Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Vi som jobbar på Mäklarhuset har som mål att göra bostadsmarknaden lättare att förstå och hänga med i. Så ska du sälja eller köpa en bostad i något av våra områden? Gör det enkelt för dig och anlita oss. Vår mäklartjänst täcker alla behov du har inför en bostadsaffär.

Våra mäklare är experter på just sina områden och ska du byta bostad i Västerort har vi någon som kan just ditt område. Vi förmedlar alla typer av bostäder och tack vare vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden där du bor kan vi även hjälpa dig med värdering av din fastighet.

Välkommen till Mäklarhuset!

Läs vad 312 kunder tycker om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Barkarbystaden
    2021-11-27
    Duktig,trevlig kunnig och fantastisk mäklare.
    Bra bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Råcksta - Vällingby
    2021-11-26
    Moa är en otroligt trevlig och duktig mäklare. Hon känns trygg och pålitlig. Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-11-23
    Bra, snabb kontakt. Realistiskt pris. Visningar x flera. Bra tips om kompletterande tjänster
    2021-11-21
    Mycket påläst i området och i föreningen där jag sålde.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-11-18
    Mycket trevlig och kunnig. Passar utmärkt som mäklare.
    Dessutom år hon vacker.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vinsta-Vällingby
    2021-11-17
    Affären gick smidigt å till Mycket stor Belåtenhet.
    • Bromma - Riksby
    2021-11-08
    Trevlig och bra bemötande under hela processen av lägenhetsköpet - från visning till påskrivning.

Rekommenderar starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-11-06
    Kunnig, trevlig och on point!
    Stort tack för det fina omdömet Daniel. Johan Siönäs
    • Berghem
    2021-11-05
    Moa har varit helt fantastisk genom hela säljprocessen, rekommenderat helt rätt lösningar och varit tillgänglig när som vi behövt hjälp. Moas insats resulterade i försäljningsrekord i området, 5 av 5 stjärnor rakt igenom!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-11-05
    Vi upplevde att vi fick ett trevligt och proffesionellt bemötande av vår mäklare Johan. Med sin tydlighet, lyhördhet och sitt engagemang så kände vi oss trygga genom hela processen.
    Tack för det jättefina omdömet Sofia. Johan Siönäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Kungsholmen - Marieberg
    Hittills allt perfekt.
    Överträffade alla förväntningar
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-11-05
    Professionell bemötande, uppfyllde våra förväntningar med snabbhantering av bostadsköpet.
    • Orminge Centrum
    2021-11-04
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående öppen i sin kommunikation
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2021-11-04
    Trevlig, tillmötesgående. Lyssnade på vad jag som säljare ville och förväntade mig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-11-02
    Patrik löste vårt köp till belåtenhet från start till mål. 🙂
    • Vällingby-Johannelund
    2021-11-01
    Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare som var snabb med återkoppling.
    2021-10-31
    Trevlig,ung mäklare med tydligt driv!
    • Järfälla
    2021-10-29
    Förklarade allt väldigt bra och hjälpte mig när något var otydligt för mig.
    2021-10-26
    Mycket vänlig och snabb att svara, utan att pocka. Ordnade en extra visning, hade god dokumentation beredd och kunde smidigt ordna möte för kontraktskrivning samma kväll.
    Jag är förstagångsköpare, och fick god hjälp genom processen, utan att något var stressande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Denise Hägerstrand en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Skälby
    2021-10-24
    Trevlig och aktiv vid mötena med oss som säljare. Snabb respons.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Denise Hägerstrand en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby
    2021-10-18
    Blev kontaktad och vi tog en trevlig fika, jag hade blivit änka och ville flytta närmare min syster så efterhand så kände jag att läget var bra så jag kontaktade Denise och lägenheten blev snabbt såld och flytten går i december!
  • Anna C
    2021-10-15
    Proffsigt bemött lyhörd.Klart nöjd med Moa nu längtar jag till min flytt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Kallhäll
    2021-10-15
    Tycker allt har gått smidigt, bra kontakt och bra information.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Nälsta
    2021-10-12
    Patrik har verkligen överträffat våra förväntningar på vilket stöd en mäklare ska ge. Vår köpsprocess har känts trygg från början till slut, särskilt för oss som köpt hus för första gången.
    • Färingsö - Ölsta
    2021-10-10
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren!
    Tack Daniel för det fina omdömet. Johan Siönäs
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-10-09
    Förmågan att se alla & ge det där lilla extra, som för var och en betyder så mycket. All framtida lycka som mäklare Gabriel, -fortsätt precis som du är så fler får ta del av värdet du ger!
    • Kallhäll
    2021-10-08
    Jag är supernöjd med Hanna Hedlund och mitt bostadsköp och mäklaren har skött allting på ett smidigt och bra sätt.
    • Ekerö - Färingsö - Stenhamra
    2021-10-08
    Johan har varit tydlig och professionell genom hela processen, vi är mycket nöjda!
    Tack Christoffer för det fina omdömet, det värmer ett mäklarhjärta. Johan Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-10-07
    Kontakten med mäklaren Gabriel Nordenhaag startade med en liten räddningsaktion, då en liten fågel blivit fånge på min balkong. Direkt på med handskar lyfte han ut den till friheten.

Han gav ett ärligt och förtroendegivande intryck.
    Lyssnade med respekt på mina egna tankar och åsikter.
    Höll mig underrättad med rekordsnabb återkoppling på telefon, mail eller sms.
    Fick mig att känna mig trygg och lugn genom processen, vilket var fantastiskt.

