Robert Blomster

Robert Blomster

Robert Blomster är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Robert Blomster har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Robert Blomster har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.7. Robert Blomster har haft 13 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

37 omdömen om Robert Blomster

Sedan starten hos Reco 2016
Ali B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Spånga - Bromsten

Väldigt proffsig, återkopplar snabbt, upplever att han är väldugt kunnig, serviceinriktat

Bodil H
Tollare

Proffsigt hela vägen! Mycket nöjda med Roberts service, engagemang och kompetens. Kan varmt rekommendera honom och Mäklarhuset!

Emelie G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Tollare

Redan på visningen fick vi ett positivt och trevligt intryck av Robert, han svarade på samtliga frågor utan att vara "för på". Ett professionellt bemötande men samtidigt en stor förståelse gällande både frågor och tidsåtgång. Allt har gått smidigt och snabbt! Vi skulle mer än gärna anlita Robert om vi skulle sälja en lägenhet.

Bothaina S
Spånga - Tensta

Han är trevlig, snälla och ansvarsfull mäklaren, det var ett trevligt möte med honom. Vi är tacksama för hans snabbhjälp.

Hans S
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Hässelby Villastad

Har sedan tidigare god erfarenhet av Robert.

Carina U
Spånga Kyrka

Proffsig mäklare som skött min försäljning på ett förträffligt sätt - lyhörd, snabb och effektiv med ett positivt bemötande- har inget att anmärka på!

Sabit S
Vällingby - Grimsta - Råcksta

bra männsika, alltid behjälplig!

Jonas B
Spånga - Solhem

En lägenhetsförsäljning som gick helt enligt planerna. Robert utförde jobbet enligt överenskommelse och jag är väldigt nöjd med bemötande och hur allting har hanterats.

Towe L
Vällingby Centrum

Professionell, uppmärksam och supertrevlig. Jag har sålt via Robert flera gånger och för mig finns ingen annan mäklare i Västerort. Rekommenderar definitivt!

Rassul B
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Norrtälje

En av bästa om inte den bästa mäklaren! Hjälpe med både försäljning och köp av bostad. Rekommenderar starkt till alla som vill komma in i bostadsmarknaden!