Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg mc Donald's Scandinavium

Valhallagatan 1, 412 51 Göteborg — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om mc Donald's Scandinavium

• Daniel B
    Daniel B skrev om mc Donald's Scandinavium
    Ligger lite off från allt annat men är man på valhallabadet eller en frölunda match inne på skandinavium är detta det givna matstället. Läs mer
  • Niclas N
    Niclas N skrev om mc Donald's Scandinavium
    Mycket god mat. Trevlig personal. En relativt mysig miljö för att vara en snabbmatskedja. Jag går det så ofta jag har möjlighet. Recomenderas starkt. Mina kompisar säger alla likadant. Men det är ju Mcdonalds så man ska inte förvänta sig en lyxresturang. Läs mer
  • Tobias R
    Tobias R skrev om mc Donald's Scandinavium
    Lite slemmiga burgare på den här donkan faktist, men ibland är dom goda! Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om mc Donald's Scandinavium
    McDonalds gör de sämsta hamburgarna i vädrden och deras personal är värdelös. Det tar 5 minuter att få en liten "hamburgare" inte större än en macka. Och att de har höjt priset på Cheeseburgers ska vi inte ens prata om. Läs mer
  • Hampus W
    Hampus W skrev om mc Donald's Scandinavium
    Skitbra burgare, dricka och servering. Maten kommer alltid snabbt, ganska uppenbart eftersom det är en snabbmats-restaurang Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om mc Donald's Scandinavium
    McDonald's levererar ibland god mat, men oftast är det svettiga burgare som gäller följt av slemmiga och sega pommes. Drickan är utstpädd och smakar skit. Servicen är inget att hurra för, men det kan förklaras av att dom som jobbar där antagligen inte vill jobba där alls. Det enda positiva jag egentligen kan skriva är att deras dippsåser är fruktansvärt goda. Läs mer
  • emma h
    emma h skrev om mc Donald's Scandinavium
    bra bemötande och trevlig service. Roliga arbetsuppgifter och stor parkering. Stor arbetsplats men med en gemytlig familjekänsla. Ligger när stan, vilket underlättar när man ska göra ärenden.
    God restaurang som har bra priser. God salladsbuffé. Läs mer
  • carolin c
    carolin c skrev om mc Donald's Scandinavium
    Dåligt städade toaletter på kvällstid, speciellt helger. Väldigt stökigt på helger under kvällstid. Ordningsvakter kanske hade varit en bra idé. Bra öppettider. Varierat bemötande av personalen. Annas den McDonalds standard man kan förvänta sig. Läs mer
  • Robin H
    Robin H skrev om mc Donald's Scandinavium
    Min andra McDonald's restaurang jag jobbar på. Har aldrig varit med om ett bättre ledarskap. Tydligt men ändå avslappnat! Men gruppdynamiken är nog det som restaurangens stora plus. Alla medarbetare känner sig delaktiga och umgås mycket på fritiden! Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Isak B Isak B tycker:
“Göteborgs bästa hamburgare uta...” Läs mer