Robert Blomster

Robert Blomster

Robert Blomster är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Robert Blomster har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Robert Blomster har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.7. Robert Blomster har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Robert Blomster

Pyry N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Spånga - Bromstensstaden

Ett bra och proffsigt bemötande. Raka puckar och inget krångel. Agerade snabbt och transparent när det blev läge att skriva köpekontrakt.

Mikael F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Sundbyberg

Vänlig,pålitlig och kunnig.Dessutom väldigt bra svenskt språk

Alina M
Stockholm

Very helpful and commiserative advisor.

Ali B
Spånga - Bromsten

Väldigt proffsig, återkopplar snabbt, upplever att han är väldugt kunnig, serviceinriktat

Bodil H
Tollare

Proffsigt hela vägen! Mycket nöjda med Roberts service, engagemang och kompetens. Kan varmt rekommendera honom och Mäklarhuset!

Emelie G
Tollare

Redan på visningen fick vi ett positivt och trevligt intryck av Robert, han svarade på samtliga frågor utan att vara "för på". Ett professionellt bemötande men samtidigt en stor förståelse gällande både frågor och tidsåtgång. Allt har gått smidigt och snabbt! Vi skulle mer än gärna anlita Robert om vi skulle sälja en lägenhet.

Bothaina S
Spånga - Tensta

Han är trevlig, snälla och ansvarsfull mäklaren, det var ett trevligt möte med honom. Vi är tacksama för hans snabbhjälp.

Hans S
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Har sedan tidigare god erfarenhet av Robert.

Carina U
Spånga Kyrka

Proffsig mäklare som skött min försäljning på ett förträffligt sätt - lyhörd, snabb och effektiv med ett positivt bemötande- har inget att anmärka på!

Sabit S
Vällingby - Grimsta - Råcksta

bra männsika, alltid behjälplig!