Mark & Fastighetsservice i Kalmar

www.markfastighetsservice.se
  • BadgeThreeYears
4.3
Ring 0480-221 00 Dela

Vi på Mark & Fastighetsservice i Kalmar utför allt inom mark, trädgård och fastighetsservice åt företag, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Utforska vårt breda tjänsteutbud inom fastighetsskötsel, trädgårdstjänster, markarbeten, måleri, taktvätt, lokalvård samt så erbjuder vi tjänster inom fastighetsteknik och felanmälan....

90 omdömen om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021

Gunilla W
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Så fint det blev efter fönsterputsningen. Vi är jättenöjda. Ett bra pris dessutom. Tack.

Ingrid L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Fönsterputsning med utmärkt resultat!

Jonna K
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Toppen!! Vi blev jätte nöjda.

Prince H
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Ett bluff företag som försöker lura folk som är snälla och skötsamma. Riktigt dåligt och opålitligt

Svar från Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Prince H, Vi beklagar att du känner dig missnöjd med vår service och att du upplever att vi försöker lura dig. Det är aldrig vår avsikt att vilseleda våra kunder, utan snarare att erbjuda en transparent och rättvis upplevelse. Då din slutbesiktning av lägenheten inte blev godkänd så fick du information på plats om att vi övertar ärendet till att åtgärda städ samt att en faktura kommer bli utställd efter utfört städ. Vi hade även en dialog med dig efter utfört städ där du inte var nöjd med de slutgiltiga priset, men dessvärre...

Karin A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bästa städet i Kalmar även fast jag inte provat alla så tror jag dom är bland de bästa och de försöker alltid hjälpa till och lösa önskemål eller problem man har.

Annika K
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Otroligt fint bemötande och det allra bästa utförda arbete man kan tänka sig. Dessutom hade de det lägsta priset och den mest trovärdiga informationen om vad som behövde göras för att riva vår gamla mur och bygga upp en ny mur. Alltid lätta att nå och få svar av snabbt. Rekommenderar dem verkligen!!!!

Lisa A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Fantastiskt bemötande, snabb och trevlig kontakt och jättefint utfört arbete.

Kim G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra service och alltid orndning och reda.

Catarina N
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mina fönster liknar briljanter! Proffsigt arbete, liksom bemötande! Kan varmt rekommendera ert företag! Catharina

Gunilla B
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Det kom två trevliga och jätteduktiga killar som tvättade vårat tak. Vi är så nöjda med resultatet, städade upp och tog med sig skräpet, kan varmt rekommenderas. Det som kan nämnas är att de jobbade sedan tidig morgon till sen eftermiddag utan att ta någon matrast och det är inte enligt reglerna.

Helena A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Skifta två gardiner vid ett fönster i vardagsrummet. Snabbt effektivt ( och enkelt jobb förstås) men det brukar vara så här

Uno J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Helt ok med undantag för visst färgspill på plattor o altan

Leif P
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Fint bemötande och framförallt en välklippt häck!

Thomas O
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mycket bra hantverkare, skickliga och bra bemötande vid frågor

Kent J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Takmålning Flammigt trots att det målades två gånger Snåla med färgen?

Svar från Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Tråkigt att höra att du inte är nöjd med resultatet. När man målar äldre takpannor så spelar takpannas skick/ ålder in. Målar man äldre takpannor så kan takpannorna bli flammiga. Det flammiga kommer försvinna med tiden när färgen börjar få en mattare yta. När vi målar använder vi ca 0,8 liter takfärg/ Kvm fördelat på två strykningar. Taket är både tvättat och förseglat med två lager färg och är skyddat mot föroreningar i många år framöver. Trevlig helg!

Jan L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Perfekt jobb med klippning av träd, buskar och häckar. Företaget kommer att anlitas kommande år eftersom vi är mycket nöjda.

Björn B
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Snabbt och bra återkoppling med offert och väl utfört arbete.

Jimmy G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mycket trevligt bemötande från start till mål. Slutresultatet uppfyllde väl min krav. Vi är helnöjda med tvätt och målning av vårt tak.

Göran B
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra bemötande god service hoppas markarbeten blir till belåtenhet det också

Jaan E
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Trevliga grabbar som kom och målade och jag är nöjd med resultatet!

Lars Roland Ingemar N
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Utförd målning av taket blev mycket bra, kunniga och trevlig personal som utförde det

Ann-Marie S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Noggranna och gör ett bra jobb!

Ingalill H
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra. Men fick påpeka vissa saker för att få dem utförda.

Harald K
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Seriösa och bra bra Pesonal som verkade gillad att allt skulle vara till belåtenhet firma som jag kan rekommendera

Magnus S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mycket proffsigt agerat från första kontakten till avslut.

