Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Vi som jobbar på Mäklarhuset har som mål att göra bostadsmarknaden lättare att förstå och hänga med i. Så ska du sälja eller köpa en bostad i något av våra områden? Gör det enkelt för dig och anlita oss. Vår mäklartjänst täcker alla behov du har inför en bostadsaffär.

Våra mäklare är experter på just sina områden och ska du byta bostad i Västerort har vi någon som kan just ditt område. Vi förmedlar alla typer av bostäder och tack vare vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden där du bor kan vi även hjälpa dig med värdering av din fastighet.

Välkommen till Mäklarhuset!

Läs vad 293 kunder tycker om Mäklarhuset Vällingby - Hässelby 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-12-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Väl insatt i fastigheten och föreningen. Hade svar på de flesta frågorna. Åter kom snabbt med svar på de frågor som inte kunde besvara på plats. Väldigt service inriktad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby - Grimsta - Råcksta
    2022-12-04 Verifierad kund
    bra männsika, alltid behjälplig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Hässelby Stand
    2022-11-28 Verifierad kund
    Vi blev bemöttat av Gabriel på ett fint sätt. Kompetent och kunnig mäklare som man kan lita på. För oss är det första bostadsköp och Gabriel var där varenda gång vi undrade om något för att förklara och tydliggöra saker och ting. Även när vi skrev på kontraktet så fick vi av Gabriel gott om tid för att förstå varje paragraf som stod i kontraktet.
    Spännande upplevelse och vi kommer att rekommendera honom hos våran vänner.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-11-27 Verifierad kund
    Patrik är en riktigt bra mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-11-13 Verifierad kund
    Är alltid anträffbar mycket bra.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Superproffs som brinner för sitt jobb
    2022-11-09 Verifierad kund
    Moa är en duktig och kunnig mäklare. Förklarar och tydliggör mycket bra och är alltid tillgänglig. Vi är väldigt nöjda med hennes proffesionella bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Spånga - Solhem
    2022-11-07 Verifierad kund
    En lägenhetsförsäljning som gick helt enligt planerna. Robert utförde jobbet enligt överenskommelse och jag är väldigt nöjd med bemötande och hur allting har hanterats.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-10-22 Verifierad kund
    Otroligt behjälplig. Svarar alltid fort och gör alltid sitt yttersta.
    Tack så mycket för fina ord och för att jag fick förtroendet att sälja din bostad! Johanna Blomster
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Nordenhaag en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Bromma - Minneberg
    2022-10-18 Verifierad kund
    En mycket trevlig mäklare som visar stort engagemang och som överträffade våra förväntningar. Rekommenderas starkt!
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hon är expert i vad hon gör 👌
    • Bromma - Minneberg
    2022-10-13 Verifierad kund
    Seriöst, supertrevlig och ambitiös mäklare!
    2022-10-11 Verifierad kund
    Bra bemötande trots hennes tuffa uppgift .
    2022-09-30 Verifierad kund
    Professionell, uppmärksam och supertrevlig. Jag har sålt via Robert flera gånger och för mig finns ingen annan mäklare i Västerort. Rekommenderar definitivt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Schüllerqvist en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Råcksta
    2022-09-19 Verifierad kund
    Isabelle var flexibel och ordnade försäljningen på ett snabbt och smidigt sätt för säljaren och köparen.Kan varmt rekommendera henne
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Norrtälje
    2022-09-19 Verifierad kund
    En av bästa om inte den bästa mäklaren!
    Hjälpe med både försäljning och köp av bostad.
    Rekommenderar starkt till alla som vill komma in i bostadsmarknaden!
    • Norrtälje
    2022-09-17 Verifierad kund
    Vi har känt Robert i många år. Han hjälpte oss med försäljning av bostad och även med köp av en ny. Robert kan sitt jobb mycket väl. Vi har erfarenhet av olika mäklare. Men Robert är en av de bästa.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Har knappast träffat Gabriel utan det är min syster som har haft den kontakten med honom, så jag har tyvärr ingen uppfattning om honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Skälby
    2022-09-09 Verifierad kund
    Kände mig trygg i en för mig mycket ovan situation efter 50 år i mitt hus. I en orolig tid på alla sätt så funderade jag mycket på hur det skulle gå. Efter bara 2 visningar så blev det sålt. Robert ger ett proffsigt intryck och resultatet blev så bra!!! Ett stort tack från en mycket nöjd kund/Ulla Mikaelsson
  • Melinda B
    • Hässelby Villastad
    2022-09-02 Verifierad kund
    Han är jätteproffsig, hjälpsam, lätt att prata med, toppen kille.
    Jag kommer att rekommendera honom till mina bekanta absolut.
    Jag är glad för att jag har valt honom.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Bra och tillmötesgående. Skulle kunna rekommendera henne.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig från början till slut.
    Svarar snabbt på sms och samtal om man har några frågor.
    • Jakobsberg
    2022-08-28 Verifierad kund
    Moa är otroligt tydlig och svarar svarar jättefort vilket är ett stort plus. Hon är väldigt tillmötesgående och flexibel.
    Hon ordnade så vi fick komma på tidig visning vilket resulterade i köp 🎉
    2022-08-16 Verifierad kund
    Hon är superefektiv och snab om man behöver sälja snabt! toppen och superproffsig! 🌸
    2022-08-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande, och hjälpsam :)
    • Vattmyra
    2022-08-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som jag varmt rekommenderar. Klart över förväntan i bemötande och hjälp i alla steg av försäljningen.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Hej.
    Patrik Lidholm är bästa mäklare som jag har träffat, han är alltid hjälpsamt och gör sitt jobb på bästa sett.
    Jag är tacksam och glad att har tackat ja till hans offert.
    Mvh Beck
    • Vällingby-Johannelund
    2022-08-06 Verifierad kund
    Moa hjälpte mig sälja min lägenhet hur lätt som helst. Höll mig uppdaterad ständigt och visade redan från dag ett att hon vet vad hon pratar om. Hade en annan mäklare innan Moa och fick inte min lägenhet såld, bytte till Moa och det var det bästa jag kunde gjort! Hade inga höga förväntningar men Moa toppade alla mina förväntningar, allt gick så smidigt! Rekommenderar verkligen Moa!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-07-27 Verifierad kund
    Väldigt kunnig, trevlig och alltid anträffbar.
    Uppskattade slutpriset rätt.
    Rekommenderas verkligen.
    Mäklarnas mäklare!
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra mäklare som verkligen var positiv och försökte på alla sätt uppfylla våra önskemål trots alla negativa löpsedlar om räntehöjningar, inflation och sänkta priser på bostadsrätter.
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-07-22 Verifierad kund
    Gabriel var trevlig, korrekt och väldigt bra på att informera mig som kund vad som pågick i säljprocessen.