Jag kände mig lite omtumlad och nervös inför "visningen" av lägenheten på Svartviksslingan 33.
    Skulle titta på den bara förutsättningslöst enligt Gabriel, när han erbjöd sig att följa med.
    Han förhöll sig neutral hela tiden och frågade efteråt vad jag tyckte.

Då det föreföll helt otroligt osannolikt att jag skulle erbjudas köpa en lägenhet i ett område som jag helst skulle vilja bo i fanns inget annat alternativ än att svara ja tack till erbjudandet.
    Då även försäljningen av huset tillåtit detta ekonomiskt samt en skicklig förhandling vad jag förstår från mäklarens sida.

Han lugnade mig även denna gång och tyckte att jag ändå skulle tänka över detta i lugn och ro innan jag bestämde mig definitivt.

Slutligen är jag överväldigad efter hela processen och hade inte kunnat tänka mig ett mer professionellt mäklar-arbete och bemötande.
    Såå tacksam och nöjd!
  • Roger H
    sålde sitt hus med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-10-07
    Proffsig, saklig och väldigt tillmötesgående mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-10-07
    Gabriel har haft ett mycket bra bemötande, väldigt hjälpsam och lyhörd. Rekommenderas starkt!
    • Jakobsberg
    2021-10-05
    I’m really happy about my experience. It was my first apartment and everything went super smooth. Moa was always quick and available to help me. In the end the experience was fantastic
  • Josefine J
    • Vällingby-Johannelund
    2021-09-30
    Trevlig, positiv och motiverad! Lätt att få tag i för planering osv.
    • Hässelby Gård
    2021-09-24
    Otroligt snäll och proffesionell mäklare som alltid svarar på frågor och gör det lilla extra som får oss som köparen super bekväma.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Svartsjö
    2021-09-17
    Johans erfarna, professionella och otroligt trevliga bemötande var långt över min förväntan och har varit till stor hjälp under min första bostadsaffär. Johan har på ett otroligt tydligt sätt hjälpt mig förstå processer och avtal som jag tidigare inte hade någon koll på samt hjälpt mig att få kontakt med banker och varit snabb och flexibel i mina behov. Han har helt enkelt gjort den här affären väldigt enkel för mig och en bättre mäklare får man verkligen leta efter! Han får full poäng från min sida! Rekommenderar starkt!
    Tack Jasmine för det enastående fina omdömet. Vet att du kommer att stortrivas i din nya bostad. Välkommen till Ekerö! Johan Siönäs
    2021-09-17
    Väldigt professionell och påläst om lägenheten som visades. Allt har gått väldigt smidigt och trevligt till. Allt bra!
  • RUBEN G
    skrev om Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-09-16
    Moa är väldigt duktig, lyhörd professionell och personlig på samma gång. Försäljningen gick fort och bilderna som togs på lägenheten var fantastiska!
    • Spånga - Solhem
    2021-08-31
    Helt ok.
    • Spånga-Solhem
    2021-08-30
    Trevlig hjälpsam och seriös.
    Bra att prata med och verklighetsbaserad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Nälsta-Vällingby
    2021-08-30
    Patrik är snabb tydlig och kunnig.
    Rekommenderas.
  • skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-08-27
    Föräldrarna köpte radhus via Johan. Vi bemöttes professionellt och bra.
    Tack för det fina omdömet Anja, det värmer. Johan Siönäs
    • Sandudden
    2021-08-27
    Trevlig, snabb och saklig. Tog snabbt fram svar på frågor vi hade och höll de tider vi kommit överens om.
    Tack för det fina omdömet Christer, det värmer. Johan Siönäs
    2021-08-26
    Bemötande 100 procent proffsigt, vi lade tillsammans upp plan och genomförande strategi som vi tillsammans genomförde.
    Stort tack Margareta för det jättefina omdömet. Johan Siönäs
    • Färingsö
    2021-08-25
    Proffsig, kunnig, engagerad, hjälpsam, snabb på att återkoppla frågor. Jag har både köpt hus och sålt hus via Johan, kan rekommendera honom till 100 %
    Stort tack Gigi för det fina omdömet. Johan Siönäs
  • Elisabeth A
    skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-08-25
    Johan är kunnig och jag var helt trygg med att hans råd var det bästa.
    Försäljningen översteg mina förväntningar.
    Stort tack Elisabeth för det fina omdömet. Johan Siönäs
    • Stenhamra C
    2021-08-24
    Hela försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt.
    Stort tack Helena för det fina omdömet. Johan Siönäs
    • Hässelby strand
    Väldigt professionellt och hjälpsam
    2021-08-24
    He is very professional to give adivise and very helpeful to decorate my apartment before photograph
    • Vällingby
    2021-08-15
    Väldigt nöjd med Moa Örnberg som mäklare vid försäljning av min bostadsrätt. Hon var trevlig, lyhörd och väldigt engagerad under hela försäljningsprocessen.
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2021-08-13
    Jag blev kontakt hos Moa för att köpa en utannonserad lagenhet. Sedam Moa också kontaktade mig med uppföljning.

Jag vantade for att fa en bra pris. Moa hjalpte mig med det.

Moa var mycket vänlig och hjälpsam med inkopning process av lägenheten. Jag tror maklarhuset ar stolt över for att ha en bra medarbetare som Moa.