Mäklarhuset Järfälla

Mäklarhuset Järfälla

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 187 kunder tycker om Mäklarhuset Järfälla 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-07-23
    Hej! Jag tycker att Moa är den bästa mäklaren som finns i Stockholm eftersom jag träffade många mäklare men de var inte lika insatta som henne dessutom är hon bra att kommunicera och förstå andra människor, hon är perfekt. Moa förstöd att vi hade ont om tiden och vi kunde hitta och köpa lägenhet i två dagar. Jag kan bestämt säga att hon kan sin grej och är specialist av sitt jobb. Jag rekommenderar henne till alla som behöver en duktig mäklare. Stor tack till mäklarhuset för att de här en sådan person som Moa Örnberg.

Mvh Nunu
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Kallhäll
    2021-07-20
    Moa är en mycket bra och supertrevlig mäklare. Hade även en toppen fotograf och fick grymma bilder på min lägenhet som vi fick såld snabbt :)
    Skulle absolut rekommendera Moa!!!
    2021-07-13
    Moa är engagerat, effektiv och snabb att återkoppla vilket är super bra. Hon är så hjälpsam och har super bra kund bemötande. Jag tackar för hjälpen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Stenhamra / Rosenborg
    2021-07-07
    Vänligt bemötande av Johan. Berättade vad som kommer att hända och förklarade bra ang fotograferingen.
    Hjälpte till med att få bra bilder. Även med budgivningen förklarade han vad som var bra köpare och vad man ska tänka på.
    Vi har förut använt oss av Johan och det var det självklara valet av mäklare även nu.
    Stort tack Arne för det fina omdömet. Johan Siönäs
  • sålde en tomt med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Färingsö - Stenhamra
    2021-07-06
    Bästa mäklaren! Proffsigt, smidigt och tryggt.
    Tack Ann för det enastående fina omdömet. Johan Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby Centum
    2021-07-06
    Det viktigaste för mig är erfarenhet och professionalism. Just därför väljer jag alltid Robert vid mina bostadsaffärer. Jag har både köpt och sålt via honom tidigare och kommer förmodligen fortsätta med det i framtiden.

Robert är en väldigt kompetent mäklare med flera års erfarenhet på nacken. Han förstår sig på sina kunder och ser till att alltid vara påläst om både bostaden och området.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Stenhamra / Rosenborg
    2021-07-05
    Toppen!! Det kändes tryggt och bra
    Tack för det fina omdömet Robert. Trevlig sommar. Johan Siönäs
  • MATTIAS L
    • Färingsö - Stenhamra
    2021-07-05
    Kunnig, Professionell, lyhörd och effektiv
    Stort tack för det värmande omdömet Mattias. Johan Siönäs
    2021-07-01
    Bra bilder, trevligt bemötande, engagerad. Toppbetyg från mig!
    2021-06-25
    Moa är en professionell och kunnig mäklare som gör det lilla extra. Hon finns med i alla steg längst vägen, tar sig tid för frågor och uppdaterar kontinuerligt var och hur sökprocessen går. Hon var uppdaterad om vårt område och vi kände oss trygga att ha henne som mäklare. Väldigt nöjd med hennes insats!
    2021-06-24
    Upplevelsen är att hon vill båda parternas bästa.
  • Manmeet S
    2021-06-21
    Jätte härligt och hjälpsam person
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Hässelby strand
    2021-06-10
    Hanna var engagerad, professionell och lyhörd. Hon fullföljde bostadsförsäljningen på ett förträffligt sätt och får de bästa rekommendationer.
  • Catharina B
    • Färingsö
    2021-06-09
    Jag har nyligen köpt en fastighet där Johan var mäklare. Jag uppskattade Johans trevliga och professionella sätt och att vi kunde ha en väldigt öppen och bra kommunikation. Han överträffade mina förväntningar, särskilt vad gäller flexibilitet, och jag kan absolut rekommendera honom vidare.
    Stort tack för det fina omdömet Catharina, det värmer:) Johan Siönäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Sandudden
    2021-06-08
    Sålt lägenheten med Johans kunnande och erfarenhet. Vi är nöjda med informationen om spekulanter och hur vi går vidare med försäljningen. Johan levde upp till mina förväntningar.
    Tack Tommy för ditt fina omdöme, alltid kul när förväntningarna infrias. Johan Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Sandudden
    2021-06-07
    Vi har köpt en bostadsrätt av Johan. Vi upplevde Johan som mycket engagerad, trevlig, informativ och vänlig. Det var inga problem att få en andra visning ordnad. Han tog snabbt fram svar på de frågor vi hade utöver informationen i prospektet vid den andra visningen.
    Stort tack Heléne för ditt fina omdöme. Det värmer! Johan Siönäs
    • Prästnibbla
    2021-06-07
    Ett sommarhus har vi sålt och förväntningarna uppfyllde Johan mer än bra!

