www.markfastighetsservice.se
Snittbetyg
4.4
Ring 0480-221 00 Dela

Om företaget

Vi på Mark & Fastighetsservice i Kalmar utför allt inom mark, trädgård och fastighetsservice åt företag, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Utforska vårt breda tjänsteutbud inom fastighetsskötsel, trädgårdstjänster, markarbeten, måleri, taktvätt, lokalvård samt så erbjuder vi tjänster inom fastighetsteknik och felanmälan....

71 omdömen om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 71 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Jaan E
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Trevliga grabbar som kom och målade och jag är nöjd med resultatet!

Lars Roland Ingemar N
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Utförd målning av taket blev mycket bra, kunniga och trevlig personal som utförde det

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ann-Marie S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Noggranna och gör ett bra jobb!

Ingalill H
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra. Men fick påpeka vissa saker för att få dem utförda.

Harald K
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Seriösa och bra bra Pesonal som verkade gillad att allt skulle vara till belåtenhet firma som jag kan rekommendera

Måning K
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mycket proffsigt agerat från första kontakten till avslut.

Kerstin Q
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Taffligt rent ut sagt. Företaget går ut med säljmaterial och blir anlitat av oss utan att ha rekryterad och utbildad personal. Vi får tjata oss till deras insatser och löften om dessa innehålls ej. Det slutliga resultatet har vi inte några synpunkter på, det får framtiden utvisa. Personalen som kommer hit har ingen matsäck eller liknande, arbetar oerhört nitiskt men utan uppbackning av någon arbetsledning. Vi kommer inte att rekommendera företaget. Vi köpte rengöring och målning (betonginpregnering) av taket.

Erik L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra service på telefon och bra utförande av begärd tjänst

Mikael G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Är väldigt dåliga på kommunikationen. Kommer ej när de har utlåvat. Lämnar taket med skadade takpannor. Känns som man har tvättat pannorna med alltför högt tryck eftersom tvättningen har tagit bort allt ytskikt på takpannorna.

Svar från Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Hej Mikael, Vi vill be om ursäkt för de bekymmer ni har upplevt. . Er valda tjänst, nämligen taktvätt, innebar att vi genomförde en noggrann rengöring av ert tak med målet att erbjuda er en ren och fräsch yta. Med tanke på att era takpannor har en ålder på cirka 17 år har deras ytbeläggning visat tecken på slitage över tiden. Detta slitage har i sin tur resulterat i förekomsten av mossa på taket. För att uppnå en fullständigt ren yta krävdes korrekt tryck vid tvättningen för att avlägsna alla beläggningar. Vårt team har...

Karl-Martin H
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Hej, fantastiskt trevliga killar som hjälpte oss.

Hanna H
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Toppen upplevelse, riktigt bra kvalitet!!

Kjell A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Gjorde vad vi var överens om utan något misstag, något dyrare än jag trodde.

Rekpol F
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

använder bara lastmaskiner till fönster avlastning ganska bra samarbete :-)

Pia G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Sven-Arvid = min pappa avled 221118. Vv skicka inga meddelanden i hans namn. Det gör väldigt ont att se. Pia

Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bemötandet jag fick av företaget var utmärkt från början till slut. De var professionella och vänliga i all kommunikation och gjorde sitt yttersta för att se till att jag var nöjd med deras tjänster. Jag kan varmt rekommendera detta företag till alla som söker en högkvalitativ städtjänst.

Susanne G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Är supernöjd med utförandet och resultatet. Fick bra information innan om tid för utförandet och blev bra bemött Kommer att anlita Mark & Fastighetsservice i Kalmar igen, rekommendera vänner och grannar också Ulla

Ulf N
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Eftersom det inte var någon aktuell fråga för oss tackade jag för samtalet vilket respekterades och lade på luren.

Kerstin G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Effektivt och ansvarstagande med korrekt bemötande. Tog lite tid innan datum sattes, men det fungerade perfekt

Maria P
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mkt gott bemötande och snabb respons samt offert. Arbetet väl utfört och faktura som stämde med offerten. Kommer att anlita dem fler gånger.

Hans S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Höll vad dom lovade, datum, kostnad etc

Lennart E
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra och kunnig personal ej svår med ersättning vid saker som gott sönder och bra offert där det stod allt som ingår kan varmt rekommendera dom

Annette Regina L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mycket trevligt bemötande på första mötet utförde sedan arbetet mycket proffsigt och snabbt ( ett litet till ytan men jobbigt arbete) jag är mycket nöjd. Rekommenderar dom varmt. Nöjd liten privatkund som ville ha plattor på en gräsplätt

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jan F
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Korrekt och trevligt bemötande. Bra nogrannt utfört enligt avtalat, ( muntligt och skriftligt )arbete. Välstädat efter utfört arbete.

