Christina S
Skrev om Mäklarhuset Härnösand

Bra service och jättebra bemötande