Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Vi som jobbar på Mäklarhuset har som mål att göra bostadsmarknaden lättare att förstå och hänga med i. Så ska du sälja eller köpa en bostad i något av våra områden? Gör det enkelt för dig och anlita oss. Vår mäklartjänst täcker alla behov du har inför en bostadsaffär.

Våra mäklare är experter på just sina områden och ska du byta bostad i Västerort har vi någon som kan just ditt område. Vi förmedlar alla typer av bostäder och tack vare vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden där du bor kan vi även hjälpa dig med värdering av din fastighet.

Välkommen till Mäklarhuset!

Läs vad 227 kunder tycker om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby 2

• Alessandro B
    • Berghem
    2021-05-09
    Moa hjälpte mig att köpa min nya lägenhet och även bidra till att sälja min gamla. hon går above and beyond, hon är väldigt seriös, ärlig, professionell, men tappar inte sin empati och hon är trevlig att prata med. 120% rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Barkarbystaden
    2021-05-08
    Vi har köpt en lägenhet och jag kan bara säga att Moa är toppen på alla sätt och vis! Vi är så nöjda! Jag rekommenderar Moa och mäklarhuset! :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Spånga - Tensta
    2021-05-07
    Moa hjälpte till vid försäljning av en bostadsrätt och hon var snabb, tydlig med information och mycket trevlig!
    • Barkarbystaden
    2021-05-07
    Mycket seriös, ärlig, håller det som utlovats!
    Jag kommer att låta dig vara min mäklare fortsättningsvis.
    • Berghem
    2021-05-06
    Väldigt trevlig, lyhörd och kunnig. Hade ett väldigt bra upplägg av försäljningen samt gav mängder av värdefulla tips, små och stora, för att skapa intresse och nå en stor krets av spekulanter.
    • Bromma
    2021-05-04
    Har en empati för köpare och säljare, effektiv och snabb. Skulle gärna välja henne som mäklare igen.
    Ärlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Sundbyberg
    2021-05-04
    Han såld våra lgh
    Vi rekommenderar Johan Siönäs ! Han är proffs👏👌
    Tack för ditt fina omdöme Barbara. Johan Siönäs
    • Råcksta - Vällingby
    2021-05-02
    Moa hjälpt oss att sälja våran lägenhet i råcksta
    Hon är som mäklare ska vara och lite mer 👍🏻
    Jag kommer rekommendera Moa till all som jag känner.
  • Mikael S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Arenastaden
    2021-05-02
    Jag sålde en lägenhet.

Otroligt bra bemötande, kunnig och hjälpsam. Man kunde verkligen slappna av och veta att allt sköttes på bästa sätt. Blev imponerad hur duktig hon var på att kommunicera, väldigt tydlig med hur och vad som sker i varje steg.

Hanna levde verkligen upp till mina förväntningar eller rättare sagt hon överträffade dem rejält, väldigt imponerad av hennes arbete och skulle varmt rekommendera henne om man går i säljtankar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Stockholm
    2021-04-12
    Snabb affär med engagerad mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Hässelby
    2021-04-08
    Sålde ett radhus. Första försäljningen för mig. Upplevde att Patrik har ett stort engagemang och mycket bra på informationsspridning. Går alltid att få tag på Patrik.

Kan inte avgöra om det är bättre eller sämre än andra mäklare, då detta var min första försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Svartsjö
    2021-04-03
    Mycket seriös mäklare! Rekommenderar!
    Stort tack Johanna för det fina omdömet. Johan Siönäs
  • Lena L
    sålde sitt hus med hjälp av Paula Bengtsdotter en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Tallkrogen
    2021-04-01
    Jag och medägaren har nu sålt ett små hus i originalskick med stort renoveringsbehovä tack vare Paula som har skött försäljningen .
    Hon har varit professionell och positiv genom hela processen.

Priset blev ungefär som Paula trodde
    Jag är mycket nöjd med Paula Bengtsdotter och kan rekommendera henne vidare.
    Mvh Lena Lindstedt
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-03-31
    Vi sålde vårt fritidshus. Johan har varit super bra att ha och göra med. Givit oss snabb och bra återkoppling samt kommit med ärliga råd. För oss blev det en väldigt smidig affär.
    Stort tack för det fina omdömet Cecilia, det värmer:) Johan Siönäs
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-03-31
    Johan gav en fantastisk köpupplevelse med många goda råd och tips inför husköpet. Professionellt, informativt och omhändertagande. Framför allt är Johan en vass förhandlare som lyckades få både oss, och säljarna, nöjda.

