McDonald's

Kungsportsavenyen 32, 411 36 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära McDonald's:

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Henrik H:
Mysigt med trevlig personal och en bra enkel meny. Mat av bra kvalitet, och kul öl"glas".

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Björn E:
Supergod mat, goa gubbar, skön atmosfär

Läs vad 5 kunder tycker om McDonald's

• Gabriel B
    Gabriel B skrev om McDonald's
    snabbmat, god men priser börjar stiga mycket det senaste.
    McDonald’s Corporation är ett amerikanskt företag som säljer snabbmat, främst hamburgare. Företaget grundades av bröderna Richard och Maurice McDonald (i McDonald’s-kretsar kallas personerna för Dick & Mac). Första restaurangen öppnades 1940 i San Bernardino i Kalifornien. Ray Kroc grundade McDonald’s franchisekedja och blev själv den förste franchisetagaren (1955) med sin McDonald’s-restaurang i Des Plaines, Chicago. Numera har kedjan över 31 000 restauranger i 121 länder och 46 miljoner kunder per dag. McDonald’s mest kända hamburgare är Big Mac. Ett ekonomiskt index som används interantionellt är det s k bigmac-indexet vilket tar i beaktning av vad en Big Mac kostar i arbetstimmar för en arbetare i ett specifikt land.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om McDonald's
    Mycket god mat. Trevlig personal. En relativt mysig miljö för att vara en snabbmatskedja. Jag går det så ofta jag har möjlighet. Recomenderas starkt. Mina kompisar säger alla likadant. Men det är ju Mcdonalds så man ska inte förvänta sig en lyxresturang.
  • Hampus W
    Hampus W skrev om McDonald's
    Skitbra burgare, dricka och servering. Maten kommer alltid snabbt, ganska uppenbart eftersom det är en snabbmats-restaurang
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om McDonald's
    Stort men skitigt sammanfattar väl allt. Maten gick snabbt att få som det brukar men lite "slaskig". Duger ldock gott och väl som 03:33 mat. Betyget hade definitivt gått upp om det varit lite renare på stället, men det ärväl lite svårt så sent på natten.
  • carolin c
    carolin c skrev om McDonald's
    Dåligt städade toaletter på kvällstid, speciellt helger. Väldigt stökigt på helger under kvällstid. Ordningsvakter kanske hade varit en bra idé. Bra öppettider. Varierat bemötande av personalen. Annas den McDonalds standard man kan förvänta sig.

Kungsportsavenyen 32, 411 36 Göteborg