Mäklarhuset Järfälla

Mäklarhuset Järfälla

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 203 kunder tycker om Mäklarhuset Järfälla 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby-Johannelund
    2022-08-06 Verifierad kund
    Moa hjälpte mig sälja min lägenhet hur lätt som helst. Höll mig uppdaterad ständigt och visade redan från dag ett att hon vet vad hon pratar om. Hade en annan mäklare innan Moa och fick inte min lägenhet såld, bytte till Moa och det var det bästa jag kunde gjort! Hade inga höga förväntningar men Moa toppade alla mina förväntningar, allt gick så smidigt! Rekommenderar verkligen Moa!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-07-27 Verifierad kund
    Väldigt kunnig, trevlig och alltid anträffbar.
    Uppskattade slutpriset rätt.
    Rekommenderas verkligen.
    Mäklarnas mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra mäklare som verkligen var positiv och försökte på alla sätt uppfylla våra önskemål trots alla negativa löpsedlar om räntehöjningar, inflation och sänkta priser på bostadsrätter.
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-07-22 Verifierad kund
    Gabriel var trevlig, korrekt och väldigt bra på att informera mig som kund vad som pågick i säljprocessen.

Gabriel kommer att bli ännu bättre med lite ytterligare erfarenhet // Ola
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Skälby
    2022-07-22 Verifierad kund
    Klockren hjälp och tillgänglighet. Styrde upp allt med fotografering och allt annat kring försäljning av min bostad. Trevlig och förstående. Fick också väldigt bra hjälp av assistenten Dennise Hägrstrand på samma firma.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anne-Louise Lindberg en del av Mäklarhuset Järfälla
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket proffsig och kunnig! Angelägen och tillgänglig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trovärdig, vänlig och gott bemötande. Allt gick så som jag ville.
    Systemet som används för budgivning är väldigt smidigt😉👌🏼
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anne-Louise Lindberg en del av Mäklarhuset Järfälla
    2022-06-25 Verifierad kund
    Hela processen gick smidigt med Anne-Louise. Jag är glad att kunna jobba tillsammans med henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Viksjö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemötande , trevlig och uppmärksam.
    Hittills har allt fortlöpt enligt plan och ök med mäklaren.
    • Lidingö
    2022-06-09 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare. Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Ställde alltid upp då det behövdes. Anträffbar dag som kväll.
    Rekommenderas starkt!
    • Spånga - Tensta
    2022-06-01 Verifierad kund
    Tackar Moa för trevligt bemötande och hjälp med allt omkring affären. Är mycket nöjd.
    • Vällingby
    2022-05-31 Verifierad kund
    Proffsigt och trevlig bemötande och alltid tillgänglig, levde upp till förväntningarna och i konkret blev det en snabb och positiv affär.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jag var supernöjd med Anne-Louise! Hon är väldigt proffsigt!
  • Qichen D
    • Akalla
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mr. Patrik Lidholm is very considerate and plans everything nicely, such as preparing the contract, taking pictures, and arranging the apartment viewing. He is also very effective and efficient in communication.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Mariehäll
    2022-05-26 Verifierad kund
    Grym! Alltid tillgänglig, bra respons, bra med uppdateringar. Duktig förhandlare och levererade vad vi kom överens om! Enkelt och smidigt, mycket smickrande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Järfälla
    • Vattmyra
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mäklarhuset Järfälla får full poäng av mig. Johanna Blomster VD överträffade mina förväntningar också som mäklare vid försäljningen av mitt hus. Lyhörd, smidig, trevlig och proffsig och kom till ett snabbt och bra avslut. Jag kan rekommendera Mäklarhuset Järfälla.
    2022-05-01 Verifierad kund
    In all correspondence, we experienced that Moa was very nice and professional. She answered all our questions and thoughts in an efficient and fast way. Moa also showed a lot of patience when we took all our children with us to the office for signing the contract. Overall, it was a nice experience to buy our first house through Moa.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vid all korrespondens så upplevde vi att Moa var väldigt trevlig samt professionell. Hon besvarade alla våra frågor och funderingar på ett effektivt och snabbt sätt. Moa visade dessutom väldigt mycket tålamod när vi tog alla våra barn med oss till kontoret för signering av kontrakten. Sammantaget var det en trevlig upplevelse att köpa vårt första hus genom Moa.
    • Spånga - Bromsten
    2022-04-16 Verifierad kund
    Robert skötte sig utmärkt under hela försäljningen. Han visade på stort engagemang och var aldrig längre än ett telefonsamtal eller ett sms bort vid eventuella frågor. En erfaren och professionell mäklare som jag gärna rekommenderar vidare.
  • skrev om Denise Hägerstrand en del av Mäklarhuset Järfälla
    2022-04-12 Spontant omdöme
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare. Rekommenderar verkligen Denise!

Hon skötte försäljningen av vår villa riktigt proffesionellt.
    Alltid tillgänglig och snabb respons, vilket gjorde att allting gick mycket smidigt!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag tyckte att Moa skötte sitt jobb galant. Hon värderade lägenheten rätt vilket visade sig i försäljningspriset. Moa är väldigt professionell av sig vilket gjorde att jag som kund kände mig trygg. Jag kan varmt rekommendera moa till alla som planerar att sälja sin bostad
    • Råcksta - Vällingby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket flitig och ger en ständig uppdaterad information. Moa införlivade mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Moa till kommande försäljningar.
  • Sophia L
    • Råcksta - Vällingby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Superlätt, bra och engagerad i köpet. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Denise Hägerstrand en del av Mäklarhuset Järfälla
    • Jakobsberg
    2022-03-29 Verifierad kund
    Denise skötte hela försäljningen väldigt bra!

Vi hade ett mål i början och det var inte för att gå för mycket back på lägenheten, då de tidigare lägenheterna hade inte sålt så bra i området.

Men till slut lyckades Denise hitta en köpare som vi kunde möttas i mitten med. Denise hade konstant dialog med oss när det fanns en intressent samt hur vi ska planera framåt för att kunna gå vidare med affären.

Vi blev väldigt nöjda med resultatet vi fick i slutändan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Orminge Centrum
    2022-03-26 Verifierad kund
    Mycket sympatisk och professionell mäklare!
    Rekommenderas alla dar i veckan!!
    2022-03-23 Verifierad kund
    Vi fick superbra hjälp av Moa och hon svarade alltid på våra frågor med snabb återkoppling!
    Superbra mäklare!
    2022-03-23 Verifierad kund
    Otroligt kunnig och trevlig. Bra på att följa upp och hålla kontakten.
    Moa gjorde första bostadsköpet så mycket enklare än vi hade kunnat tänka oss.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Jag har ägt lägenheten ihop med min som som har haft kontakten. Jag har fått adekvat info och effektivt bemötande o de fall jag har gått in i processen.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Lugn, metodisk mäklare som lyssnar ordentligt på kunden! Kan inte vara nöjdare med hennes bemötande och generella sätt att jobba på. Hon fick vår lägenhet såld på ett smidigt sätt till ett bra pris! Kan verkligen rekommendera!
    2022-03-17 Verifierad kund
    Hej! Jag har redan skrivit ett omdöme om Denise på nätet, men kan naturligtvis göra det igen.
    Vi fick via släkting i Strömstad tips om en bra mäklare i Järfälla. Det visade sig vara Denise Hägerstrand. Denne släkting kontaktade Denise och så fick vi kontakt. Denise, som trots sin ungdom, gjorde ett mycket gott intryck på mig redan vid första mötet. Hon var kunnig, skärpt och visste vad hon skulle göra. Berättade att vi hade bråttom eftersom vi skulle företa oss en resa till Frankrike i slutet av mars. Hon var snabbt ute med en annons på Hemnet och ordnade en visning, dels privat till spekulanter och därefter en inbjudan till allmänheten via annons på nätet. Jag tror också att Denise hade känsla för vad man kunde förvänta sig angående priset på lägenheten och vi är nöjda med försäljningen som helhet. Denise är en lyssnande och behaglig mäklare och vi, min hustru och jag, kan varmt rekommendera Denise som mäklare.
    Mvh Erling Medefjord
    2022-03-17 Verifierad kund
    Proffesionellt no ett.På fråga nu
    2 Förväntningar att vi skulle kunna lämna allt i Mäklarens händer och det fungerade utmärkt.På fråga nu.3 jag och min bror båda mycket nöjda så ett stort tack.Genom Harry.
    • Beckomberga
    2022-03-04 Verifierad kund
    Patrik har sålt några ggr åt mig nu och är lika nöjd varje gång, rekommenderas.
    • Bromma - Söderberga allé
    2022-03-01 Verifierad kund
    Vi hade hela fem olika mäklare på intervju hemma hos oss inför försäljningen och hon gav oss den allra bästa känslan.
    Hon visade stor förståelse för lägenhetens potential, vilket hjälpte till lite extra vid försäljningen.
    Alla steg i försäljningen blev mycket proffsigt genomförda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-02-28 Verifierad kund
    Då det var vårt första köp någonsin så hade vi många frågor som Robert var utmärk på att svara på. Väldigt nöjd med hela upplevelsen. Kändes jättebra.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Robert is very professional and he made us feel very safe and comfortable.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Positivt och trevligt bemötande. Lätt att nå för att svara på våra frågor.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Bemötandet var jättetrevligt och vi fick svar på våra frågor
  • sålde sitt hus med hjälp av Denise Hägerstrand en del av Mäklarhuset Järfälla
    • Flysta
    2022-02-25 Verifierad kund
    På ett proffitionellt sätt.
    Att få huset sålt till ett bra pris. Bra.
    Blev bra upplyst o omhändertagen.
    Fick ett gott förtroende till Denise.
    • Viksjö
    2022-02-25 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Denise. Hon var aktiv och hade bra förslag inför visning. Dessutom är hon trevlig och lättsam. Hon lyckades också med att få upp försäljningspriset trots att budgivningen inte var särskilt livaktig.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Behövde sälja fort och Moa jobbade hårt och effektivt för att göra det möjligt. Rak och tydlig i kommunikationen vilket skapar rimliga förväntningar!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Moa is very sweet person and she gave clear answer for all questions

Her way of hospitality was too good.
    • Skälby
    2022-02-23 Verifierad kund
    Jag tycker att Denise är en proffsig mäklare. Dessutom är hon sympatisk och mycket engagerad i sitt arbete. Vi har anlitat Denise för två lägenhetsförsäljningar under 2021 och är mer än nöjda!
    2022-02-22 Verifierad kund
    En av de bästa mäklarna!
    Vet och kan sitt jobb till 150%
    • Barkarbystaden
    2022-02-19 Verifierad kund
    Vänligt och lugnt bemötande, mötte mina förväntningar både servicemässigt & med ett slutpris som alla var nöjda med.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Jag är köpare och tycker att Robert varit tydlig, kunnig, lätt att kommunicera med. Jordnära och medmänsklig. En mäklare man vill köpa av helt enkelt.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Snabb och smidig process. God kännedom om området och är engagerad i processen. Rekommenderas starkt för försäljning i området!
  • köpte sitt hus med hjälp av Denise Hägerstrand en del av Mäklarhuset Järfälla
    • Vattmyra
    2022-02-16 Verifierad kund
    Alltid trevlig, positiv och motiverad till att göra sitt bästa. Varit tillgänglig genom hela processen och skött allt på ett smidigt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Kälvesta
    2022-02-08 Verifierad kund
    Sakkunnig mäklare som inger förtroende hos köpare.

Kan rekommendera Hanna Hedlund för kommande försäljningar.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Denise genom hela processen. Hon är proffsig, engagerad och alltid med ett stort leende. Hon kom med värdefulla tips och trix på vad vi behövde tänka på. Vi rekommenderar henne varmt .
    • Jakobsberg
    2022-02-05 Verifierad kund
    Moa var extremt professionell och skötte kommunikationen exemplariskt!