Tydlighet och bra agerande!
    Tack Mikael för de värmande orden! Önskar er också lycka till med ert fantastiska framtida projekt. Johan Siönäs
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Kälvesta-Vällingby
    2021-06-07
    Patrik har ett trevligt bemötande som är förtroendeingivande och skapar trygghet frö mig som kund. Patrik är noga, transparent och tydlig i försäljningsprocessen.

Vi är mycket nöjda över vår kontakt med Patrik och Mäklarhuset
    • Ekerö
    2021-06-04
    Bra bemötande, driven, kunnig och erfaren.
    Tack för det fina omdömet Annika, det värmer! Johan Siönäs
    2021-06-02
    Moa Sålde en 1a på 42kvm i Jakobsberg strax över hennes värdering (närmare högre booli nivå), vilket jag är nöjd över då Booli värderingen i området hade sänkts rejält då flera renoveringsobjekt sålts i närtid för 150-250k under slutpris på min.
    Moa var hjälpsam och förtroendegivande och hade en positiv attityd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Spånga-Solhem
    2021-05-30
    Patrik Lidholm har varit professionell genom hela processen från första möte till kontraktskrivning. Engagerad och ärlig.

Säljare på Värstagårdsvägen 6
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-05-27
    Trevlig på alla sätt och vis och enkel att kommunicera! Köpte min "drömbostad" av Hanna och är så nöjd!
    • Ekerö
    2021-05-27
    Jag har köpt av Johan två gånger och varit i kontakt med honom flertalet gånger. Han är alltid påläst, kunnig och otroligt tillmötesgående och måna om både sina säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Johan!! //Emma
    Tack för det fina omdömet Emma, det värmer verkligen. Johan Siönäs
    2021-05-26
    Hanna har som vårt ombud vid försäljningen av ett bostadsrättsparhus i Järfälla skött det med bravur. Inga besvikelser bara positivt.
    2021-05-24
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Hannna som kom till oss förberedd, med ett lugnt och kompetent bemötande. Hanna lyckades genomföra en snabb och smidig försäljning en bra bit över marknadspriset, ett slutpris vi inte förväntat oss. Vi är mycket nöjda med hela processen!
    • Bromma - Söderberga allé
    2021-05-23
    Kan verkligen rekommendera. Hon är positiv, super trevlig och professionell.
    • Bromma - Söderberga allé
    2021-05-20
    Lägenhet- sålde
    Googlade
    Högre pris och flexibilitet
    Duktig mäklare
    2021-05-14
    Jag har köpt ett radhus. Jag vill tacka Mäklarhuset P.L pga hans tydlighet och på hans goda bemöttande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-05-14
    Patrik sålde vått radhus i Vällingby efter rekommendation från grannar i området.
    Mycket bra bemötande och dialog, allt gick snabbt, enkelt och korrekt, och priset var vi nöjda med. Rekommenderas varmt!
    2021-05-14
    Han har sålt min farbrors hus. Har inte haft kontakt med mäklaren själv. All kontakt har skett via min farbrors styvson och han har i sin tur sedan informerat vidare till oss andra så jag kan inte bedöma hur mäklaren bemött kunden. Det verkar gått bra så vitt jag vet. 😊👍
    2021-05-12
    Fått hjälp med att sälja bostadsrätt av Moa Örnberg Mäklarhuset .
    Hon har ett trevligt bemötande och agerade med stor energi att se till att jag skulle bli nöjd med både försäljningen av min bostad och även hjälp till med rekommendationer av städhjälp och flytthjälp
    Jag kan rekommendera Moa Örnberg vid försäljning av bostad
    • Prästnibbla
    2021-05-11
    Johan är mycket kunnig och ingav ett högt förtroende genom hela säljprocessen. Hans långa erfarenhet i kombination med ett stort engagemang gjorde att vi blev mycket nöjda. Högsta betyg!
    Tackar ödmjukast för det värmande omdömet Carolina Johan Siönäs
    • Arenastaden
    2021-05-10
    I have bought an apartment and it was so smooth experience with the buying!
  • Alessandro B
    2021-05-09
    Moa hjälpte mig att köpa min nya lägenhet och även bidra till att sälja min gamla. hon går above and beyond, hon är väldigt seriös, ärlig, professionell, men tappar inte sin empati och hon är trevlig att prata med. 120% rekommenderas!
    • Barkarbystaden
    2021-05-08
    Vi har köpt en lägenhet och jag kan bara säga att Moa är toppen på alla sätt och vis! Vi är så nöjda! Jag rekommenderar Moa och mäklarhuset! :)
    • Spånga - Tensta
    2021-05-07
    Moa hjälpte till vid försäljning av en bostadsrätt och hon var snabb, tydlig med information och mycket trevlig!
    • Barkarbystaden
    2021-05-07
    Mycket seriös, ärlig, håller det som utlovats!
    Jag kommer att låta dig vara min mäklare fortsättningsvis.
    2021-05-06
    Väldigt trevlig, lyhörd och kunnig. Hade ett väldigt bra upplägg av försäljningen samt gav mängder av värdefulla tips, små och stora, för att skapa intresse och nå en stor krets av spekulanter.
    • Bromma
    2021-05-04
    Har en empati för köpare och säljare, effektiv och snabb. Skulle gärna välja henne som mäklare igen.
    Ärlig.
    • Sundbyberg
    2021-05-04
    Han såld våra lgh
    Vi rekommenderar Johan Siönäs ! Han är proffs👏👌
    Tack för ditt fina omdöme Barbara. Johan Siönäs
    • Råcksta - Vällingby
    2021-05-02
    Moa hjälpt oss att sälja våran lägenhet i råcksta
    Hon är som mäklare ska vara och lite mer 👍🏻
    Jag kommer rekommendera Moa till all som jag känner.
  • Mikael S
    • Arenastaden
    2021-05-02
    Jag sålde en lägenhet.

Otroligt bra bemötande, kunnig och hjälpsam. Man kunde verkligen slappna av och veta att allt sköttes på bästa sätt. Blev imponerad hur duktig hon var på att kommunicera, väldigt tydlig med hur och vad som sker i varje steg.

Hanna levde verkligen upp till mina förväntningar eller rättare sagt hon överträffade dem rejält, väldigt imponerad av hennes arbete och skulle varmt rekommendera henne om man går i säljtankar.
    • Stockholm
    2021-04-12
    Snabb affär med engagerad mäklare.
    • Hässelby
    2021-04-08
    Sålde ett radhus. Första försäljningen för mig. Upplevde att Patrik har ett stort engagemang och mycket bra på informationsspridning. Går alltid att få tag på Patrik.

Kan inte avgöra om det är bättre eller sämre än andra mäklare, då detta var min första försäljning.
    • Svartsjö
    2021-04-03
    Mycket seriös mäklare! Rekommenderar!
    Stort tack Johanna för det fina omdömet. Johan Siönäs
    2021-03-31
    Vi sålde vårt fritidshus. Johan har varit super bra att ha och göra med. Givit oss snabb och bra återkoppling samt kommit med ärliga råd. För oss blev det en väldigt smidig affär.
    Stort tack för det fina omdömet Cecilia, det värmer:) Johan Siönäs
    2021-03-31
    Johan gav en fantastisk köpupplevelse med många goda råd och tips inför husköpet. Professionellt, informativt och omhändertagande. Framför allt är Johan en vass förhandlare som lyckades få både oss, och säljarna, nöjda.

Den dagen vi säljer kommer vi vända oss till Johan - utan tvekan!
    Stort tack för det fina omdömet Andreas. Vet att ni kommer att stortrivas! Johan Siönäs
    Sålt fritidshus
    Johan är en mycket duktig och trevlig mäklare.
    Innan försäljningen träffade vi tre olika mäklare och Johan var den som gav ett väldigt gott intryck, påläst om fastigheten och området och mycket kunnig.
    Kan varmt rekommendera Mäklarhuset och Johan!
    Stort tack för det fina omdömet Catharina! Johan Siönäs
    2021-03-24
    Sålde bostad. Patrik gav ett bra stöd och visade stort engagemang.
    • Vällingby-Kälvesta
    2021-03-24
    Trevligt bemötande, kunnig, lyhörd.