Norden A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Tycker de kunde var lite mer på att sköta vår trädgård utan att vi ska behöva ringa och tjata på dem.

Thomas S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Vi blev riktigt väl bemötta. Snabb och säker åtgärd med att ta bort en väldigt lång Tujahäck Väldigt proffsiga medarbetare som vi kände till sedan tidigare.

Peter M
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Oerhört kompetenta och trevliga hantverkare. Mycket imponerad.

Ingrid J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

lite dålig information när de inte kan komma vid rätt tid. eller är sjuka. ni meddelar på sms och jag kan inte se det eller tala i tel. utan allt meddelande ska gå till min dotter .email eller sms vilket vi meddelat er flera gånger

Karin A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Tjejerna som är hos mig är så duktiga 👍👍 och Camilla är oerhört behjälplig och tillmötesgående 😍

Ida K
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

They are mentally sick!!! NEVER rent from them. Everything was cleaned and they send me a bill of 5000 kr !

Johnny A

Bokade flyttstädningen Dom fick göra om det 2 ggr

Håkan M
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Kan inte svara då jag inte skötte upphandlingen av häckklippning i vårt radhusområde , eller var där när jobbet utfördes. Dock ser resultatet bra ut.

Mikael L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Väl utfört arbete, smidigt utförande och välstädat efteråt. Mycket nöjd!

Kristian S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Vi beställde en flyttstädning av vårt hus mitt under semestertider men det var aldrig några problem. Vi fick huset städat på utsatt tid och med jätte fint resultat! Bra service, rekommenderar verkligen MFS!

Kalmarsunds S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Grymt bra samarbetspartner och leverantör.

Boo J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mycket trevligt bemötande. Kort vöntetid innan man startade uppdraget (klippning och beskärning av häck (50 m lång, 150 cm hög), upptagning av stora buskar, plattläggning mm. Mycket skicklig och trevlig arbetande personal. Kan verkligen rekommendera företaget då man levde upp till våra förväntningar med råge.

Patrik L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

MFS ordnade det jag beställt och jag var helnöjd. Jag kommer anlita MFS i framtida projekt igen.

Kjell A

Bra kopp Svårt att lova när dom kommer Kjell

Christel L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Underbar städerska! Väl bemött, bra service Löpande hemstädning varannan vecka + extra tjänster som fönsterputs och extra städ.

Per B
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Väldigt väl bemött och bra utfört arbete. Kan rekommenderas.

Arne N
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

alldeles utmärkt , uppförande av en trädgårdsmur samt ett altanbygge .Ett utmärkt utförande.

Thomas S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Alltid trevlig bemötande. Mina förväntningar är alltid höga. I detta fall blev förväntningarna mer än korrekt och snabbt behandlade. I mitt fall handlade om att rensa och plantera en ny häck T o m grannarna blev överraskade och mycket nöjda Tack till alla inblandade Thomas

Premier S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Vi har en mycket trevlig, duktig tjej som städar hos oss och är grymt nöjda med henne!! Det var även lätt och smidigt att bli kund hos er.

Kristina F
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Trevligt bemötande, kom på avtalad tid, var flexibla och gjorde ett utmärkt jobb med beskärning av häckar o buskar.

Peter C
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Plattläggning av garageuppfart inkl underarbete och återställande gräsmatta. Arbetet utfördes snabbt o effektivt av proffsiga killar.

Ida Å
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Stensättning! Mycket tillmötesgående, flexibla och med stor yrkesmässig kunskap! Snyggt slutresultat!

Barbro S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Formidabelt! 👍 Snabb hjälp som jag också fick. Ändra pappersfaktura till e-faktura för Rutstädning. Miljövänligt!

Gryfelt B
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Vi använder Mark & Fastighetsservice till våra fastigheter , ett samtal bort så löser de allt åt oss. Helt perfekt!

Brf S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Hej, Vi har avtal sedan en längre tid med Ostkustens Trädgårdsservice och fick info om att Mark & Fastighetsservice övertagit den verksamheten genom annons i tidningen: Borde informerats direkt till kunderna och inte att man får den infon via extern källa. Mvh Arne Henricsson Ordf. BERF Skeppet vid Kalmarsund

Ingrid J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Tyvärr har det inte varit bra då min mamma blir orolig och nervös när ni inte kommer när tiden är och sist kom ni inte alls. Jag är dotter och skriver för hennes räkning då hon är snart 96 år och kan inte meddela sig till er

Marie J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Vi är väldigt nöjda med vår Hemstädning, framförallt när ordinarie personal sköter städningen.

Filtrera omdömen