Kerstin Q
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Taffligt rent ut sagt. Företaget går ut med säljmaterial och blir anlitat av oss utan att ha rekryterad och utbildad personal. Vi får tjata oss till deras insatser och löften om dessa innehålls ej. Det slutliga resultatet har vi inte några synpunkter på, det får framtiden utvisa. Personalen som kommer hit har ingen matsäck eller liknande, arbetar oerhört nitiskt men utan uppbackning av någon arbetsledning. Vi kommer inte att rekommendera företaget. Vi köpte rengöring och målning (betonginpregnering) av taket.

Erik L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra service på telefon och bra utförande av begärd tjänst

Mikael G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Är väldigt dåliga på kommunikationen. Kommer ej när de har utlåvat. Lämnar taket med skadade takpannor. Känns som man har tvättat pannorna med alltför högt tryck eftersom tvättningen har tagit bort allt ytskikt på takpannorna.

Svar från Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Hej Mikael, Vi vill be om ursäkt för de bekymmer ni har upplevt. . Er valda tjänst, nämligen taktvätt, innebar att vi genomförde en noggrann rengöring av ert tak med målet att erbjuda er en ren och fräsch yta. Med tanke på att era takpannor har en ålder på cirka 17 år har deras ytbeläggning visat tecken på slitage över tiden. Detta slitage har i sin tur resulterat i förekomsten av mossa på taket. För att uppnå en fullständigt ren yta krävdes korrekt tryck vid tvättningen för att avlägsna alla beläggningar. Vårt team har...

Karl-Martin H
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Hej, fantastiskt trevliga killar som hjälpte oss.

Hanna H
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Toppen upplevelse, riktigt bra kvalitet!!

Kjell A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Gjorde vad vi var överens om utan något misstag, något dyrare än jag trodde.

Rekpol F
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

använder bara lastmaskiner till fönster avlastning ganska bra samarbete :-)

Pia G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Sven-Arvid = min pappa avled 221118. Vv skicka inga meddelanden i hans namn. Det gör väldigt ont att se. Pia

TOBIAS J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bemötandet jag fick av företaget var utmärkt från början till slut. De var professionella och vänliga i all kommunikation och gjorde sitt yttersta för att se till att jag var nöjd med deras tjänster. Jag kan varmt rekommendera detta företag till alla som söker en högkvalitativ städtjänst.

Susanne G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Är supernöjd med utförandet och resultatet. Fick bra information innan om tid för utförandet och blev bra bemött Kommer att anlita Mark & Fastighetsservice i Kalmar igen, rekommendera vänner och grannar också Ulla

Ulf N
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Eftersom det inte var någon aktuell fråga för oss tackade jag för samtalet vilket respekterades och lade på luren.

Kerstin G
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Effektivt och ansvarstagande med korrekt bemötande. Tog lite tid innan datum sattes, men det fungerade perfekt

Maria P
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mkt gott bemötande och snabb respons samt offert. Arbetet väl utfört och faktura som stämde med offerten. Kommer att anlita dem fler gånger.

Hans S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Höll vad dom lovade, datum, kostnad etc

Lennart E
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Bra och kunnig personal ej svår med ersättning vid saker som gott sönder och bra offert där det stod allt som ingår kan varmt rekommendera dom

Annette Regina L
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Mycket trevligt bemötande på första mötet utförde sedan arbetet mycket proffsigt och snabbt ( ett litet till ytan men jobbigt arbete) jag är mycket nöjd. Rekommenderar dom varmt. Nöjd liten privatkund som ville ha plattor på en gräsplätt

Jan F
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Korrekt och trevligt bemötande. Bra nogrannt utfört enligt avtalat, ( muntligt och skriftligt )arbete. Välstädat efter utfört arbete.

Norden A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Tycker de kunde var lite mer på att sköta vår trädgård utan att vi ska behöva ringa och tjata på dem.

Thomas S
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Vi blev riktigt väl bemötta. Snabb och säker åtgärd med att ta bort en väldigt lång Tujahäck Väldigt proffsiga medarbetare som vi kände till sedan tidigare.

Peter M
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Oerhört kompetenta och trevliga hantverkare. Mycket imponerad.

Ingrid J
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

lite dålig information när de inte kan komma vid rätt tid. eller är sjuka. ni meddelar på sms och jag kan inte se det eller tala i tel. utan allt meddelande ska gå till min dotter .email eller sms vilket vi meddelat er flera gånger

Karin A
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Tjejerna som är hos mig är så duktiga 👍👍 och Camilla är oerhört behjälplig och tillmötesgående 😍

Ida K
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

They are mentally sick!!! NEVER rent from them. Everything was cleaned and they send me a bill of 5000 kr !

Johnny A

Bokade flyttstädningen Dom fick göra om det 2 ggr

Håkan M
Skrev om Mark & Fastighetsservice i Kalmar

Kan inte svara då jag inte skötte upphandlingen av häckklippning i vårt radhusområde , eller var där när jobbet utfördes. Dock ser resultatet bra ut.