Den dagen vi säljer kommer vi vända oss till Johan - utan tvekan!
    Stort tack för det fina omdömet Andreas. Vet att ni kommer att stortrivas! Johan Siönäs
    Sålt fritidshus
    Johan är en mycket duktig och trevlig mäklare.
    Innan försäljningen träffade vi tre olika mäklare och Johan var den som gav ett väldigt gott intryck, påläst om fastigheten och området och mycket kunnig.
    Kan varmt rekommendera Mäklarhuset och Johan!
    Stort tack för det fina omdömet Catharina! Johan Siönäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paula Bengtsdotter en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-03-24
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Bra på att hålla oss uppdaterad under processen.
    Tack Åsa och det var trevligt och enkelt att arbeta med er båda Paula Bengtsdotter
    2021-03-24
    Sålde bostad. Patrik gav ett bra stöd och visade stort engagemang.
    • Vällingby-Kälvesta
    2021-03-24
    Trevligt bemötande, kunnig, lyhörd.
    2021-03-22
    Paula är trevlig, erfaren och seriös. Höll oss underrättade under hela processen. Skulle starkt rekommendera.
    Tack Martin! Och lycka till med letandet efter ny bostad Paula Bengtsdotter
  • Anna J
    2021-03-17
    Sålt bostadsrätt 1rok 31kvm.
    Moa är kunnig, trygg och socialt kompetent på ett personligt plan, kunde inte vara mera nöjd med det bemötande jag fått och den kommunikation vi haft genom hela processen. Hade höga förväntningar, valde mäklare med omsorg och tycker att dessa infriades därför sätter jag högsta betyg och rekommenderar Moa varmt i framtiden.
    2021-03-06
    Sålt sommarstugetomt trevlig bemötande rutinerad och kunnig mäklare.
    Stort tack Inger för det fina omdömet, det värmer:) Johan Siönäs
  • Jonas B
    2021-03-04
    Vi köpte en tomt med ett fallfärdigt hus i ett fritidshusområde. Johan var proffsig, snabb och hjälpsam och tog bl a på eget initiativ kontakt med kommunen för att reda ut avloppskrav. Trevligt och personligt avslut med säljaren.
    Stort tack för det jättefina omdömet Jonas. Johan Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paula Bengtsdotter en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-03-04
    Jag har köpt min första lägenhet och har fått väldigt bra bemötande från Paula, hon är hjälpsam och professionell och kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Ska jag sälja min lägenhet i framtiden kommer jag absolut att ta kontakt med henne igen.
    Tack och det ska bli extra kul att då dej som granne igen👍 Paula Bengtsdotter
    • Lövsta Allé
    2021-03-04
    Vi fick kontakt med Moa Örnberg precis när vi skulle gå på en visning.
    Då vi skulle sälja vår nyproduktion och titta på ett äldre 50talshus erbjöd sig Moa sig att följa med oss och se på den med sina proffesionella ögon.
    Det kändes tryggt med det stödet.

Moa skötte sedan vår försäljning med bravur, den såldes för mer än jag vågat hoppas på.
    Moa är verkligen den mäklaren man önskar att få. Rekommenderar henne varmt!
  • Tobias N
    2021-02-27
    Jag fick hjälp av Moa Örnberg på Mäklarhuset att sälja en liten bostadsrätt på 25,5 kvm i Järfälla.
    Moa arbetade mycket engagerat och målinriktat och gav hela tiden full insyn i hur försäljningen gick. Jag uppskattar särskilt att Moa tog sig tid att, med ganska små medel, "piffa upp" lägenheten inför fotografering och visning. Detta ihop med en ambitiöst skriven annonstext bidrog säkerligen till försäljningens stora intresse! Moa såg vidare till att alltid själv vara närvarande under visning av lägenhet.
    Jag tycker Moa initialt gav mig rimliga förväntningar av intresse och slutpris även om de i slutändan visade sig överträffas!
    Det hela kändes tryggt och proffsigt genomfört med ett fint bemötande. Rekommenderas varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vinsta
    2021-02-01
    Moa var hur bra som helst. Jag hade utan förvarning fått ett dödsbo på halsen och hon skötte försäljningen exemplariskt, det kändes hela tiden tryggt och säkert. Och jag kände alltid att jag hade kontroll över processen, samtidigt som hon gav bra svar på alla mina funderingar. Moa rekommenderas starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2021-02-01
    Jag köpte bostad av mäklaren Patrik Lindholm på Mäklarhuset. Köpet gick snabbt och smidigt till. Kan rekommendera varmt till alla som vill köpa eller sälja bostad av Patrik.
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Skå
    2021-01-27
    En tomt

Mycket bra bemötande.

Mycket tydliga svar och va påläst

Har gjort ett tiotal köp av hus i Sverige och i Spanien senaste 20 åren och johan är absolut en av dom bästa jag har stött på.
    Tack Mikael för det fina omdömet. Stort grattis också till det framtida fantastiska boendet ni kommer att skapa.👌 Johan Siönäs
    • Skå
    2021-01-26
    Mycket nöjd med hela processen i samband med köpet av tomt. Johan är mycket kunnig och han var tillmötesgående och svarade på alla våra frågor under hela tiden under köpets gång. Sammantaget en mäklare trevlig och proffsig jag verkligen rekommenderar!
    Stort tack för ditt fina omdöme Carolina, det värmer:) Johan Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby Centrum
    2021-01-26
    Som köpare fick jag ett trevligt bemötande, och tydlighet och ärlighet inför köpet. Likaså var han tillmötesgående vad gäller tid och plats för visning och kontraktskrivning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby Centrum
    2021-01-26
    Vi sålde våra lägenhet och mäklaren var jätte trevligt och duktig,jag skulle rekommendera honom utan att tveka.
    • hässelby
    2021-01-23
    Såld radhus via Patrik. Som första gångs säljare kände jag trygghet med Patrik. Han hjälpte till, coachade samt fanns alltid där när vi behövde honom. Han löste ”problemen” på utmärkt sätt och tänkte alltid på mitt bästa. Mycket nöjd med hans arbete och sättet att arbeta.
    2021-01-18
    Jag tycker att försäljningen har fungerat väldigt bra med trygg vägledning av mäklaren, rekommenderar Moa!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Hedlund en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Hässelby Gård
    2021-01-18
    Faktiskt mycket bra och duktig och snäll Hanna
    Bästa Mäklare
    2021-01-15
    Hanna är en valdigt bra och proaktiv mäklare. Vi hade en trevlig samarbete med henne och vi rekomenderar Hanna som en duktig professionel.
    2021-01-15
    Hej!

Igår vi undertecknade till en lägenhet köpp i Järfälla.
    Det hade varit utmärkt och all gick bra och snabb med visningen samt underteckningsmöte. Allt var förklarad tydligt och avslappnade.
    Vi kan rekomendera.

Stort tack!
    2021-01-14
    Mkt professionell och kunnig! Jag har sålt lgh i Bromma. Väldigt bra bemötande. Moa levde upp till mina förväntningar!
    2021-01-07
    Mycket hjälpsam och trevlig vilket förenklade köpprocessen enormt.
    2021-01-06
    Moa är toppen på alla vis. Engagerad i sitt arbete o mycket trevlig att ha med att göra! Hon har full koll på det hon gör.
    2020-12-24
    Vi sålde en bostadsrätt och blev mycket nöjda med Hannas Hedlunds engagemang och regelbundna uppdatering genom hela processen.
    Vi rekommenderar varmt Hanna som mäklare. Om vi åter igen ska sälja så kommer vi kontakta Hanna igen.

Annika och Douglas Hamilton
    2020-12-07
    Jag har såld ett radhus. Jag blev positivt och trevligt bemött och hon levde upp till mina förväntningar. Kände mig trygg med henne som mäklare och hade inte kunnat få en bättre upplevelse. Jag kommer även ta hjälp av henne när jag köper lägenhet!
    2020-11-25
    Bra
    Lugn
    Jämtlänning
    Positiv
    Ganska lätt att få tag i
    Tillmötesgående
    Jag är nöjd
    Tack
    2020-11-18
    Fick mycket bra hjälp med både försäljning och köp av ny bostad.
    2020-11-17
    Jag har köpt lägenhet och fått ett mycket bra bemötande. Tryggt och proffsigt genomfört på alla sätt. Rekommenderar Hanna varmt som mäklare vidare till vänner och bekanta.
    2020-11-16
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Johan, och vi upplevde han som proffsig, säker, tydlig och kunnig under hela processen.
    Stort tack Christopher för ditt jättefina omdöme. Johan Siönäs
    2020-11-16
    Sålt en underbar tomt på 2007 kvm med en litern röd stuga.
    Den trevligaste mäklare hittills som jag har haft med att göra.
    Mäklaren har utfört hittils sitt uppdrag bästa tänkbara.

Mäklaren har utfört uppdraget till måtto fullo.
    Bäde när det gäller information service under budgivningen
    och mötet med köparna
    och hoppas dom nu fullgör sin uppgift som köpare
    mvh
    Marianne
    Stort tack Marianne för ditt jättefina omdöme. Min ambition är att försöka överträffa de högt ställda förväntningarna på mitt arbetet och det alltid lika kul när det lyckas. På återhörande ;) Johan Siönäs
  • Håkan F
    skrev om Johan Siönäs en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2020-11-16
    Utmärkt, person, mäklare, med lokalkännedom, kunskap och engagemang utöver det vanliga - rekommendabel i högsta grad!
    Stort tack Håkan för ditt jättefina omdöme. Johan Siönäs
    2020-11-16
    Köpt en liten 2:à i Beckomberga .
    Min son kontaktade Hanna för visning. Hanna är en glad och mycket till mötesgående person och gav tydlig information om lägenheten. Jag har träffat en del mäklare under min resa. Hannas trevliga bemötande, hennes sätt att delge information och hålla kontakten med ev köpare. Kan rekommendera henne som mäklare till vänner.
    Elisabeth
    2020-10-06
    Skulle sälja villan och ville vara ute i god tid. Tog kontakt med Johan då han även var med när vi köpte villan för 24 år sedan och var ute efter hans erfarenhet och kontaktnät och det betalade sig. Efter 2 privata visningar är kontrakt skrivet med tillträde om 9 månader utan stök och bök med styling och öppna visningar.
    Stort tack Urban för ditt fina omdöme. Nu kan ni planera i mycket god tid för er stundande flytt. Johan Siönäs