Gabriel kommer att bli ännu bättre med lite ytterligare erfarenhet // Ola
    • Skälby
    2022-07-22 Verifierad kund
    Klockren hjälp och tillgänglighet. Styrde upp allt med fotografering och allt annat kring försäljning av min bostad. Trevlig och förstående. Fick också väldigt bra hjälp av assistenten Dennise Hägrstrand på samma firma.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    2022-07-14 Verifierad kund
    Det var väldigt lätt! Vi tittade på lägenheten klockan 15:30 och klockan 20:00 hade vi redan kontraktet! Jättebra jobbat!

Top mäklare! Tack Johanna!
    Tack så mycket själva och hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Johanna Blomster
    2022-07-11 Verifierad kund
    Väldigt kompetent mäklare! Mycket nöjd
    Tack så mycket för fint omdöme! Det betyder mycket. Johanna Blomster
    2022-07-11 Verifierad kund
    Proffsig och personlig genom hela köpet av bostadsrätt.
    Tack så mycket, jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet. Johanna Blomster
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trovärdig, vänlig och gott bemötande. Allt gick så som jag ville.
    Systemet som används för budgivning är väldigt smidigt😉👌🏼
    • Viksjö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemötande , trevlig och uppmärksam.
    Hittills har allt fortlöpt enligt plan och ök med mäklaren.
    • Lidingö
    2022-06-09 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare. Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Ställde alltid upp då det behövdes. Anträffbar dag som kväll.
    Rekommenderas starkt!
    • Spånga - Tensta
    2022-06-01 Verifierad kund
    Tackar Moa för trevligt bemötande och hjälp med allt omkring affären. Är mycket nöjd.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Proffsigt och trevlig bemötande och alltid tillgänglig, levde upp till förväntningarna och i konkret blev det en snabb och positiv affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vattmyra
    2022-05-31 Verifierad kund
    Johanna har varit väldigt trevlig och hjälpsam
    Tack Camilla, hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Hälsningar Johanna Johanna Blomster
  • Qichen D
    • Akalla
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mr. Patrik Lidholm is very considerate and plans everything nicely, such as preparing the contract, taking pictures, and arranging the apartment viewing. He is also very effective and efficient in communication.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Lidholm en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Mariehäll
    2022-05-26 Verifierad kund
    Grym! Alltid tillgänglig, bra respons, bra med uppdateringar. Duktig förhandlare och levererade vad vi kom överens om! Enkelt och smidigt, mycket smickrande.
    2022-05-01 Verifierad kund
    In all correspondence, we experienced that Moa was very nice and professional. She answered all our questions and thoughts in an efficient and fast way. Moa also showed a lot of patience when we took all our children with us to the office for signing the contract. Overall, it was a nice experience to buy our first house through Moa.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vid all korrespondens så upplevde vi att Moa var väldigt trevlig samt professionell. Hon besvarade alla våra frågor och funderingar på ett effektivt och snabbt sätt. Moa visade dessutom väldigt mycket tålamod när vi tog alla våra barn med oss till kontoret för signering av kontrakten. Sammantaget var det en trevlig upplevelse att köpa vårt första hus genom Moa.
    • Spånga - Bromsten
    2022-04-16 Verifierad kund
    Robert skötte sig utmärkt under hela försäljningen. Han visade på stort engagemang och var aldrig längre än ett telefonsamtal eller ett sms bort vid eventuella frågor. En erfaren och professionell mäklare som jag gärna rekommenderar vidare.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag tyckte att Moa skötte sitt jobb galant. Hon värderade lägenheten rätt vilket visade sig i försäljningspriset. Moa är väldigt professionell av sig vilket gjorde att jag som kund kände mig trygg. Jag kan varmt rekommendera moa till alla som planerar att sälja sin bostad
    • Råcksta - Vällingby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket flitig och ger en ständig uppdaterad information. Moa införlivade mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Moa till kommande försäljningar.
  • Sophia L
    • Råcksta - Vällingby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Superlätt, bra och engagerad i köpet. Rekommenderas!
    • Orminge Centrum
    2022-03-26 Verifierad kund
    Mycket sympatisk och professionell mäklare!
    Rekommenderas alla dar i veckan!!