Mälardalenrent, sid 2

Verkstadsgatan 2, 753 23 Uppsala — Visa karta

Samarbetsvilja, kompetens, punktlighet, tillgänglighet och flexibilitet. Dessa ord är ledord hos oss på Mälardalenrent.

Hos oss får du en städfirma som utför allt mellan hemstäd, flyttstäd och butikstäd till byggstäd och storstäd med fönsterputs. Vi har 15 års erfarenhet i branschen och kan därför titulera oss som experter när det kommer till städtjänster. All vår personal utbildas regelbundet för att bredda sina kunskaper och sina arbetsmetoder.

Självklart får du alltid nöjdkundsgaranti och vi har en mycket bra ansvarsförsäkring. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 55 kunder tycker om Mälardalenrent

• 2017-12-24

Erik S skrev om Mälardalenrent
    Jag har inte haft med er att göra. Läs mer
  • 2017-12-24

Evy L skrev om Mälardalenrent
    Smidigt, trevliga och jävligt rent resultat. Läs mer
    2019-12-19 Zeiad K svarar Evy L
    Jättekul Evy att vi kunde göra dig nöjd med vår städtjänst. Välkommen tillbaks.
  • 2017-12-22

Ewa S skrev om Mälardalenrent
    Vi beställde flyttstäd oc h vi vart jättenöjda! Läs mer
    2019-12-19 Zeiad K svarar Ewa S
    Tack Ewa, jättekul att vi kunde göra dig nöjd. Välkommen tillbaks.
  • 2017-11-13

Anna Tjärvar T skrev om Mälardalenrent
    Hej
    Jag köpte en flyttstädning och har varit mycket nöjd med deras bemötande redan från första början. Tydlighet och trovärdighet. Företaget var även mycket professionella då köparen och jag som säljare skulle komma överens beträffande detaljer vid slutstädning. Läs mer
  • 2017-10-25

Susanne L skrev om Mälardalenrent
    Hjälp med badrumsstäd inför fotografering och visning av vår lägenhet.

Det gick mycket snabbt att boka in städningen, killen var punktlig, och jobbade mycket snabbt - med ett riktigt bra resultat. Tack!! Läs mer

Verkstadsgatan 2, 753 23 Uppsala