Mårtenssons Trafikskola Trelleborg

Läs vad 6 kunder tycker om Mårtenssons Trafikskola Trelleborg

• GÖRAN E

2018-10-27

GÖRAN E skrev om Mårtenssons Trafikskola Trelleborg
    Köpt ett presentkort på 8.000 kr som de vägrar lösa in. Anmälda till ARN. Passa er riktigt noga. De är INTE seriösa eller ärliga. Skulle gett noll eller minus omdöme om det varit möjligt!!!
    DE FÖLJER INTE ARN:S BESLUT!!!!! Läs mer
  • 2016-12-28

Malmö K skrev om Mårtenssons Trafikskola Trelleborg
    Har genomgått en mc utbildning på Mårtenssons i Södervärn, Malmö. Jag ångrar djupt att jag valde den skolan, det blev mycket, mycket dyrt, utbildningen var kaotisk och saknade någon form av pedagogisk plannering, bokningssystemet funkade så där, den läraren jag hade fick mig känna att jag var längst ner på hans prioriteringslista. Två andra lärare jag körde med ibland var bra men innan jag luskade ut att jag fick lov att boka tider med dem också, fanns det inte många tider med dem kvar. Jag rekommenderar att du kollar efter en annan skola om du letar mc utbildning... Läs mer
  • 2010-06-19

Alexandra D skrev om Mårtenssons Trafikskola Trelleborg
    Är mycket glad!! :) Min utbildning flöt på som planerat. Nästan på dagen 2 månader efter att jag steg in in på skolan fick jag mitt körkort!! Mest tack vare min lärare Tobbe. Stort tack! Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • 2009-09-30

Madeleine W skrev om Mårtenssons Trafikskola Trelleborg
    Mycket bra lärare och trevliga receptionister. Dock är det väldigt många elever och de har ett rörigt system som gör dem förvirrade pga detta får man ofta fel information....
    Rekommenderar skolan ändå ! Läs mer
  • 2009-03-17

Hanna M skrev om Mårtenssons Trafikskola Trelleborg
    Jag kan inte nog varmt rekommendera denna trafikskola! Jag är supernöjd med min utbildning, lärarna och den fantastiska servicen. Läs mer
  • 2009-01-13

Marie S skrev om Mårtenssons Trafikskola Trelleborg
    Malmös bästa trafikskola!!! Superduktiga och trevliga lärare. Det tog mig en månad att få mitt kort och jag hade inte klarat det om det inte varit för "min lärare", Ola, världens bästa!! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte