McDonald's

Företaget har avregistrerats.

Läs vad 4 kunder tycker om McDonald's

• Niclas N
    Niclas N skrev om McDonald's
    Mycket god mat. Trevlig personal. En relativt mysig miljö för att vara en snabbmatskedja. Jag går det så ofta jag har möjlighet. Recomenderas starkt. Mina kompisar säger alla likadant. Men det är ju Mcdonalds så man ska inte förvänta sig en lyxresturang. Läs mer
  • Hampus W
    Hampus W skrev om McDonald's
    Skitbra burgare, dricka och servering. Maten kommer alltid snabbt, ganska uppenbart eftersom det är en snabbmats-restaurang Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om McDonald's
    Mcdonals mat smakar illa. Den smakar inte nylagad och inte gott och finns knappt någon sallad på. Det ända som är gott på McDonalds är coca cola och den är inte deras egen. Deras glass är faktiskt god men hamburgarna är det verkigen inte. Pommesen är okej men dom har inga goda dippar. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om McDonald's
    Denna mc Donalds restaurang är relativt liten, det känns som en sådan där de flesta köper take-aways. 2 små toaletter som tar en avgift, är bra att slinka in där då man shoppar på stan. Jag är inte speciellt förtjust i McDonalds mat men en kycklingburgare eller en glass kan funka då man har bråttom. Oftast trevlig men stressad personal, känns som det är olika personal varje gånga man är där. Aldrig långga köer. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Alexander L Alexander L tycker:
“Underbart ställe väldigt mysig...” Läs mer